Toon posts:

Asus icoontje weg uit ding naast klok

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de com opstart dan komt er een klein asus icoontje in dat hokje naast de klok(kom effe niet op de naam hoe dat ding heet) hoe kan ik deze verwijderen???
Ik heb alles bijna al geprobeerd : van beelscherm instellingen tot register maar kan niks vinden ik had gedacht dat er wel ergens stond enable with startup? maar si nergens te vinden....

Wie helpt mij

Verwijderd

ASUS Probe deinstallen of icoon verbergen met XP.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Niet rechtermuisknop erop en dan ergens settings/preferences ofzo in te stellen?

Verwijderd

Kun je uitzetten bij je display properties , staat ergens bij Hide Asus Tray Icon ofzo...

Verwijderd

run--> msconfig
uitvoeren-->msconfig

Bij menu opstarten asus ding weg mikken :P

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:26

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

Dat ding naast de klok heet in het engels: systemtray en in het nederland (geloof het of niet) systeemvak.

oplossing : (bij besturingssysteem win98 of hoger) msconfig in de run (uitvoeren in startmenu) tikken en starten --> laatste tabblad opstarten --> het ongewenste programma weghalen

of als het kan

rechtermuisknop op het icoontje en in het in dat menutje (of via de optie: "options" in het menutje) het progje afsluiten\disable-en

[edit] sh*t, Daimonet me net voor [edit]

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:14

TwoR

Gekleurde stippen

Niet laten opstarten als jij je pc opstart (dus ff vinkje weghalen in msconfig) en dan moet het goed zijn

Verwijderd

Topicstarter
Ja jongens ik vind de ideen goed en wil het wel proberen maar:D ik gebruik win2k en daar werkt msconfig niet

Verwijderd

Start --> Run --> Regedit en zoeken maar

Verwijderd

Move VB --> WOS

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:21
regedit -> hkey_local_machine/Software/Microsoft/Windows/Current_Version/Run

no animals were harmed during the production of this message

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 17:02

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Toen is de nieuste nvidea drivers installeerde was hij de volgende keer ook weg :)
Helaas werkte die niet lekker met mijn asus kaartje dus moest ik weer terug naar de asus drivers. Dus toen weer icoontje.
Weet niet zeker maar volgens mij kan je iets bij Beeldscherm in Configuratiescherm uitvinken.

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 21:45

Haaguit

HBZNPLT!

Euh, gewoon niet inladen? Is een simpel vinkje bij de AsusProbe toch :?

(8>

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Pagina: 1