Toon posts:

Word ik gehackt???

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik op et net zit en ff nixs doet ratelt mijn HD ,dus ik is checken wat kan dat nou zijn , ikke netstat opstarte blijkt er een IP in te staat 213.239.31.67:80
die staat er elke keer in... volgens mij zit die gozer via je zo'n sub7 variant op mijn schijf hoe zorg ik ervoor dat ie gozer er mee stopt...

alvast bedankt

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sorry hoor, maar denk ff na man voor je iets zegt.
Poort 80 is de standaard www-poort. Als jij een website bekijkt dan connect jij naar die poort, daarom staat het daar. SHEES

Some people just piss mee of :(

Verwijderd

Topicstarter
kweet ook wel dat poort 80 HTTP is ,maar kan ook via poort 80 via een browset browsen op je schijf!!!

Verwijderd

Ja man, poort 80 is de HTTP poort!
Maaruh, wat wel gek is als ik http://213.239.21.67 in mijn browser intoets zie ik NIKS, kan geen verbinding maken. Wat voor site is dat dan, ik zie geen site.
Hmm...
Maar het lijkt me sterk als iemand je gaat hacken op poort 80:)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Waarom eigenlijk?

(Newbie Hacker)

:? :)

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het zou wel degelijk een sub7 variant _kunnen_ zijn, lijkt me best slim om juist een standaard poort te gebruiken voor zoiets.

Maar of je zoiets als sub7 hebt/krijgt heb je natuurlijk helemaal zelf in de hand.

Verwijderd

Topicstarter
Het was idd subseven, heb ff virusscanner geinstald hij zat verborgen in winrouter die ik laatst van een vriend kreeg :( , moet nog maar ff navragen of ie et express deed en anders >:)....

Verwijderd

Dom he je zit op internet en heb geen virusscanner mee draaien.zeker ook geen firewall dat zou wel heel dom zijn:)

Verwijderd

It'er zijn en geen virusscanner hebben :?

Verwijderd

Zal wel slapen tijdens de les:Z

Verwijderd

je moet ff een proggie downloaden om die Trojans af te raggen

THE CLEANER heet dat, en je ziet dan ook meteen welke trojans je hebt op je sysje en hoeveel......

>:) KILL THE BASTARD >:)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 13:42 schreef RoLLeRCoaSTeR het volgende:
je moet ff een proggie downloaden om die Trojans af te raggen

THE CLEANER heet dat, en je ziet dan ook meteen welke trojans je hebt op je sysje en hoeveel......

>:) KILL THE BASTARD >:)[/quote]En waar is dat te vinden?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

<a href="http://127.0.0.1">Hier Niet</a>

Geen illegale troep op GoT.

Verwijderd

Topicstarter
Ya , ik heb dus nu Norton Internet Security 2000 geinstald :) ,en heb geen last meer van onbevoegden

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik heb nog geen firewall geinstalleerd...
Maar dat komt wanneer ik mijn geheugen heb opgekrikt naar 128MB...
Mijn pc komt zo al genoeg geheugen te kort... :(

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1