Toon posts:

[win2000] system crash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi lui,
1e post gelijk een dik probleem :P

Ik heb hier een compaq Evo met win2000. Daar heb ik een victory isdn kaat ingezet. Hij accepteerd de drivers gewoon, en alles in apperaatbeheer staat ok.
Maar zodra ik de modem wil gebruiken voor bijv. inet of telefoonkiezer dan crasht het hele systeem. Met crash bedoel ik dat hij herstart alsof er op de reset button word gedrukt.

kan iemand mij helpen???

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Klinkt als IRQ Probleem...
De PC staandaard geinstalleerd??
Zet dan in het BIOS de ACPI maar eens uit. PNP OS uitzetten wil ook nog wel eens helpen. Anders zou ik W2K opnieuw installen. Bij het scherm PRESS F^moet je op F5 drukken. Dan kan je kiezen voor een standaard PC bij installatie. Dan gaat het meestal wel goed.

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

wat is de foutmelding.

http://www.NUiPhone.nl/

Verwijderd

Topicstarter
bios wijzegingen aangebracht nog steeds zelfde probleem heb al geprobeerd met nieuwe installs zelfs met een gewone 2000 en niet met de restore. Heb toen ook gewone install gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
geen foutmelding gewwon een direct crash en hij begint opnieuw op te starten zeg toch alsof de reset knop word ingeramd

• wouter93
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ook geen info in je eventlog over een minidump met een code er bij?

Verwijderd

Heb dit op het moment ook, echter niet elke keer, maar 1 vd 50 keer of zo.

Zie [rml][ win2k] BSOD te maken met ISDN-adapter?[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
Heb het al anders opgelost heb een andere modem erin gedaan want het moest ndaag af iig bedankt voor de hulp.

Als iemand hetzelfde probleem heeft met dit modem (victory) die van e-tech is hetzelfde dus dat werkte neit heb er nu een tornado in gedaan en die werkte wel.

Verwijderd

Topicstarter
Heb het nu echt opgelost als je een evo in combinatie met die victory modem wilt gebruiken! Maak dan gebruik van deze driver:

http://62.129.129.64:5001...indows/95_98_me_nt_2k_xp/

daarmee lukte het wel EINDELIJK :Y)

Iig toch bedankt voor de support.

mzzzl
Pagina: 1