ik heb een abit kg7.. sinds ik een atlhon xp heb word mijn cpu temp hoger... en wanneer die over de 60 graden gaat begint mijn interne speaker zo lekker te piepen... weet iemand waar ik dat uit kan zetten? ja ergens in het bios maar waar? ik kan het niet vinden
Verwijderd
waarschuwing is niet voor niets.. je kan beter zorgen voor een betere koeling. ( staat denk in bios ja, maar weet het niet voor jouw bios denk (bios type?)
Award tuurlijk.. moet er ergens instaan hoor..
Verwijderd
Bios instellingen veranderen OF Winbond (dat monitor proggie bijgeleverd door abit) aanzetten daar kun je temps waarop het alarm te keer gaat direct aanpassen.
Verwijderd
weet ook dat temperatuur sensors niet altijd goed gecalibreert zijn (hoe je dat ook schrijft)
ze moeten vooral als indicator moeten dienen. Als je zeker weet dat je CPU niet doorbrand, zet em dan gewoon uit, maar ik adviseer toch degelijk een betere koeling.
wat voor koeler heb je nu ?? CPU snelheid is ook handig (of rating van AMD)
ze moeten vooral als indicator moeten dienen. Als je zeker weet dat je CPU niet doorbrand, zet em dan gewoon uit, maar ik adviseer toch degelijk een betere koeling.
wat voor koeler heb je nu ?? CPU snelheid is ook handig (of rating van AMD)
die staat toch standaard op 70 graden ??Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:26:
oeps sorry het was motherboard monitor die het alarm gaf..
eeuh phytagoras:
ff neerlands purist mode: "gecalibreert" is met d dus gecalibreerd. Phytagoras moet zijn pythagoras.. of heb je iets met planten?
ff neerlands purist mode: "gecalibreert" is met d dus gecalibreerd. Phytagoras moet zijn pythagoras.. of heb je iets met planten?
mmm ja ik heb een athlon xp 1800+ op kg7 van abit enne een aangepaste koeler van coolermaster.... heb op dat koelblok zelf een 80mm fan gemonteerd.. bij volle cpu belasting word ie 62 graden
Verwijderd
lees wat ik schrijf:henkleerssen schreef op 05 september 2002 @ 11:32:
eeuh phytagoras:
en ja ik weet dat phytagoras --> pythagoras moet zijn, maar ja, als et begint met als een typo, en daarna maar moet nemen omdat iemand al pythagoras al eens had op een of ander forum (doet er niet toe)Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:28:
weet ook dat temperatuur sensors niet altijd goed gecalibreert zijn (hoe je dat ook schrijft)
nog nooit van originaliteit gehoord
maarre laate we niet off-topic dwalen (alleen maar lastig en onnodig niet dan ??)
iig, welk koelblok van coolermaster ?? desnoods een pic want de nummers van coolermaster zeggen niet zo heel veel.
Verwijderd
Gewoon het draadje van de speakers doorknippen. Geen last meer van.Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:23:
ik heb een abit kg7.. sinds ik een atlhon xp heb word mijn cpu temp hoger... en wanneer die over de 60 graden gaat begint mijn interne speaker zo lekker te piepen... weet iemand waar ik dat uit kan zetten? ja ergens in het bios maar waar? ik kan het niet vinden
Verwijderd
is et niet veel makkelijker en slimmer om gewoon de speaker connector van je MB af te pluggen ??Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 13:20:
[...]
Gewoon het draadje van de speakers doorknippen. Geen last meer van.
Pagina: 1