[WC] Gemorst! Zoek nieuw mobo :(

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Topicstarter
Ik heb jullie hulp nodig :)

Ik heb gister me poseidon WC setup binnengekregen, alles leuk en aardig aangesloten enzo, niks lekte en het water stroomde lekker door. Leg ik me kast plat, leek allemaal goed te gaan (niet dus!). Zonder dat ik het wist lag er dus een tweetal druppels (demi water) op me mobo:

Ik had me PC aangezet en alles spinde wel op en me fannetjes deden het, naast alle LED's, maar voor de rest dee hij helemaal niets meer! Geeft geen beeld meer, etc. Alles vervangen, CPU, RAM, VGA kaart, HDD's los, alles los, niets... geen piepjes ofzo, niets..

Ok moederbord naar ze grootjes! Ik had een Abit KT7 met 1 GB SDRAM erin en een socket A TBird 1.4GHz en nou zoek ik dus een mobo wat 5 PCI sloten heeft en SDRAM bankjes en een Socket A heeft. Wie weet of er nog een vrij nieuw moederbord leverbaar is die deze dingen heeft? Ik heb 2 DIMM banken nodig iig..

pls help deze arme stakker! Ik ga zaterdag weg en ik wil graag voor die tijd me PC weer op orde hebben, want meteen na me vakantie heb ik hem heeeeel hard nodig!

Mijn iRacing profiel

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

http://212.79.224.170/

kijk bij opruiming.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

ecs... heeft 5 pci sloten 2x dimm/ 2x ddr en je betaald iets van 60 euro ofzow

Verwijderd

K7S5a, verguist, ten hemel geprezen.
Bij mij doet ie 't perfect. Kun je d'r later tenminste ook nog DDR in drukken.

Shit, The1 was sneller.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:43
ECS K7S5A, 5 PCI, 2 DIMM, 2 DDR.
Ding is retesnel vergeleken met een KT133, zelfs met SDRAM. Bordje kost 70 euro bij Gistron, misschien dat je em ergens anders goedkoper kunt krijgen.
Heb zelf ook zo'n bord, als het meezit kan ik vanmiddag mn 3 ECS K7S6A borden ophalen en vervang ik em, heb belang bij nog een DDR slotje :)

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Hmmm.. dat lijkt me wel wat! Als tweakers hem aanbevelen moet het wel iets zijn toch :)

Mijn iRacing profiel

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:53

Wallie

Herr

Epox 8kta3+ Pro... 4x sdram dimm, 6x pci. :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• collin

collin

Who da man !!

Topicstarter
Besteld :) bij 1to0.nl

Hopen dat ze het vandaag nog opsturen! Ik heb btw de versie met LAN onboard genomen, scheelt me weer een PCI slot vullen :)

Mijn iRacing profiel

• Abbadon
  • Laatst online: 16-08 23:05
Mooi, kan deze dicht.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.