[WIN2k] Port range opgeven

Pagina: 1
Acties:

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Ik heb dus al verschillende topics hierover gelezen. Maar er kwam eigenlijk geen oplossing. Ik wil het dus gewoon doen via RAS/Routing. Maar hoe geef je een portrange op? Ik heb namelijk geen zin om voor directplay spellen 999(!) poorten handmatig te forwarden.

Staat er toevallig ook niks in het register, want hij moet toch ergens zijn poorten opslaan. Zo ja, dan is het dus heel simpel om een range op te geven, gewoon door ffies een progsel te schrijven met een tellertje erin en dan die registry-key weg te schrijven naar het register.

Iemand?

Xbox360 gamerprofile

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Ik heb daar al es op geantwoord :)
Hier: [rml][ W2Kas] Port Forwarding TCP en UDP[/rml]

Dat eerste stuk kun je misschien ook gebruiken (die trigger instelling)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
thanks man... dat zocht ik net :P

Xbox360 gamerprofile

• gnimmeL_kraD
  • Niet online
(overleden)
oke, ik heb dus ffies geprobeert, maar ik kom er dus niet uit. Het probleem is dus dat ik samen met anderen baldurs gate 2 wil gaan spelen. Ik ga dus hosten. De poorten zijn hetzelfde als in het artikel in de link. Maar volgens mij is het probleem dat een client niet contact maakt met poort 47624. Dat moet juist van buitenaf gebeuren. Ik heb nu dus geprobeert de poort handmatig te forwarden naar mijn pc toe. Maar dat lukt dus ook niet.

Iemand nog een idee?

Ik heb ook nog geprobeert om het via een VPN op te lossen. Maar dan komt de client die inbelt niet verder dan mij server. Dus hij kan wel mijn server pingen/benaderen op zowel hostnaam als ip-adres. Maar hij komt dus niet verder.
Moet dit soms ook verder worden geroute ofzo?

Xbox360 gamerprofile