Verwijderd
Als je alleen statische HTML aanbied een heleboel, als je downloads aanbied of zware grafische shit, dan een stuk minder... wat voor site is het?
[edit] heb even gecheckt bij een site die ik beheer, ongeveer 100kb per bezoeker, ruim genomen. Dat komt dus neer op een 10.000 bezoekers per maand maximaal.
[edit] heb even gecheckt bij een site die ik beheer, ongeveer 100kb per bezoeker, ruim genomen. Dat komt dus neer op een 10.000 bezoekers per maand maximaal.
Verwijderd
Denk dat je er dan 10.000 tot 20.000 kan hebben. Als mijn simpele optelsommetje opgaat tenminste (zie mijn vorige post edit)
Rekensom:
En dan kun je meerdere dingen doen: uitgaan van je hele web (512Kb) of het gemiddelde dataverkeer van de gemiddelde bezoeker (350Kb).
Ps. getallen zijn natuurlijk verzonnen.
code:
1
2
3
4
5
| website = 512 Kb; 1 Gb = 1024 Mb = 1048576 Kb; Dus 1048576 / 512 = 2048 bezoekers. |
En dan kun je meerdere dingen doen: uitgaan van je hele web (512Kb) of het gemiddelde dataverkeer van de gemiddelde bezoeker (350Kb).
Ps. getallen zijn natuurlijk verzonnen.
Pak je rekenmachine maar even, deel 1 gig door de grootte van je site in kb's, en je hebt het aantal bezoekers per maand (ervanuitgaande dat elke bezoeker de hele site binnentrekt).
Oh ja, de hele tijd topics openen wordt door veel mensen niet op prijs gesteld.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()