Toon posts:

Divx film met winace

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoera...Ik ben in het bezit van mijn 1e divx film. gone in 60 seconds.. pff het duurde ff maar ik heb hem ...

Hij is onder verdeeld in 13 bestanden ; de 1e is 60sec.ace en de rest 60sec.c00 t/m c13

Nu heb ik Winace gedownload , maar ik snap niet hoe ik de files achter elkaar moet krijgen om er vervolgens een .avi van te maken.

kan er iemand uitleg geven hoe ik dit moet doen

Thanx

Verwijderd

file -> open, kies de ACE file, file -> extract, kies de folder, klaar! :)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Ik hoop voor je dat het wel echt divx is, en niet die verrotte tele-sync van 300mb. In dat geval zul je vast teleurgesteld zijn in "divx" kwaliteit. :)
(als je kunt kiezen, ViRa maakt hele mooie divx-rips, maar dat terzijde)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het geprobeert , maar hij geeft bij het extracten gelijk de melding "archive broken" wat doe ik fout ??

het zijn trouwens bestandjes van 50 Mb x 13 = 650 Mb .
dus ik denk dat het wel de goede is ??!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-03 23:06
Dan is één of meerdere ace files niet ok... wordt opnieuw downloaden; of je mist toch nog een file, of je pakt toch nog niet de ACE file.
Probeer anders eens een test uit (iets van test archive of zo) dan zie je misschien welk file corrupt is en weet je dat je die opnieuw moet downloaden.

Verwijderd

Archive broken betekent dat er een ACE file ontbreekt of dat er tijdens het inpakken het een en ander is fout gegaan
Kijk ff of je geen Ace filetje mist
heb je wel alles dan ben je gewoon zuur en dan werkt het dus niet.
Is je 'GONE IN 60 SECONDS' gone in less then a second

(LOL) :) :)

Verwijderd

Hoe snel kan iemand iets posten
DAMN :)
sorry voor de dubbele post dus!

Verwijderd

Topicstarter
je hebt gelijk. ik denk dat de 1ste file niet helemaal lekker is. dus download ik hem opnieuw.

alleen het gaat zo verrot langzaam he!
ik heb een 256Kb/s vebinding maar ik haal van die myspace servers nog maar net 1 Kb/s
ik ben dus de komende 4 uur weer zoet met 1 deel...

"zucht"

bestaat er niet zoiets als napster maar dan voor divx'en

of kunnen we niet iets maken wat hier op lijkt ?
Pagina: 1