Toon posts:

Lange garantie op koptelefoon incl. kabelbreuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik luister fulltime muziek...
Als ik de deur uitga doek altijd gelijk discman op, maar waar ik nu helemaal gek van wordt is dat die !&#@*koptelefoons altijd binnen 3 maanden kabelbruik hebben...
Ik weet zekers dat die knakkers van Sony JVC Philips enz. makkelijk een goede manier tegen kabelbreuk kunnen verzinnen, maar ze dat gewoon niet doen, zodat je om de zoveel tijd weer een nieuwe kunt kopen...
Nu vroeg ik me af of er ook een goede koptelefoon was waarop je lange garantie (minimaal 2 jaar, liefst levenslang) krijgt en dat kabelbreuk zonder gezeik gewoon onder garantie valt, want normaal gesproken zit er geen garantie op kabelbreuk bij koptelefoons...
Zodat ik hem gewoon gratis kan later repareren, als ie weer ´s kapot gaat...
En ik doe er btw. wel erg zuinig mee...
Het moet niet zo´n super grote zijn (voor binnen), maar het liefst zoals deze:
http://www.sonystyle.com/...50/shots/mdrg63lpblue.jpg
http://www.jvcservice.com/PARTSIMG/HAE9BU.GIF

Als dat niet mogelijk is, misschien dat er dat een koptelefoon is waar je gewoon een simpel aan zit die je aan de koptelefoon zelf gewoon kunt ontkoppelen, zodat je er gewoon nieuw kabeltje aan kunt hangen...

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 20:03

Metten

ik hou het graag simpel

ik weet wel dat sennheiser losse kabeltjes heeft.. maar dat zijn dan weer van die grote modellen. Ook hebben de grotere Sony's dikkere en stevigere kabels, dus ik denk dat je met die 'hippe' dingen toch een beetje de pineut bent..

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 14:48
mjah, het is idd zwaar irritant, maar ik denk dat je gewoon het goedkoopst kabeltje kunt vervangen telkens....

en als je er niet inkomt, gewoon krimpkous gebruiken, kun je 't prima mee afwerken...

* DJSmiley soldeert ook regelmatig stekker opnieuw, 10cm kabel eraf, hoppa, kun je weer ff

Verwijderd

nou als je even wacht krijg je ze in blue tooth en volgens mij waren er al een paar draadloze modellen .

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kunnen we nog meer batterijen mee gaan nemen.....