Ik heb hier weer een printer probleem. Er heeft een leerling in de active directory 1 van de 18 printers als standaard printer ingesteld, en nu wil geen enkele printer meer printen behalve als je hem standaard maakt. Mijn vraag is dus nu, hoe zet ik hem weer zo dat er geen één printer als standaard printer staat ingesteld (zoals het was). Tnx.
NT4 en Active Directory 
En op de server die de printers shared is een bepaalde printer als default gezet, met als gevolg dat de rest niet meer wil printen
Klink vaag ...
En op de server die de printers shared is een bepaalde printer als default gezet, met als gevolg dat de rest niet meer wil printen
Klink vaag ...
Inloggen als deze leerling, rechtermuisknop klikken op de printer en vinkje weghalen bij "als standaard instellen".
Of de printer uit zijn/haar profiel weghalen.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Argh, foutje... ik bedoel natuurlijk Windows 2000. Maar op een of andere manier is 1 printer in de active directory op default gezet. Dit was eerst nooit zo, eerst waren ze allemaal gewoon, zonder dat er 1tje default was. Nu er eentje default is, zijn er opeens problemen met printen... computers sturen printopdrachten wel naar de printer, maar deze ontvangt ze niet.
meteen maar ff die geweldige titel geedit.
Ik zou niet weten welke leerling het heeft gedaan, maar het moet op de server gebeuren, dat vinkje weghalen. Alleen ik kan nergens een vinkje vinden die aangeeft dat die printer als default is ingesteld.Wolfje666 schreef op 05 september 2002 @ 10:18:
Inloggen als deze leerling, rechtermuisknop klikken op de printer en vinkje weghalen bij "als standaard instellen".
tnxKoffie schreef op 05 september 2002 @ 10:20:
meteen maar ff die geweldige titel geedit.
Pagina: 1