Toon posts:

Nokia Servicepoints in België ?

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan er ?
En weet iemand wat de meest recente software versie voor de 6510 is ? (ik heb de V 04.06 op mijn 6510'tje staan)

Verwijderd

Topicstarter
hallo zeg ??? zo een gemakkelijke vraag en geen enkele respons ????
collega-Got'ers aller landen, help me please ?!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Quote uit de richtlijnen:
mensen die zo ongeduldig zijn dat ze bijvoorbeeld binnen een uur een topic 3x omhoogschoppen zullen een waarschuwing krijgen, dit vanwege het feit dat het gewoon irritant is. Bovenstaand getal is een voorbeeld, dus geen excuus als je minder actief bent en toch een waarschuwing krijgt
Het verhaal in je topic is heel anders dan de titel, maar na 5 seconden googlen vindt ik dit:

Google zoeken naar Nokia Service

Had je zelf ook kunnen vinden

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zelfs op Nokia.be vindt ik na 5 seconden dit!

Tsjonge... dat zou toch echt de eerste site zijn die ik zou checken! :X |:(

Verwijderd

Topicstarter
bedankt jongens !
ik heb net gebeld met een servicepoint en die zegt dat het 40 euro kost voor een software-update ? noemen ze dat een SERVICEpoint bij nokia ?????

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 11:21:
bedankt jongens !
ik heb net gebeld met een servicepoint en die zegt dat het 40 euro kost voor een software-update ? noemen ze dat een SERVICEpoint bij nokia ?????
Jongens??? Volgens mij ben IK de enige die je geholpen hebt
En volgens mij heb je zelf niet eens een poging gedaan om te zoeken! |:(

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op 05 september 2002 @ 11:25:
Jongens??? Volgens mij ben IK de enige die je geholpen hebt
ok ok dankjewel gunner :)
maar mogen ze nu 40 euro vragen? mijn toestel is maar 1 week oud en nog onder garantie ?

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kijk, dat wou ik even horen :)
maar mogen ze nu 40 euro vragen? mijn toestel is maar 1 week oud en nog onder garantie ?
Geen idee! Is dat ding stuk dan? of wil je gewoon de laatste software?

Verwijderd

Topicstarter
Gunner schreef op 05 september 2002 @ 11:37:
[...]
Geen idee! Is dat ding stuk dan? of wil je gewoon de laatste software?
ik heb geïnformeerd voor een gewone software-update, ja --> maar mogen ze daarvoor 40 euro vragen? ik heb nog waarborg

ik heb ook geïnformeerd naar een herstelling (ik heb nl. op bepaalde plaatsen een slecht bereik), gevraagd om dat eens te checken en ze zeiden me dat ze mijn toestel daarvoor naar nokia moeten opsturen? wat doen ze dan in dat "servicepoint" zelf ? als ze daarvoor mijn gsm moeten opsturen?
volgens mij is dat geen echt nokia-servicepoint maar gewoon een erkend service-point (want het is een winkel die nog allerlei andere hifi/audio verkoopt

ik zou eigenlijk liever een "echt" service-point van nokia hebben, dus iets van nokia zelf, geen onderaannemer die zelf nog moet doorsturen naar nokia --> hoe kan ik de een van de ander onderscheiden ?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:06
Gelieve niet zo snel te kicken in het vervolg.

Uiteraard mogen ze je laten betalen voor een software update.
Een simpel voorbeeldje: Als jij een PC koopt met Windows '98, dan betaal je toch ook voor een update naar Windows XP ?

Een "echte" Nokia store kun je herkennen aan de naam. Dit is er bijvoorbeeld een:
Nokia Store Brussel Louizalaan 362 1050 Brussel +32 (2) 644.97.97 +32 (2) 644.98.98
In het vervolg zelf een beetje beter zoeken aub, want dit had je zelf allemaal ook makkelijk kunnen vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.