Ik ben de niet al te vrolijke eigenaar van 4 stuks 60GB Maxtor schijven, die nu dapper stuk voor stuk aan het kaduuk gaan zijn (de tweede heeft nu ook bad sectors). Windows 2000 vind dat niet echt prettig, en gooit dan je RAID offline. Als ik nu kies voor "Reactivate Volume", gaat 'ie de boel regeneraten maar kapt ie na een tijdje omdat er een fout op die HDD zet. Nu roept Windows heel vrolijk dat ik maar even CHKDSK moet runnen. Tuurlijk, graag, prima, etc. Maar HOE? De volume is NIET gemount, en ik kan het ook niet mounten omdat 'ie stuk/offline is. CHKDSK wil best graag een driveletter hebben... Hoe kan ik in godesnaam een lossie schijf daarvan checken?
Ow, is er iets bekent over de "Maxtor 6 L060J3" schijven? Slechte batch, whatever? Overigens ligt het niet aan de voeding / kast / whatever. Er zitten nog 4 andere 40GB schijven in, en die zijn goed. Voeding is een dual 300W met load-balancing aan een UPS...
Ow, is er iets bekent over de "Maxtor 6 L060J3" schijven? Slechte batch, whatever? Overigens ligt het niet aan de voeding / kast / whatever. Er zitten nog 4 andere 40GB schijven in, en die zijn goed. Voeding is een dual 300W met load-balancing aan een UPS...
edit:
Die schijven hangen aan een Promise 100 TX2
Die schijven hangen aan een Promise 100 TX2