Toon posts:

Promise PDC20276 ATA 133 RAID LITE ook als FULL mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na aanleiding van Ga_7VRXP RAID Bios "Lite" ook full mogelijk?

k heb die linkjes gevolgd en gelezen maar daar hebben ze het NIET over Promise PDC20276 maar over een Promise PDC20267 als ik het me goed herrinner

nu is mijn vraag kan dat ook met mijn controllertje, betreffende een GA-7vrxp met zo`n Promise PDC20276 chippie onboard,

k heb al gegoogleled maar kwam niet verder met mijn zoekactie :(
vond alleen Reviews en webstores :'(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het staat hier anders heel duidelijk: http://www.tweakhardware.com/guide/motherboard-raid/ Die van de A7V RAID was slechts een voorbeeldje :)

Maar ik laat hem toch maar open, zodat je je ervaringen hier kan posten. Maar maak het jezelf niet al te makkelijk, bovenstaand artikel bevat imo meer dan genoeg info.

Verwijderd

Dat zou ik ook willen weten voor me MSI K7T266a Pro2 RU.
Kan ik van deze raid controller ook een full maken ?

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:13

OgWok

U.N.C.L.E.

Kheb zelf de RAID bios opgehaald voor een Asus A7V bij (en werkt nog steeds perfect):

http://www.braziliantech.com/en-us/forums/

De site is net opnieuw opgestart, maar als het om RAID biossen gaat, dan is dit de plek.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Verwijderd

bl/-\/-\t

Verwijderd

ok..sorry.

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

:(

Check this: FAQ Forumgedrag

Tweemaal nutteloze posts.. Hou het alsjeblieft serieus, je bent gewaarschuwd :/

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 05 september 2002 @ 09:21:
Het staat hier anders heel duidelijk: http://www.tweakhardware.com/guide/motherboard-raid/ Die van de A7V RAID was slechts een voorbeeldje :)

Maar ik laat hem toch maar open, zodat je je ervaringen hier kan posten. Maar maak het jezelf niet al te makkelijk, bovenstaand artikel bevat imo meer dan genoeg info.
hm op tweakhardware vind in niks over mijn Promise Chipje hoor

/me zal wel scheel kijken

(tweakhardware down?)

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Er staat dan wel niks specifieks mbt je promise chipje. Maar er staat wel info hoe je de BIOS kunt modden en hoe je de drivers eventueel kunt aanpassen. Solderen is misschien wel een beetje riskant, maar je kunt ook de connector van een oude 40pins IDE kabel nemen en daarop de weerstanden solderen :)

Verwijderd

Topicstarter
BalusC schreef op 05 september 2002 @ 13:30:
Er staat dan wel niks specifieks mbt je promise chipje. Maar er staat wel info hoe je de BIOS kunt modden en hoe je de drivers eventueel kunt aanpassen. Solderen is misschien wel een beetje riskant, maar je kunt ook de connector van een oude 40pins IDE kabel nemen en daarop de weerstanden solderen :)
/me is nu goed wakker en zal zo nog is lezen :) als me eigen pc weer werkt
Pagina: 1