Toon posts:

[CS]serial code in use... HELP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen

ik heb de legale versie van half-life generations en nou loopt ie te ouehoeren dat mn code in gebruik is! waar ik ook ben. het maakt niet uit of er IEMAND op die server is want als er niemand is loopt ie nog steeds te ouehoeren. ik heb de code ook gebruikt op mn laptop en sindsdien doet ie dit. moet ik dan die bak formatteren ofzo? ook als ik de laptop van mn netwerk haal dus van internet af dan blijven de problemen..

help me aub ZSM

:(groetjes Tom:(

ps. op de laptop werkt het nu wel. maar als die dus van het netwerk is werkt het nog steeds niet. ook als je deze opnieuw opstart..

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-10 09:06

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Kopieer de Cd install van de Laptop over je CS install op je PC en kijk dan eens wattie doet

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 14:58
misschien eerst even je sys specs posten, lees ook ff de faq over het posten van een nieuw topic en over het posten van een groet.

Verwijderd

koop gewoon hl is niet duur can je spellen

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:21:
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:33:
hallo mensen

ik heb de legale versie van half-life generations
Lezen is ook een vak apart ;)

Maargoed, ik zou zeggen, neem contact op met de makers/uitgevers van CS...

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 19:21:
Spellen? Ja leer jij dat maar eens. Vergeet ook niet het hoofdstuk 'hoofdletters en interpunctie'' .

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-10 22:26
ja dan loopt er iemand op inet rond met een gecrackte code (jouw code dus).
Heel lame, het enige wat je er echt tegen kan doen is OF permanent op een HL server blijven (heheeeeeeee addict) óf je kan Sierra (of valve? geen id maar ik d8 sierra) een meeltje sturen met je serial enz, en zeggen dat je de originele versie hebt, en of je een nieuwe (werkende) key zou mogen hebben...
Zoiets was t d8 ik...

[edit] o ja en vragen of ze de oude willen blocken :)

Verwijderd

ach 't spel is niet zo duur meer ;)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Je hoeft alleen die cd key uit het register van die laptop te halen toch? Lijkt me wel het meest logische. Maar als die laptop niet aanstaat, moet ie het gewoon doen, want dan wordt die CD-key niet gebruikt door die laptop, anders gewoon je bonnetje naar Sierra sturen en een nieuwe cd-key vragen.

Verwijderd

In HL generations zitten zowiezo 2 goede keycodes, die van CS retail en HL, probeer ze allebei eens zou ik zeggen

HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\Settings en dan bij key, daar kan je em veranderen.

Verwijderd

Topicstarter
nou mensen,

als die laptop dus uittstaat dan werkt mn cs wel..

nou ik kan toch niet tegelijk cs-en met die key dus ik vind het wel best zo en gebruik die laptop alleen voor lan-nen..

maar erg bedankt voor jullie hulp mensen

groetjes Tom

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:12
BuzzerCrAsH schreef op 05 september 2002 @ 17:59:
misschien eerst even je sys specs posten, lees ook ff de faq over het posten van een nieuw topic en over het posten van een groet.
Misschien toch ff de FAQ beter lezen, dan zul je wel zien wat ik bedoel ;)

Verwijderd

BuzzerCrAsH schreef op 05 september 2002 @ 17:59:
lol???
Pagina: 1