Prepare for unforeseen consequences
xmove kan dit alleen werkt dat niet automatisch bij een x-window-sessie login.
signature has expired
Er bestaat inderdaad zoiets, maar hoe het heet en werkt is me helaas even ontschoten.
Het komt er op neer dat op de machine lokaal en (virtuele) xserver draait, die ook blijft draaien als je disconnect. Wil je weer connecten dan krijg je de draaiende programma's op een andere xserver te zien.
Overigens kun je hetzelfde bereiken met VNC. Die start ook een virtuele xserver waar je met een vnc viewer naar kunt connecten.
Het komt er op neer dat op de machine lokaal en (virtuele) xserver draait, die ook blijft draaien als je disconnect. Wil je weer connecten dan krijg je de draaiende programma's op een andere xserver te zien.
Overigens kun je hetzelfde bereiken met VNC. Die start ook een virtuele xserver waar je met een vnc viewer naar kunt connecten.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
En xmove is nog niet bepaald optimaal (support veel functies niet waardoor GTK apps bijvoorbeeld al niet willen starten in xmove).
VNC is misschien een beter alternatief.
Bij xmove verlies je trouwens ook flink snelheid omdat je met xmove geen shared memory kan gebruiken. Ik heb geen idee of dat met VNC ook zo is.
VNC is misschien een beter alternatief.
Bij xmove verlies je trouwens ook flink snelheid omdat je met xmove geen shared memory kan gebruiken. Ik heb geen idee of dat met VNC ook zo is.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
ok, ik zal eens kijken wat dat vnc inhoudt.
Reefer, exceed is toch gewoon een progje om een x-window sessie te starten? Daarmee kan je volgens mij niet later op een andere pc verder gaan met diezelfde sessie
Reefer, exceed is toch gewoon een progje om een x-window sessie te starten? Daarmee kan je volgens mij niet later op een andere pc verder gaan met diezelfde sessie
Prepare for unforeseen consequences
Pagina: 1