Toon posts:

Waar ik me aan erger bij Quake3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar dagen speel ik quake3 weer online. Ik erger me gruwelijk aan de hoeveelheid campers... Niet normaal!!:( Ik speel namelijk altijd UT en daar kom je ze amper tegen.

Misschien speel ik op de verkeerde servers en zo ja welke zou ik dan op moeten spelen?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Och daar geef ik eigenlijk niet zo heel veel om. Je hebt ook spelers die zwaar defensief zijn en alleen maar wegrennen en das kut als je 1v1 aan het doen bent op dm7! Maar ik zie het meer als een uitdaging dan. Want campers en defensieve spelers zijn er gewoon. Ik zelf speel ZEER defensief maarja ik heb meestal ping 200 dus ik moet wel :(

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Topicstarter
Ik meestal offensief. Kweet niet waarom maar zit gewoon in me. Zelfs als die gast een rocket launcher heeft kom ik nog op hem af met me machine gun. Maar ok.. het geeft wel een goed gevoel als je die camper flink neermaait met me rocket launcher terwijl hij daar loopt te campen met zijn rocket launcher. Gebeurde iedere keer jump ik op hem af met me wapen en dan gaat ie nog dood ook!! :D

• KingNothing
Je mag bij mij campen, wegrennen maakt me allemaal niet uit zolang je het potje maar gewoon uitspeelt ( in een duel dan he ) want het enigste wat ik niet zo leuk vindt is dat wanneer ze merken dat ze aan het verliezen zijn dat ze gewoon disconnecten. Dat vindt ik nou zwaar klote.

Die-hard Brexiteer

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:14
Campers zijn meestal toch geen probleem? Je moet de plaatsen weten waar ze kunnen staan en ze daar neermaaien voordat ze jou zien.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Wat zeiken mensen altijd op campers? Zelfs in Counter-Strike ben je een lame ass als je een goeie stek hebt gevonden met je AWP. Het is gewoon een manier van spelen, ik zit soms zelf ook te wachten als ik weer een rusher hoor aankomen en knal em dan voor de kop, maar dan ben je meteen een lame ass omdat je campt :r
rushers moeten gewoon uit hun doppen kijken en zich aanpassen aan de stijl van anderen, want campers hebben zich aangepast aan de stijl van rushers.
Als je de games een beetje kent ken je ook de plekken waar mensen campen, dus probleem verholpen lijkt me.
1 on 1 spelen is natuurlijk wel een stuk minder :(

niet dat ik een die hard camper ben ofzo, rush ook bijna altijd, maar heb er niks tegen...het voelt lullig als je zo overhoop geschoten wordt, maar ok :)

Flickr | Lego collectie

• Speedy
erm.....

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Campen hoor erbij anders is er ook geen zak aan!!

Bij UT kom ik ze vaak genoeg tegen hoor Flappo het is ook een vorm van spelen en om het eerlijk te zeggen doe ik het ook wel eens. Daarentegn rush ik ook zodat ik van alle kanten kijk en speel om goed te worden

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

In Eritrea gaan ze ook niet lopen zeuren, als een sniper een aanvaller neerschiet. Hoort bij echte oorlogssituaties, dat moet CS toch voorstellen? Bij Quake en UT verneder je campers toch gewoon?

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Campers horen er gewoon bij...
Waar ik me aan erger is dat wanneer iedereen er op los aan het knallen is je een grote warboel van kleuren krijgt, wat je gezichtveld ernstig belemmerd, zeg maar gerust dat je helemaal nix meer ziet :(

Daarom blijf ik maar lekker UT spelen :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik denk dat je et level gewoon goed moet kennen, zo pik je de campers er zo uit (ze staan meestal mooi stil)

UT is inderdaad cooler om te spelen, tis niet zo chaotisch. bij q3 is et gewoon in et wilde weg schieten en hopen dat je iets raakt

ik camp nooit, tis zonde van me online tijd

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 10:12 schreef LoekieLeeuw het volgende:
Campers horen er gewoon bij...
Waar ik me aan erger is dat wanneer iedereen er op los aan het knallen is je een grote warboel van kleuren krijgt, wat je gezichtveld ernstig belemmerd, zeg maar gerust dat je helemaal nix meer ziet :(

Daarom blijf ik maar lekker UT spelen :)[/quote]Warboel aan kleuren?
Twee verrekte handige console commands: cg_gibs 0 en com_blood 0, is het dan nog niet zoals je wilt probeer dan eens Vertex Lighting en ben je echt volkomen blind dan doe je alles hiervoor beschreven + r_picmip 5 of 4 net wat je wilt, kweet zeker dat je nooit meer mis schiet. >:)

Die-hard Brexiteer

• wouzer
  • Niet online
Valt allemaal nog wel mee, ik speel altijd HLDM en daar heb je zoiets als satchelcampers. Een satchel is een remotely detonatable bom waarvan je er meerdere kan plaatsen, zulke figuren gooien er een paar om een hoekje en dan maar wachten tot ze iemand zien en dan BOOOOM! ledermaten tegen de muur. Dat is frustrerend, want die dingen geven een hoooop damage! bah

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 18:21 schreef Flappo de Lul het volgende:
Sinds een paar dagen speel ik quake3 weer online. Ik erger me gruwelijk aan de hoeveelheid campers... Niet normaal!!:( Ik speel namelijk altijd UT en daar kom je ze amper tegen.[/quote]Wat een onzin zeg, er zijn toch ook wel heeeeeel wat meer Quake spelers dan UT spelers. En als iedereen hetzelfde doet is het ook saai. Het is juist die ene camper op dat platform in Q3DM17 o.i.d. waar je het na de game nog over hebt en hoe je hem wel niet tot een heel naar einde hebt gebracht. Als je wacht zul je nooit winnen, je moet de gevechten (slachtoffers) opzoeken en op zo'n manier zoveel mogelijk gasten neerknallen. Als je staat te campen is het onmogelijk dat je meer frags scoort als de rest en als iemand wel zo wint, dan was die speler vast 4x zo goed als het gemiddelde van de rest van de spelers.

Ik hoor ook weleens argumenten dat ik een camper ben omdat ik teveel in een bepaalde ruimte te vinden ben. Neem nou bijv. Q3DM7, iedereen gaat naar het plein waar de rocketlauncher ligt, maar omdat ik ze allemaal naar hun maker schiet ben ik ineens een camper. Onzin. Iedereen heeft genoeg kans om ergens anders de Rocket Launcher of de Railgun te pakken en me vervolgens flink te verminken. Als je een 'camper' niet dood kan krijgen ben je niet goed genoeg.

Verwijderd

Bedoel je bij dm7 de rocket op de brug of in de rocket room. Het campen op de brug vindt ik vrij lame omdat je dan er voor zorgt dat iemand die ff een rocket laucher wilpakken geen kans heeft. Meestal kan je die campeerder nog geen eens zien dus dan is het niet leuk. Meestal wrodt een vamper toch gekickt. En dan is het niet zo errg. Ps. Bij unreal heb je veel meer campeer mogelijkheden dan bij Quake3.

• KingNothing
Weet je nou waar ik me nu eens mateloos aan erger!?

Nou!?

Aan die KL$TE LPB'S :r :r :r

Zo hehe dat lucht op

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Ik erger mij ook aan iemand die je telkens met een rail uit de lucht plukt. Zoals bot op nightmare das pas irri

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Spawn killers zijn mijn enige ergenis..dood gaan ze toch wel..zeker als ze stil staan hihi..

Verwijderd

Tja, sinds er van die AIM BOTS zijn gaat iedereen campen. Ik vond Quake3 ook een supercool spel. Tot op een dag er plotseling verdacht veel meer campers bij kwamen die supergoed bleken te zijn met de railgun. Bah :(

Verwijderd

Dat campen is ook gewoon een speelstijl. En hoe mateloos ik me er ook aan irriteer als iemand voortdurend granaten in de rondte aan het dumpen is, accepteer ik het wel.

Als je daarmee fragt is het blijkbaar effectief, en laat dat nou net de methode zijn om te winnen.

Verder erger ik me er ook mateloos aan mensen die je uitmaken voor pingwinnaar . Hen je zelf ping 30 en zij 120 en dan lopen ze al te blaten.

En de mensen die zeiken als ze ping 500 hebben zijn helemaal debiel. Ze zijn amper te raken om dat ze door het veld verspringen. Ga gewoon op een server spelen waar je ping wel lager is. Ik ga ook niet op servers in Tokyo spelen. Gewoon te hoge ping.

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:09
Mmmm...
Denk jij nou echt dat die mensen voor hun lol met een ping van 500 spelen? En denk je nou echt dat het makkelijker spelen is met zo'n ping (tov jouw ping30)?.

Een lage ping is een luxe.
Ik ben er van overtuigd dat veel HPBs op een LANparty beter presteren dan op het internet.

(ik erger me er dus aan als mensen doen alsof een hoge ping een voordeel is, vooral mensen die zelf een ping van 20 hebben :D).

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 21:57 schreef Smoed het volgende:
Mmmm...
Denk jij nou echt dat die mensen voor hun lol met een ping van 500 spelen? En denk je nou echt dat het makkelijker spelen is met zo'n ping (tov jouw ping30)?.

Een lage ping is een luxe.
Ik ben er van overtuigd dat veel HPBs op een LANparty beter presteren dan op het internet.

(ik erger me er dus aan als mensen doen alsof een hoge ping een voordeel is, vooral mensen die zelf een ping van 20 hebben :D).[/quote]Kijk hier hebben we nou wat aan....

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 16:51 schreef semsite het volgende:
Bedoel je bij dm7 de rocket op de brug of in de rocket room. Het campen op de brug vindt ik vrij lame omdat je dan er voor zorgt dat iemand die ff een rocket laucher wilpakken geen kans heeft. Meestal kan je die campeerder nog geen eens zien dus dan is het niet leuk. Meestal wrodt een vamper toch gekickt. En dan is het niet zo errg. Ps. Bij unreal heb je veel meer campeer mogelijkheden dan bij Quake3.[/quote]De rocket-room (dat is buiten right?) i.i.g. de ruimte waar alle gangen naartoe leiden.
En ik ga niet weg voordat iedereen of ikzelf dood is. Ik zoek gewoon mensen om te fraggen en als ze daar niet zijn dan ga ik gewoon ergens anders naartoe. Ik ga daar niet blijven staan omdat het zo lekker makkelijk fraggen is natuurlijk.
Als er niemand komt, kan ik niemand neerschieten, kan ik niet scoren, kan ik niet winnen. Dus loop ik verder naar het volgende slachtoffer.

• Speedy
He Apoc ben je niet fris ofzo? Met een ping van 500 lekker spelen. Dat is gewoon kut, niet te doen, je loopt 5 x een hoekje om en meer van dat soort grappen, en dat je moeilijk te raken bent, bullshit, na een paar keer spelen heb je precies door hoe je die gasten met hoge ping er ook zo uit kan knallen.

Dit met @Home, pings van 40-1500 heb ik mee gespeeld, dus weet wel wat fijn spelen is en wat niet.

Ik wou nog ff kwijt, vis je 28K uit de kast en wordt de master met een ping van 500, have fun.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ik ben het volledig eens met apoc...ik had eerst altijd ping 10 op cb, en railde redelijk raak....kheb nu ping 50 en het railen is niet veranderd ofzo (je moet iets anders reageren maar goed) blijft het feit dat ik ziek word dat je iemand met 20-0 inmaakt en diegene erna zegt 'jah komt door je ping', dan snap je het spelletje echt niet!!!!

• KingNothing
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 12:36 schreef Neo het volgende:
ik ben het volledig eens met apoc...ik had eerst altijd ping 10 op cb, en railde redelijk raak....kheb nu ping 50 en het railen is niet veranderd ofzo (je moet iets anders reageren maar goed) blijft het feit dat ik ziek word dat je iemand met 20-0 inmaakt en diegene erna zegt 'jah komt door je ping', dan snap je het spelletje echt niet!!!![/quote]Je moet niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt...
Trek je NIC uit je pc en doe er maar eens ff een 56K in dan praten we wel verder.
GRRRRRRRRRRRRRRRR LPB :r :r :r

Die-hard Brexiteer

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Geen problemen met het gamen met een 56k6... Als je verbinding ok is, kan je best aardig uit de voeten met een modem..

• KingNothing
Ik zeg niet dat het niet lekker speelt met een 56k, ik bedoel een pingetje van 150-200 is gewoon speelbaar maar als jij iemand tegenkomt die misschien wel net zo goed is als jij maar met een pingetje van 40 kun je net zo goed meteeen afloggen en vooral in closecombat want zijn raketten zijn er gewoon ff een stukkie eerder. Dus die lpb's moeten niet zeggen dat wij hpb's alleen maar zeuren want dat is zeker niet zo.

Die-hard Brexiteer

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 17:28
Ben het eens met BeyondHorizon..
ik heb zelf ook een 56k6 en je moet je aanpassen aan je ping.
Het spelen van een duel gaat goed en eigenlijk merk je dan niet eens dat je een hoge ping hebt.
Je merkt het pas als je met meer dan 3 man speelt. Dan schiet je je raketten pas later dan wanneer je op je muis klikt. En da's heel vervelend, schiet je en draai je weer weg in een gang dan schiet je jezelf neer omdat je dan opeens tegen de muur schiet ipv de enemy.
Schieten met Plasmagun en Lightinggun kan je ook vergeten met een 56k6 (het kan wel maar niet gericht)...

Voordeel is wel dat je leert om voor je doel te schieten (dus waar je denkt dat de enemy naar toe zal gaan). En in de meeste gevallen schiet je dan ook raak (niet om te scheppen maar in duels heb ik voor 90% meer efficiency in accuracy dan de enemy).

Verwijderd

Dat disconecten is gewoon zwaar bah! daarom speel ik liever op lans

• SICK
  • Laatst online: 12-02 12:07
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik ben het volledig eens met apoc...ik had eerst altijd ping 10 op cb, en railde redelijk raak....kheb nu ping 50 en het railen is niet veranderd ofzo (je moet iets anders reageren maar goed) blijft het feit dat ik ziek word dat je iemand met 20-0 inmaakt en diegene erna zegt 'jah komt door je ping', dan snap je het spelletje echt niet!!!![/quote]ik ben het ook met apoc en mor'than eens. ik merk weinig verschil met railen tussen 10 en 60 ping. Ik merk wel veel verschil met railen met 0 of 20% packet loss. En het is klote dat chello vaak veel packet loss heeft:(.

Ja natuurlijk merk je wle veel verschil tussen 50- en 200+ ping want dan word het ping verschil teveel.

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
Weer zo'n ping discussie:

Uit eigen ervaring met 56k6 en kabel kan ik zeggen dat het geen RUK uit maakt...

Tis zo triest als je ping 50 hebt en je wint en dat daarna gasten zeggen dat ze ook gewonnen zouden hebben met die ping... TOTALE BULLSHIT!!

Ik heb met mijn kabel(ping 50)tegen een 56k6er gespeeld met ping 250, maar die gozer was gewoon te goed...

Zeiken over ping heeft geen zin... practisen wel :)

• Glorix Jim
Het gaat niet om zeiken maar om aanpassing van je gamestyle.
En btw. als je elkaar opeens tegenkomt dan is diegene met een hogere ping eerder doodt omdat ie wel snel reageert maar zijn connectie te traag is/was om ook daadwerkelijk te zeggen "paf jij bent dood".

Je gaat mij niet vertellen dat lagere ping geen voordeel is.

En als iemand met een ping van 250 jouw verslaat terwijl jij een ping van 50 hebt dan ben je gewoon slecht :)

• KingNothing
Vet slecht....of maar 10 frames per seconde... >:)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Ik had in het verleden ook een hekel aan LPB, maar heb, sinds ik er zelf 1 bent, toch al een aantal maal flink op mn donder gehad van diverse clans die op de desbetreffende server vrij hoge pings hadden (100+).
Nu ben ik zelf niet uitmuntend, maar gewoon een degelijke Quaker.
Reactietijd van een 'normale' modem in vergelijking met een kabelmodem is van essentieel belang, maar het komt voor een groot gedeelte ook neer op de vaardigheden van de Quaker. Ik dacht namelijk toen ik op kabel overging iedereen wel eens even te kunnen fraggen, omdat ik eindelijk kabel had.... NOT!!!! Low ping heeft voordelen, maar dan kun je het feit van framerate ook ter discussie leggen, want dat heeft net zo'n grote impact in de gameplay!

Maar weet je waar ik ECHT een hekel aan heb?! Aan teamleden die een level niet leuk vinden en de boel gaan lopen fokken!! das pas klote.
Op de tweede plaats komt het feit dat het merendeel van de Quakers (in CTF iig) geen flauw benul hebben van het idee dat ze in een team spelen en de team-messagges 90% van de keren niet eens lezen.... das pas k*t!!!
Of gewoon de powerups wegkapen wanneer de flagcarrier deze nodig heeft... *sigh*

Des te meer reden om in clan-vorm te spelen... das pas echt kewl :+)

• KingNothing
Duels zijn pas kewl >:)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

BOEIEND!!!!!!!!!!!!! :(

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 19:02
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>En als iemand met een ping van 250 jouw verslaat terwijl jij een ping van 50 hebt dan ben je gewoon slecht :)[/quote]Mwuhahhaah :P

Kijk als je een LPB bent wil niet zeggen dat je per defenitie wint... sommige denken dat een lage ping heilig is ofzo.

Verder tuurlijk heeft een lage ping voordelen, maar een klote verbinding heeft dat ook, die gasten zijn wel erug moeilijk te raken :)

Verwijderd

Als je een hoge ping heb koop isdn. Altijd lage ping. Lekker snel inbellen en voor iedereen verkrijgbaar. Nadeel je hebt nog steeds telefoonkosten

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

Nee soepkippen het verschill tussen 10 en 60 merk je niet, je heb knappe ogen als je het wel merk maar tussen lage 100 of 200+ merk je wel duidelijk tsssss. onder de 100 ben je een lpb heel simpel en daar boven een hpb.

Click hier niet

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Tss, als je een hoge ping hebt ben je ook moeilijker te raken...

Het enige echt vervelende is packet loss

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• KoeKk
  • Laatst online: 18-02 18:58
ok nu gaan we weer ff verder met het topic:

ik heb een hekel aan mensen met gekleurde / niet te leze namen. Dat je een clan afko. voor je naam hebt staan logisch maar namen die enkel uit ascii bestaan zuigen. (IMHO)

• Glorix Jim
Het is helemaal niet moeilijk om iemand met een hoge ping te raken omdat de server denkt waar jij heen gaat. (zet /cg_nopredict maar eens op 0, kan je lachen)
Nooit gehad dat je opeens ergens stond waar je helemaal niet hoorde te zijn?
Pagina: 1