Ik had in het verleden ook een hekel aan LPB, maar heb, sinds ik er zelf 1 bent, toch al een aantal maal flink op mn donder gehad van diverse clans die op de desbetreffende server vrij hoge pings hadden (100+).
Nu ben ik zelf niet uitmuntend, maar gewoon een degelijke Quaker.
Reactietijd van een 'normale' modem in vergelijking met een kabelmodem is van essentieel belang, maar het komt voor een groot gedeelte ook neer op de vaardigheden van de Quaker. Ik dacht namelijk toen ik op kabel overging iedereen wel eens even te kunnen fraggen, omdat ik eindelijk kabel had.... NOT!!!! Low ping heeft voordelen, maar dan kun je het feit van framerate ook ter discussie leggen, want dat heeft net zo'n grote impact in de gameplay!
Maar weet je waar ik ECHT een hekel aan heb?! Aan teamleden die een level niet leuk vinden en de boel gaan lopen fokken!! das pas klote.
Op de tweede plaats komt het feit dat het merendeel van de Quakers (in CTF iig) geen flauw benul hebben van het idee dat ze in een team spelen en de team-messagges 90% van de keren niet eens lezen.... das pas k*t!!!
Of gewoon de powerups wegkapen wanneer de flagcarrier deze nodig heeft... *sigh*
Des te meer reden om in clan-vorm te spelen... das pas echt kewl

)