Toon posts:

Ranking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb mij pakweg 1 jaar geleden voor het eerst geregistreerd voor de DPC en toen al een aantal blokjes gegraasd. Een half jaar lang is het toen stil geweest, maar nu heb ik inmiddels weer 4 pc's aan het grazen gezet. Ik sta nu enorm laag in de ranking:
op plaats 138433, en ik stijg per dag met zon 1000 tot 2000 plaatsen. Toch kom ik niet in de lijst met de grootste 15 stijgers. Hoe komt dat? Wordt er maar naar de eerste 1000 participants gekeken?

Miko.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

het is geen lijst van aantal plaatsen stijging in het overall klassement, maar van het aantal plaatsen gestegen in de daily stats van DPC in verhouding tot de dag ervoor.. ik vind het dan ook maar een knap lame lijstje.. gaat nergens over..

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:04
IDD Wij flushte eerder alleen op zondag (bij DSmarty) en dan stonden we elke week op no.1 bij de grootste stijgers -> DUH. Logies...
Maar dan stonden we weer niet in de top-30 :(
Dus eik zegt dat lijstje niks...

Verwijderd

Topicstarter
Wat heeft zo'n lijstje dan voor nut? geen denk ik zo. Ik ben wel lid van DPC (althans, zo heb ik het opgegeven bij distributed.net, en zo staat het er ook), maar toch kom ik dus niet in die lijst. Nou ja, ik laat de koeien (4 stuks) gewoon verder grazen, en ik kijk wel hoe het gaat met mijn rank. Watvoor rank hebben jullie, om eens een idee te krijgen van mijn 'power' ?

M.

Verwijderd

Niet alleen is die ranking duf....het neemt ook ruimte in bij topix die beter anders benut kan worden... top 40 of zo ???

Ik wordt nl. eigenlijk best moe over dat gepraat over die ranking.... niemand snapt waar die voor nodig is en niemand hangt er waarde aan....

Onno ??????

Verwijderd

He miko met deze url kun je,je snelheid bekijken!
Hoop dat je er wat aan hebt!!:) http://teamanandtech.dhs.org/speed.asp
Pagina: 1