Informatique en Mycom. Heb ik goede ervaringen mee. Voor beiden geld : het zijn niet de allergoedkoopsten, maar voor goeie service heb ik wel een paar 10-tjes meer over !
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ik heb goede ervaring met:
- Informatique
- Vaak zijn de computer winkels om de hoek ook goed want die zijn heel er klant gericht
Ga niet bij :
- DES
- Correct
- Dunnet
- Informatique
- Vaak zijn de computer winkels om de hoek ook goed want die zijn heel er klant gericht
Ga niet bij :
- DES
- Correct
- Dunnet
Ik heb goede ervaring met:
Dyna Systems Badhoevedrop en Mijdrecht
ze zijn niet altijd de goedkoopste maar leveren wel service als er iets kapot is dan doen ze hun beste voor je ook al gaat er soms iets fout ze lossen het altijd goed op
vaak ligt het probleem van b.v. RMA bij de leverancier of Groothandel en dan kunnen ze er echt niets aan doen
P@trick
Dyna Systems Badhoevedrop en Mijdrecht
ze zijn niet altijd de goedkoopste maar leveren wel service als er iets kapot is dan doen ze hun beste voor je ook al gaat er soms iets fout ze lossen het altijd goed op
vaak ligt het probleem van b.v. RMA bij de leverancier of Groothandel en dan kunnen ze er echt niets aan doen
P@trick
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 18:50 schreef Sniperz het volgende:
Alles
P@trick[/quote]Zoals?
Alles
P@trick[/quote]Zoals?
Voor wat ervaringen over DES zie www.tweakers.net/shopsurvey.dsp?LeverancierID=57
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Niet naar perfect-systems gaan!
Die vent daar is wel goed maar die vrouw (die zeikt je hallef af).
Vos-electronics is super goed, heel erg klantvriendelijk, ik had daar een hd besteld binnen 1 dag binnen.
Word gelukkig niet door die (k*t PTT) Verstuurd :-) )
Ik heb daar ook mijn videokaart besteld ook binnen 1 dag binnen :-)
Bij perfect-systems heb ik totaal 3,5 week moeten wachten voor mijn systeem (dan was dat niet binnen en dan dat).
Toen was hij verstuurd duurde het nog 1 week (door die k*t PTT).
Had ik hem eindelijk was het moederbord kapot (fabrieksfout), 3 weken erna had ik hem weer thuis
Kortom Perfect-Systems SUX
Die vent daar is wel goed maar die vrouw (die zeikt je hallef af).
Vos-electronics is super goed, heel erg klantvriendelijk, ik had daar een hd besteld binnen 1 dag binnen.
Word gelukkig niet door die (k*t PTT) Verstuurd :-) )
Ik heb daar ook mijn videokaart besteld ook binnen 1 dag binnen :-)
Bij perfect-systems heb ik totaal 3,5 week moeten wachten voor mijn systeem (dan was dat niet binnen en dan dat).
Toen was hij verstuurd duurde het nog 1 week (door die k*t PTT).
Had ik hem eindelijk was het moederbord kapot (fabrieksfout), 3 weken erna had ik hem weer thuis
Kortom Perfect-Systems SUX
Pagina: 1