http://www.xbmcfreak.nl/
Verwijderd
Zullen we dat maar in SA doen?Erhnam schreef op 05 september 2002 @ 14:49:
Bespreek voor de rest hier je ervaringen!
Als ik afsluit, en weer open.
Dan staat ie weer op de standaard skin
Verder heeft ie de neiging om je explorer te laten hangen.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
Verwijderd
Hoe kom je aan dat AYBABTU? Zelf gemaakt van een nes-spel ofzow???
system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..
Ik blijf heerlijk bij Versie 6.4.09.1124 deze versie is snel en stabiel met divxjes. Alle mediaplayers daarna vindt ik enorm traag opstarten vreed veel meer geheugen enz. Ik vindt het ook vervelend dat mediaplayer 7 standaard bij servicepack 3 van windows 2000 is geleverd. Een rede dat ik nog service pack 2 instaleer en vervolgens handmatig de updates download van de windows update site.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Your screwedVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 18:46:
Hij is zo instabiel als wat hier met het kijken van DivX.. Hoe krijg ik nu mijn standaard Media Player weer terug?
Wel eens Instellingen -> Software geprobeerd?
Verwijderd
De officiele beta is build 2799, maar de laaste gelekte build is 2848. Die is dus nieuwer, en er zijn ook een aantal bugs uit gehaald (waaronder de hierboven genoemde bug die ervoor zorgt dat hij je standaard skin niet onthoudt.
Hier zijn wat screenshots van 2799:
http://www.ibelite.com/images/wmp9/page_01.htm
dat werkt niet.Sn3akz schreef op 05 september 2002 @ 18:55:
Wel eens Instellingen -> Software geprobeerd?
Verwijderd
Voor zover ik weet is de enige manier, system restore als je ME of XP gebruikt...Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 18:46:
Hij is zo instabiel als wat hier met het kijken van DivX.. Hoe krijg ik nu mijn standaard Media Player weer terug?
Nee joh, ken je dat niet?Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 16:02:
Hij brandt beter, hij checkt eerst de MP3s op fouten! Daardoor had ik eerst een cdtje verknalt... Schijt! Die was toch voor mijn zus! Asjantie
[...]
Hoe kom je aan dat AYBABTU? Zelf gemaakt van een nes-spel ofzow???
Someone set up us the bomb.
Zoek maar eens op google, er is heel veel over te vinden.
all your base are belong to us
Verwijderd
Kan jullie aanraden om het bij 6.4 & 8 te houden.
Alleen jammer dat dat ding niet werkt met gedownloade muziek, en bovendien doet de albumart het ook niet meer als je muziek niet gelicensed is
je kan de windows cd in je la stoppen en windows herstellen, dan zettie WMP8 terug. Ik heb alleen geen idee of er dan ook andere dingen worden teruggezet.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 18:46:
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
En was het niet zo erg dat MS zich het recht toeeigend om je PC te laten reboten als je illegale bende op je pc had? Dat je automatisch ermee toe stemde als je hem installde? Of klopt dit niet? Iemand?Timpie schreef op 05 september 2002 @ 21:26:
Wmp 9 werkt prima, een stuk beter dan versie 8, vooral dat info scherm ipv die visualizations is fijn
Alleen jammer dat dat ding niet werkt met gedownloade muziek, en bovendien doet de albumart het ook niet meer als je muziek niet gelicensed is
Ik heb bijna geen andere muziek, maar het werkt hier prima, bovendien gebruik ik vooral Winamp voor audio en WMP voor video. (Hoe zou WMP trouwens moeten controleren of een MP3 gedownload is, zelf gemaakt, of gekocht???)Alleen jammer dat dat ding niet werkt met gedownloade muziek
Eén puntje waar ik wel tegen aan liep; xvid (ja xvid geen divx) avi's kun je niet meer "scrollen" (vooruit/achteruit skippen in de film). Erg irritant.
niet beter dan 6.4
Ziet er zeer leuk uit, alleen moet het in mijn ogen ook nog een beetje lekker draaien, kijk het oog wil ook wat maar niet ten koste van het geduld.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:11:
Ik vind em wel relax. zitten nog wel aardig wat bugs in natuurlijk, zoals mijn itouch media toetsen die niet goed werken met WMP 9.
De officiele beta is build 2799, maar de laaste gelekte build is 2848. Die is dus nieuwer, en er zijn ook een aantal bugs uit gehaald (waaronder de hierboven genoemde bug die ervoor zorgt dat hij je standaard skin niet onthoudt.
Hier zijn wat screenshots van 2799:
http://www.ibelite.com/images/wmp9/page_01.htm
Welke skin voor XP gebruikt men eigenlijk op die pics? Die is zeer erg cool.
hij oogt leuk maar draait ook lekker. iig beter dan 7 en 8.Gerwin schreef op 06 september 2002 @ 04:23:
[...]
Ziet er zeer leuk uit, alleen moet het in mijn ogen ook nog een beetje lekker draaien, kijk het oog wil ook wat maar niet ten koste van het geduld.
Verwijderd
Verwijderd
WMP 7 daarintegen is wel echt prut...
Heb al geprobeerd om em via Windows Components te verwijderen en opnieuw te installeren, hielp niet..
Ik heb geen zin om een System Restore uit te voeren, dus da's voor mij althans ook geen optie..
Er zit wel een 6.4 bij (wmplayer2.exe ofzo) maar ik heb liever 8.. En laat die nou net niet te downloaden zijn..
Zit ie wel ergens op een MSDN cd dat iemand weet? Zo ja dan kan ik em maandag van m'n werk meenemen..
Verwijderd
WMP8b2
ftp://ftp4.nonymous777.co...ams/MediaPlayer7/wmp7.exe
WMP7
ftp.lipetsk.ru/incoming/alexb/wmp6.4full.exe
WMP6.4
Als dit illegaal is, gooi ik de link wel weg.
Snel geladen, snel in gebruik, geen onnuttige dingen (ik ben persoonlijk voor eenvoudig maar degelijk en niet voor dingen als skins, visual-dingen etc), hij speelt vrijwel alles ... waarom dan 9 installeren ?
ik let er ook niet veel op aangezien ik het alleen met DivX gebruik
werkt verder gewoon goed
omdat er toch wel extra handigheden bij zitten. je hebt gelijk, 90% van wmp9 = troep, maar de playlist werkt veel beter. ook is fullscreen divx-play veel handiger, en wat betreft skins/visualisations, het oog mag ook wat.Blizard schreef op 07 september 2002 @ 18:25:
* Blizard likes his 6.4
Snel geladen, snel in gebruik, geen onnuttige dingen (ik ben persoonlijk voor eenvoudig maar degelijk en niet voor dingen als skins, visual-dingen etc), hij speelt vrijwel alles ... waarom dan 9 installeren ?
Wat is er dan mis met de fullscreen van 6.4 ? En euh, .. mijn oog wil een filmpje zien, geen onoemelijk vertraagende skins die het navigeren alleen maar onduidelijk makenBreepee schreef op 07 september 2002 @ 18:59:
[...]
omdat er toch wel extra handigheden bij zitten. je hebt gelijk, 90% van wmp9 = troep, maar de playlist werkt veel beter. ook is fullscreen divx-play veel handiger, en wat betreft skins/visualisations, het oog mag ook wat.
En playlist ? Voor mp3 vind ik winamp nog steeds de beste die er op de markt is ...
Achja, het is uiteraard allemaal een beetje persoonlijke smaak eh
Die 8.0 link doet het niet, de andere heb ik hier al dus heb ik niet nodig.. Helaas..
[edit]
ftp://ftp.powen.zabrze.pl...dia/Mplayer/wmp8_inst.exe
Hier ben ik nu van aan het downloaden..
Verwijderd
Over 1 ding met MP9 ben ik meteen blij: Die bug die ik had met MP8 dat de eerste seconde van een mp3 of filmpje word overgeslagen is verdwenen. Een ander probleem heb ik nog steeds wel: Soms blijft het beeld van filmpjes gewoon steken terwijl het geluid gewoon doorgaat.
Ehh ik heb dat ding geinstalleerd en nu krijg ik bij het starten van WMP 8 een internal application error, es zien of het met het vervangen van de executable verholpen wordt, de error treedt op in wmplayer.exe..TripleM schreef op 08 september 2002 @ 13:04:
[...]
Die 8.0 link doet het niet, de andere heb ik hier al dus heb ik niet nodig.. Helaas..
[edit]
ftp://ftp.powen.zabrze.pl...dia/Mplayer/wmp8_inst.exe
Hier ben ik nu van aan het downloaden..
Verwijderd
Draai dan ook XP met media 8 is veeeel sneller dan 2K met media7!!lt_cmd_data schreef op 05 september 2002 @ 16:15:
/mening mode
Ik blijf heerlijk bij Versie 6.4.09.1124 deze versie is snel en stabiel met divxjes. Alle mediaplayers daarna vindt ik enorm traag opstarten vreed veel meer geheugen enz. Ik vindt het ook vervelend dat mediaplayer 7 standaard bij servicepack 3 van windows 2000 is geleverd. Een rede dat ik nog service pack 2 instaleer en vervolgens handmatig de updates download van de windows update site.
vind ik een beetje zwak argument. met cpu's sneller dan 400mhz heb je daar echt geen last meer van hoor.Blizard schreef op 08 september 2002 @ 11:01:
[...]
Wat is er dan mis met de fullscreen van 6.4 ? En euh, .. mijn oog wil een filmpje zien, geen onoemelijk vertraagende skins die het navigeren alleen maar onduidelijk maken.. nofi
daar ben ik het helemaal mee eens, hoewel M$ op de goede weg ius met wmp9.Blizard schreef op 08 september 2002 @ 11:01:
[...]En playlist ? Voor mp3 vind ik winamp nog steeds de beste die er op de markt is ...
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Zomaar uit het niets begint WMP9 te spelen. En het is gewoon een commercial van Mercedes!
Heeft iemand anders dit gehad?
Wat is de URL van de website?Device schreef op 10 september 2002 @ 19:52:
Of ik weet niet meer wat ik doe of M$ heeft zojuist een reclamespot op mij afgevuurd.
Zomaar uit het niets begint WMP9 te spelen. En het is gewoon een commercial van Mercedes!
Heeft iemand anders dit gehad?
Verwijderd
Verwijderd
alleen vooruitspoelen zuigt,
vooral erg vet met divx
DVD kwaliteit streaming video met 5.1 geluid!
Dat kan helemaal niemand nog volgens mij.
Euhmmm It_cmd_data... WMP 7 zit niet standaard in win2k SP3...
Ik heb hier namelijk ook win2k SP3 draaien (heb wel WMP eraf gegooid met "program access and defaults"
Aurë Entuluva!
Verwijderd
3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line
Daarnaast is de bitrate van de WMA formaten ook vermeerderd, met VBR kun je tot 355kps opnemen. heb zelf een copy van Marco Borsato met hoogste kwaliteit VBR (gemiddeld 300kbps) gemaakt en vergeleken met een eerdere copy op 160kbps en meot zeggen dat VBR toch natuurgertrouwer klinkt
Natuurlijk kun je ook voor een lagere VBR bitrate gaan en hiermee ruimte besparen, dus wat mij betreft een zeer slimme toevoeging, ben alleen benieuwd hoeveel portable mp3playertjes om kunnen gaan (evt. na firmwareupgrade) met dit nieuwe formaat

Dat is nou net wat ik wil en winamp niet kan
Maar het werkt hier voor geen meter
Ik hoop wel dat ze vooruitspoelen in divx nu mogelijk hebben gemaakt, da's het enige wat ik in wmp < 9 miste.
"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981