[webdav] is dat handig/bruikbaar?

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ik heb wel eens iets over webdav gehoord, dat het een soort van cvs achtig systeem is.

is dit praktisch/ makkelijk om te gebruiken?
kan het cvs vervangen, kan je met meerdere personen aan een project werken?

als je gaat zoeken op webdav.org kom je een heleboel info tegen maar geen praktische.

dus mijn vraag is eigenlijk:
wie gebruikt dit en wat zijn de ervaringen met dit systeem.
en hoe gebruikt men het?
puur om je code te backuppen of kan je er ook vanuit deployen of is het eigenlijk alleen maar nuttig voor html?

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• WAcKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08-2023

Verwijderd

WebDAV is meer een soort verbeterde FTP, maar heeft bepaalde voordelen voor de windows gebruiker ipv ftp (niet veel).
Misschien dat je met dat Subversion, DAV kan omtoveren in een CVS-Wannabe, maar ik ken et verder niet...

(mij lijkt me overigens dat Niets CVS kan vervangen, omdat het simpelweg gewoon roeleerd, maar goed...)

• WAcKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08-2023
uhh .. over dat subversion en cvs wannabe zijn .. ik wou alleen ff zeggen dat de oorspronkelijke ontwikkelaars van CVS overnieuw zijn begonnen om alle ontwerp fouten en praktische problemen in CVS op te lossen .. dat is subversion geworden :]

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
k,
dat ziet er veel belovend uit.

echter, mischien ben ik blind, ik zie nergens een download, is het nog niet released?

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who