Snel vraagje, want dat staat dus niet in de handleiding. Op de heatsink zit een de onderkant een koperlaagje. Ik wil dus ook cooling pasta erondergooien, maar moet ik die koperlaagje eerst weghalen of laten zitten?
Hoort gewoon daar hoor. Ik weet niet of er nog een strippie plakkerig spul op zit. Die kan je weghalen met wasbenzine enzo. En dan op je proc en klein beetje koelpasta erop en dan ding erop zetten. Dat stukkie koper is extra warmtegeleidend.
Komt wel eens voor, zo'n strippie plakkerig spul. Glad is goed, dacht eerst dat er wat 'op' zat...en ja dat gaat denk niet werken.
niet weghalen is gewoon de koperen onderkant dat de warmte beter moet verdelen
Verwijderd
Dit is echt Die-hard 2 tha bone zeg!

Dat koper maakt deel uit van het blok zoals je wielen bij je auto horen, laat dus maar zitten.
Dat koper maakt deel uit van het blok zoals je wielen bij je auto horen, laat dus maar zitten.
ach als we toch op die toer bezig zijn:
noob tip1:
smeer de koelpasta bij voorkeur op de processor, en niet op het koelblok
noob tip1:
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
move 2 HK
Reality beats fiction by far!
Arctic silver guide gelezen? Beetje op blok, uitsmeren en met een keukenrol oid weghalen. Dan een flinterdun laagje op de CPU zelf. Dus ook op 't blokm.m schreef op 05 september 2002 @ 23:53:
ach als we toch op die toer bezig zijn:
noob tip1:
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Anders ga je ff koper met wasbenzine weghalenVerwijderd schreef op 05 september 2002 @ 12:34:
euh nee niet echt.. maar maybe met terpetine of wasbezine?
had wel namelijk zoiets gehoord?
nofi..moest het ff zeggen
Pagina: 1