Tijdens het spelen van GP3 en Rainbow Six:Rogue Spear crashed mn PC steeds terug naar desktop (alleen tijdens het spelen, in de menu's heb ik er geen last van).
Ik dacht eerst dat het aan mn
geheugen(snelheid) lag, maar dat is het dus niet. Ook hitte lijkt het probleem niet te zijn. Tijdens het spelen van bijv. Tony Hawk 2 demo heb ik er totaal geen last van.
Als ik na zo'n crash mn PC opnieuw opstart (resetknop) krijg ik ipv desktop de volgende errormelding:
"Er is een beschermingsfout van Windows opgetreden. U dient de computer opnieuw op te starten."
Als ik dan reset, krijg ik steeds weer dezelfde errormelding. Ik kan pas weer windows in als ik mn PC uit en aanzet met de powerknop.
AMD K6-2 500
Via Apollo MVP3 (AT) mobo.
64 Mb 133 MHZ @100MHZ
64 Mb 66 MHZ @100MHZ
Voodoo 3 3000 AGP
ISA geluidskaart
ISA ethernetkaart
2 HD's
2 CD-Roms.
Ik heb ook geprobeerd om alleen die 133MHZ geheugen te gebruiken, maar dat maakte niet uit.
Iemand enig idee?
Raimond
Ik dacht eerst dat het aan mn
geheugen(snelheid) lag, maar dat is het dus niet. Ook hitte lijkt het probleem niet te zijn. Tijdens het spelen van bijv. Tony Hawk 2 demo heb ik er totaal geen last van.
Als ik na zo'n crash mn PC opnieuw opstart (resetknop) krijg ik ipv desktop de volgende errormelding:
"Er is een beschermingsfout van Windows opgetreden. U dient de computer opnieuw op te starten."
Als ik dan reset, krijg ik steeds weer dezelfde errormelding. Ik kan pas weer windows in als ik mn PC uit en aanzet met de powerknop.
AMD K6-2 500
Via Apollo MVP3 (AT) mobo.
64 Mb 133 MHZ @100MHZ
64 Mb 66 MHZ @100MHZ
Voodoo 3 3000 AGP
ISA geluidskaart
ISA ethernetkaart
2 HD's
2 CD-Roms.
Ik heb ook geprobeerd om alleen die 133MHZ geheugen te gebruiken, maar dat maakte niet uit.
Iemand enig idee?
Raimond