Bij de T625C moet je
heel erg je best doen om die accu in een dag leeg te krijgen.
Het is me 1x gelukt, omdat ik het eBook van Bram Stoker's Dracula maar niet weg kon leggen. 7 Uur later was de accu leeg, met de backlight steeds op full.
Bij normaal gebruik zie ik aan 't eind van de dag hooguit dat de lading naar 90 of 85% gezakt is. En thuis gaat 'ie toch op de cradle, om op te laden en om ervoor te zorgen dat 's ochtends m'n AvantGo en MobiPocket eNews weer bij de tijd is.
Graffity leer je vrij snel. 't Is even wennen, maar binnen een paar dagen gaat 't sneller dan 't on-screen keyboard.
En CT, natuurlijk kun je voor 400 euro een leuk 2e-hands notebookje kopen, maar stop je die ook in je binnenzak?
En de basisdingen gaan ook prima op een m10x, maar daar ga je niet voor je plezier een eBook op zitten lezen, of bv. AvantGo gebruiken. De 4x zo hoge resolutie van die Sony en z'n backlight leveren een veel prettiger font op, en een rustiger beeld.
Ik heb die 625 nu een paar maand, en ik zou 'm niet graag meer willen missen! Tenzij ik 'm om zou kunnen ruilen voor een 675 natuurlijk.