Voor een parallelle (lpt) poort is 64 bits pci een beetje overkill denk ik. PCI (32bits) parallel adapters bestaan gewoon. (en die passen uiteraard ook in een 64bits pci slot)
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
t zou wat zijn als dat niet paste uhOperations schreef op 05 september 2002 @ 08:38:
Voor een parallelle (lpt) poort is 64 bits pci een beetje overkill denk ik. PCI (32bits) parallel adapters bestaan gewoon. (en die passen uiteraard ook in een 64bits pci slot)
koop je een 64bits bord met 64 bits sloten. mag je meteen al je PCI kaartjes ook vervangen
Dat dacht ik dus ook, maar klant ging dus niet akkoord. Die moest namelijk 64 bit hebben.. vraag me niet waarom.Operations schreef op 05 september 2002 @ 08:38:
64 bit is toch effectief een stukje bij een pci slot bij he? Iemand piccie toevallig?
Iemand die me duidelijkheid kan verschaffen over 3.3V of 5V versies? (dacht dat die alletwee bestonden?) Of beter nog, een stukje tekst waar gans die PCI dingen fatsoenlijk besprolken worden?
http://sunsolve.sun.com/handbook_pub/General/PCI_Info.html <- goeie uitleg over 32/64 bit - 33/66MHz - 3.3/5V
Als ze al zouden bestaan, dan zou volgens mij een simpele 3 poort printer server via utp of usb goedkoper zijn
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
De snelste parallelle poort die er is, ECP, die werkte vroeger al maximaal in een 16bit ISA slot (8.33Mhz).
Dus ook al zou een 64 bit uitvoering verkrijgbaar zijn, heeft dit absoluut geen snelheids winst.
De snelheid van de kaart zelf is slechts een procent van de snelheid van 32bit pci.
Dus ook al zou een 64 bit uitvoering verkrijgbaar zijn, heeft dit absoluut geen snelheids winst.
De snelheid van de kaart zelf is slechts een procent van de snelheid van 32bit pci.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
FastBunny schreef op 05 september 2002 @ 12:27:
Als ze al zouden bestaan, dan zou volgens mij een simpele 3 poort printer server via utp of usb goedkoper zijn
Lees effe jongens, dat weet ik allemaal al.. maar als de klant zegt dat hij perse een 64 bit kaartje wil i.p.v. het nodige 32 bit dan probeer ik dat te leveren. Simpelcjdijk schreef op 05 september 2002 @ 14:52:
De snelste parallelle poort die er is, ECP, die werkte vroeger al maximaal in een 16bit ISA slot (8.33Mhz).
Trouwens cjdijk, de snelste is epp (2Mbps i.p.v. 1 voor ecp!)
IEEE1284 nzelf is zelfs 2MBps (16Mbps)!
Pagina: 1