Toon posts:

[mengpaneel]IMG StageLine MPX-432BPM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik ben zeer geintereseert in het kopen van dit toestel
meer info vind je hier : http://www.sound-light-shop.de/de/p_403.html
kan je me zeggen of het een goed toestelletje is ( zo niet eventuele alternatieven)
weet er iemand waar ik het (online) goedkoper dan 180€ kan vinden (heb google al geprobeert en er kwam nix uit de bus)
en kan er iem mij zeggen of de digitale beatcounter op die toestellen goed werkt.

THx

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 11:46

Twan V

...en er stralend uitzien

Het enige wat ik erop kan zeggen is: goedkoop is duurkoop. Waarom moet de mengplank onder de €180,-? Ik zou zelf voor Gemini gaan. Dit is in ieder geval een beter merk (niet meteen het duurste) en gegarandeerd betrouwbaarder.

Ik heb imq cd-spelers gehad, en heb er eeuwig spijt van. Niet dat ze niet goed waren, integendeel. Maar de service is... Nouja, ver te zoeken en ongeveer elke andere cd-speler die ik in mijn handen had voelde beter aan, om het zo maar te zeggen

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Verwijderd

Topicstarter
aah k
tja waarom goedkoper euh ik wil gewoon de goedkoopste prijs voor het materiaal dat ik wil :d
kan je me een site geven van die gemini en euh welk model raad je aan ??

THX vor de snelle reply

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

awt dacht je van de behringer mengtafeltjes.
ik vind niet veel (meer) van behringer goed.. maar deze dingen presteren echt rete lekker.. k heb em bij een vriend van me uitgeprobeerd :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

gitaarwerk schreef op 05 september 2002 @ 22:33:
awt dacht je van de behringer mengtafeltjes.
ik vind niet veel (meer) van behringer goed.. maar deze dingen presteren echt rete lekker.. k heb em bij een vriend van me uitgeprobeerd :)
Mmm... sorry dat ik het zeg maar Behringer vind ik echt heel slecht. Ze zijn goedkoop en dat valt te horen ook, meer ruis, scheller, en eerder kapot. Ik ken ook iemand die er 1 heeft en die was supersnel kapot.

Als je de poen hebt moet je voor een Mackie gaan!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Du, sag mal, was hast du in deinen Warenkorb? :+

Kijk dan bijvoorbeeld eens op www.djgear.nl
let op dat boven in beeld links naar de merken staan, viel mij eerst ook niet op..

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
De Gemini PS-626 Pro is denk ik in jouw geval de beste keuze. Zown Stage-line zou ik zelf nooit kopen. Het is nl niet echt high-end spul. Gemini is dan een iets beter keus.

't is misschien ook een idee om rond te gaan shoppen voor een Akiyama of Magnedine. Zijn ietsjes duurder, maar dat is voor het geld echt topspul.

Dato DUO synth voor twee

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Afbeeldingslocatie: http://www.behringer.com/VMX300/vmx300_medium1.jpg
>>>>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Klikkerdeklik > naar de site ^^^^ <<<<

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 22:37:
[...]

Als je de poen hebt moet je voor een Mackie gaan!
Ja, en na 4 keer gescratcht te hebben heeft de cross-fader een heel andere vorm (als deze er al op zit)
Mackie is leuk voor studiowerkt maar totaal niet berekent op bier en andere zooi die er nog wel eens overheen gaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.mackie.com/Products/D8B_V3/TheMixer/MackieV3/d8bbeauty.jpg

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

jadjong schreef op 05 september 2002 @ 23:11:
[...]

Ja, en na 4 keer gescratcht te hebben heeft de cross-fader een heel andere vorm (als deze er al op zit)
Mackie is leuk voor studiowerkt maar totaal niet berekent op bier en andere zooi die er nog wel eens overheen gaat.
[afbeelding]
mackie control = alleen interface. maar niet erg lekekr voor draaiwerk.. wel een heerlijke tafel btw.. (ow jadjong, ik had op je post in de HK gereageerd over die geluidskaarten..welke dat waren.. rme of m-audio / pro tools? )

• jadjong
  • Niet online
gitaarwerk schreef op 05 september 2002 @ 23:17:
[...]

mackie control = alleen interface. maar niet erg lekekr voor draaiwerk.. wel een heerlijke tafel btw.. (ow jadjong, ik had op je post in de HK gereageerd over die geluidskaarten..welke dat waren.. rme of m-audio / pro tools? )
http://www.creamware.com

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

• jadjong
  • Niet online
gitaarwerk schreef op 05 september 2002 @ 23:17:
[...]

Het is wel een complete tafel, dit is de achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.mackie.com/Products/D8B_V3/TheMixer/RearPanel/d8brear.jpg

Verder niet als kick bedoelt O-)

Verwijderd

Het ligt er toch echt wel aan wat je met je mengpaneel wilt doen. Je wil een driekanaals, dus ik neem aan dat je vinyl wilt mixen. Nou, als je hiphop draait en veel scratcht, dan zou ik een Vestax PMC-05 nemen of een Technics DMC mixer. Daar zitten gewoon goede crossfaders op voor scratchen. Wil je trance of techno mixen oid, dan kun je beter voor de Dateq XTC gaan. Daar zitten langere 10mm faders op, dat mixt een stuk makkelijker.

Trouwens, die beatindicators heb je echt NIET nodig, na een weekje oefenen mix je alles op gehoor.

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 14:47:
[knip]
dan zou ik een Vestax PMC-05 nemen of een Technics DMC mixer.
[knip]
dan kun je beter voor de Dateq XTC gaan. Daar zitten langere 10mm faders op, dat mixt een stuk makkelijker.
[knip]
Hij zoekt een mixer van ONDER de €180. Niet bepaald zoiets dus.

Dato DUO synth voor twee

Verwijderd

gitaarwerk schreef op 05 september 2002 @ 23:02:
[afbeelding]
>>>>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Klikkerdeklik > naar de site ^^^^ <<<<
Een vriend van mij heeft deze ook en het is echt goede mixer voor de paar knaken die die kost, inclusief vca faders dacht ik. Laat die Stage Line iig staan, die verkopen ze btw ook bij de Wehkamp :D. Een Dateq is btw een onding, zeker voor het geld dattie kost. Die 100mm faders zijn dan misschien optisch maar snel mixen gaat er echt niet mee, ook zuigt de toonregeling de pan uit....... (maja das mijn mening)
Pagina: 1