AULXJMHR
hang er echt helemaal vanaf wat voor laptop je koopt, maar
in de meeste gevallen gaat dat best makkelijk...
in de meeste gevallen gaat dat best makkelijk...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Ik zit te denken om een laptop via een veilingsite te kopen echter ik vind het geheugen wat aan de lage kant (128 MB). Vandaar mijn vraag of het lastig is om hem open te schroeven zonder gevaar en het geheugen te vervangen / uitbreiden.
Het gaat hier om een Toshiba laptop.
[ Voor 0% gewijzigd door DPhoenix op 05-09-2002 15:03 . Reden: ik bedoelde idd 128 mb ipv 126 |:( ]
AULXJMHR
Je zegt 126 MB, waardoor het automatisch samengesteld moet zijn, of je bedoelt 128 MB, wat in een chip zou kunnen.
Als het al samengesteld is (meerdere chips) moet je er van uit gaan dat er niet veel chips meer BIJ kunnen, dus moet je het compleet vervangen, wat wel eens kostbaar uit kan pakken
Als het al samengesteld is (meerdere chips) moet je er van uit gaan dat er niet veel chips meer BIJ kunnen, dus moet je het compleet vervangen, wat wel eens kostbaar uit kan pakken
Kijk anders even op de geheugen-shop site van T.net...
dan kan je iig adv het type nummer zien wat er max in kan..
En ik geloof dat toshiba wel normaal is qua geheugen toegankelijkheid:
Meestal kleppie aan de anderkant los en voila, geheugen
dan kan je iig adv het type nummer zien wat er max in kan..
En ik geloof dat toshiba wel normaal is qua geheugen toegankelijkheid:
Meestal kleppie aan de anderkant los en voila, geheugen
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Die zijn makkelijk heel vaak zit het aan de achterkant en anders moet je het toetsenbord er ff uit klikken, daar wil het ook nog weleens onder zittenDutchPhoenix schreef op 05 september 2002 @ 14:21:
Alle proemn in n drek
Pagina: 1