Ik heb mijn inbelverbinding onder xp ingesteld, maar mijn wachtwoord verkeerd opgegeven. Het probleem is nu dat dit wachtwoord niet te veranderen is. Telkens komt het oude wachtwoord terug. Ook als ik de hele inbelverbinding weggooi. Wie weet er raad?
Verwijderd
als je dubbelklikt op je verbinding dat is je w8woord al ingevuld, dan staat er dus naast klik op het wachtwoord om het te wijzigen of zoiets degerlijks.
dus klik op het wachtwoord en wijzig het.
werkt het dan nog niet?? maak dan gewoon even een nieuwe verbinding aan, kwestie van een aantal keren klikken in de wizard..
dus klik op het wachtwoord en wijzig het.
werkt het dan nog niet?? maak dan gewoon even een nieuwe verbinding aan, kwestie van een aantal keren klikken in de wizard..
Dat is dus juist het probleem, dat werkt dus niet! Ook al gooi ik de hele verbinding weg dan en maak ik hem opnieuw aan dan zit ik weer met dat onjuiste wachtwoord
Verwijderd
Als je kijkt in de properties van internet explorer dan kun je naar het
tabblad verbindingen. Als je hier bent zie je dan je verbinding staan (is deze ingesteld als default)? Zo ja... dan ga je naar instellingen. Bij die instellingen kun je een username en password opgeven.
Als je nu eens probeert het password hier te veranderen gaat het dan werken...?
tabblad verbindingen. Als je hier bent zie je dan je verbinding staan (is deze ingesteld als default)? Zo ja... dan ga je naar instellingen. Bij die instellingen kun je een username en password opgeven.
Als je nu eens probeert het password hier te veranderen gaat het dan werken...?