ben bezig om een Aopen H600 a te modden. fanbus en fan's zitten er al in, maar een window nog niet. om zelf weer de dremel en decoupeerzaag ter hand te nemen lokt me niet echt aan
, dus gaat het over een andere boeg, het plan is om een soort schild van roestvast staal te laten lasersnijden.

kast zelf krijgt nog een kleurtje, en de rechterkant een airbrush. Tenminste dat is het plan ( thnx waxle ). tevens moeten er natuurlijk een aantal CCFL's in, 2 x 10 cm CCFL's, rood achter de letters (afgeschermd van de binnenkant van de kast, zodat het rood niet mixt met de andere kleuren voor het main window). voor het main window ben ik er nog niet uit wat voor kleuren ik ga gebruiken (waarschijnlijk groen en blauwe combo).
reactie en commentaar plz
(pics komen natuurlijk hier ook wel eens langs, als de mod een beetje klaar is
)

kast zelf krijgt nog een kleurtje, en de rechterkant een airbrush. Tenminste dat is het plan ( thnx waxle ). tevens moeten er natuurlijk een aantal CCFL's in, 2 x 10 cm CCFL's, rood achter de letters (afgeschermd van de binnenkant van de kast, zodat het rood niet mixt met de andere kleuren voor het main window). voor het main window ben ik er nog niet uit wat voor kleuren ik ga gebruiken (waarschijnlijk groen en blauwe combo).
reactie en commentaar plz
(pics komen natuurlijk hier ook wel eens langs, als de mod een beetje klaar is