[GBA] aansluiten op TV

Pagina: 1
Acties:

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Ola,

ik zag bij de psxshop een apparaat waarmee je je GBA kan aansluiten op de TV. Heeft iemand daar ervaring mee. Het leek mij namelijk nog al een groot kastje onder je GBA

Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.net/producten/pictures/big/p574.jpg

Verwijderd

hmmz ik was zelf van plan om ook zon ding miischien te kopen.. maarrr ik zag bij lik-sang dat t een klein ding was aan de bovenkant van de gba maar t is mij iets te duur :D

Verwijderd

Waarvoor zou je dat willen kopen. Dan koop je toch gewoon een SNES.Ik koop een GBA alleen omdat hij zo klein en compact is. En niet om hem op een tv te spelen.

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 09:35:
hmmz ik was zelf van plan om ook zon ding miischien te kopen.. maarrr ik zag bij lik-sang dat t een klein ding was aan de bovenkant van de gba maar t is mij iets te duur :D
tja tis wel prijzig inderdaad. Daarom wil ik ook zeker weten of het goed werkt. Maar het ziet er op het plaatje ook een beetje raar uit. Alsof er iets onder komt
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 09:40:
Waarvoor zou je dat willen kopen. Dan koop je toch gewoon een SNES.Ik koop een GBA alleen omdat hij zo klein en compact is. En niet om hem op een tv te spelen.
Daarvoor heb ik hem ook voor gekocht. Maar als ik thuis zit te spelen moet ik er een dikke lamp op zetten, en toen dacht ik het is ook wel makkelijk om hem dan door te lussen naar mijn TV.

[ Voor 0% gewijzigd door -ET- op 05-09-2002 09:43 . Reden: quoteje toegevoegd ]

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Uhm... nooit gehoord van een afterburner kit????

Xbox360 gamerprofile

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
gnimmeL_kraD schreef op 05 september 2002 @ 14:04:
Uhm... nooit gehoord van een afterburner kit????
Ja dat is toch zo'n backlight....

dan moet ik me gameboy opsturen (punt 1 waar ik niet dol op ben) vervolgens maken ze hem open (punt 2 waar ik niet dol op ben) en als het fout gaat dan zijn zij niet verantwoordelijke (en dat doet bij mij de deur dicht).

of te wel niet echt een oplossing. Maar ik wil meer de ervaringen weten van zo'n kastje erbij
Pagina: 1