Toon posts:

philips brander 2 maanden weg normaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is het normaal dat ze je brander 2 maanden houden voor reparatie???

Je snapt zeker wel wat voor miskoop ik 2 jaar geleden had gedaan!

Verwijderd

Kan nog erger, een kennis had een philips brander gekocht en die ging stuk, philips gebeld en hij mocht opgestuurd worden, 2.5mnd later krijgt ie em terug met de melding dat philips dat ding niet gaat maken omdat het parallele import was. (was geimporteerd door gateway ofzo).

Verwijderd

Topicstarter
we hebben em opgestuurd via dixons

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een CDD3610 misschien?
Ja, bij mij was hij ook behoorlijk lang weg.
En uiteindelijk heb ik toen een nieuwe gekregen, die inmiddels ook alleen nog maar als reader functioneert.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Dixons, tja.............., da's niet echet een winkel waar je moet kopen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
wow in 1 keer goed een cdd3610 :)

Tja toen wist ik nog niet zoveel van branders en vond ik computer s nog niet zo leuk en intresserde ik me er niet zo in en ook niet welke computer winkels goed waren (toen was ik 10) nu ben ik 12 en nu vind ik het superleuk

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:42
Tegen de tijd dat je die brander terughebt is ie bejaard en heeft ie een langere baard dan sinterklaas :(

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Hetzelfde probleem met de HP7200.
Zelfde kut loopwerk!
Ik kan hem alleen ook nog maar gebruiken voor te lezen.

Rush

tremble and despair for i am power!

Verwijderd

dixons, dan ligt ie in ieder geval al anderhalve maand DAAR! ;)

• Neman
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Mijn cdd3610 was ook naar de k*t, fungeerde een half jaartje als reader en toen ging ik hem voor de gein maar weer 's testen met een turkencd, en welja een gelukte cd! Maar inmiddels had ik al een mooie Plextor 8/4/32 en die loopt natuurlijk een stuk beter. 1 ding weet ik zeker: nooit meer een philips writer :(!!

p.s. De beste cdr's komen overigens wel van Philips vandaan :)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 18:26 schreef AA het volgende:
wow in 1 keer goed een cdd3610 :)

Tja toen wist ik nog niet zoveel van branders en vond ik computer s nog niet zo leuk en intresserde ik me er niet zo in en ook niet welke computer winkels goed waren (toen was ik 10) nu ben ik 12 en nu vind ik het superleuk[/quote]Ja zelfde probleem had ik dus ook :( ook Dixons en 3610 :( na 2,5 maand terug gehad....

Verwijderd

Cdd 3610 gewoon een bagger apparaat.
K had hem een maand gehad toen begon dat ding al te kloten.
Mijn pa heeft nu die 8x brander met goudkleurige klepje en die lijkt het wat beter te doen.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kon hem ook alleen nog maar voor lezen gebruiken. Maar daar heb ik niet zoveel aan!
Hopelijk is die zo kapot dat we geld terug krijgen omdat we nog garantie hebben dan moet er meer dan 700 gulden schade zijn
Dan kan ik een mooie plextor kopen :) :) :)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Ja, ik wilde eigenlijk ook geen CDD3610, maar een Mitsumi 4x, maar die hadden ze niet op voorraad. Heb ik maar die van Philips genomen, ze hadden me verzekerd dat hij alles kon branden, etc. Had ik achteraf dus toch beter niet kunnen doen.

Verwijderd

Buurman van me had ook zo'n kut ding.
Ging na een maand al naar de klote en hij had geklukkig een maand later zijn geld terug.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

gek, dan hebben ze dat alleen met die branders. Ik heb zelf een monitor van philips en die had het na een half jaar begeven :(. ik opgebeld en ze kwamen de volgende dag met een andere monitor aan (van het zelfde type).

Dus ik heb niets te klagen over philips

Pak je rust!

• Enigma69855
  • Laatst online: 12-03-2022

Enigma69855

Candle in my eye.......

Ik met mŽn Ricoh MP9600, dat DVD/CDRW ding
Ik had hem een maand tot hij opeens nix meer las. Ik terug gestuurd naar SWW computers,
2.5 maand later krijg ik een nieuwe terug, die doet het nu nog steeds.

Wegens verhuizing te koop gevraagd: Sociaal leven in omgeving Arnhem

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:45
Béétje off-topic, maar ik heb een keer een P60 Intel Plato moederbord terug laten sturen naar Intel, hij was een half jaar oud, krijg ik hem een half jaar later terug met de melding dat de garantie verlopen was, wat een @#$!%!#$#@$! streek was dat!! :(:(
Gelukkig mocht ik het moederbord wat ik toen als vervanging had blijven gebruiken.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 14:17

The-Force

Mashup MasterKing

Nou, heb ik zeker geluk, heb de 3610 al maand of 26 en hij werkt nog hardstikke goed.

Misschien ben ik de enige bij wie ze things better hebbuh gemaakt
:)

https://www.youtube.com/@MashupMasterKing

Pagina: 1