No guts, no glory!
In ieder geval zorgen dat alles goed aangesloten zit en dan zou je de optie TV aan moeten kunnen klikken op dat tweede scherm.
God is bedacht om het onverklaarbare te verklaren, hoe meer er verklaard wordt, hoe onverklaarbaarder God wordt......
Probeer het eens door eerst je TV in te schakelen en op de juiste ingang te zetten, en dan je PC in te schakelen. Kans is aanwezig dat ie het dan wel doet.
Oh ja, waar heb je die achtergrond vandaan??? Could you mail 'm?
Oh ja, waar heb je die achtergrond vandaan??? Could you mail 'm?
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Tnx voor de replies ik zal eens kijken. en DaRoot ik zal ff kijken waar ie is, en dan komt ie wel.
No guts, no glory!
Ik heb de pc opnieuw opgestart zonder de normale monitor aangesloten. Toen ging hij wel over op tv-out, maar helaas in zwart wit. Ik kon mijn normale monitor ook niet meer aansluiten om hem werken te krijgen en moest toen weer rebooten. De kabel zelf zit dus wel goed aangesloten etc.
Iemand een suggestie hoe ik het vanuit windows kan regelen ? en ook in kleur
Iemand een suggestie hoe ik het vanuit windows kan regelen ? en ook in kleur
No guts, no glory!
gebruik tvtool www.tvtool.de , de meeste 2p2 proggies hebben hem ook wel in de aanbieding
tvtool werkt simpel en makkelijk, ik zou voor versie 6.5 gaan
Greetz D3LTA
tvtool werkt simpel en makkelijk, ik zou voor versie 6.5 gaan
Greetz D3LTA
oooohhhh, tnx d3lta !!! dit werkt redelijk goed ja. Ik zit alleen nog maar met het probleem dat het beeld in zwart wit is. Hoe verhelp ik dit ?
No guts, no glory!
Verwijderd
zwart wit beeld. Dit komt meestal omdat er een S-video signaal door de tv als composiet wordt verwerkt. Alleen even je tv op s-video zetten. (meestal nog een keer op het 'externe' knopje drukken) en het probleem is opgelost.
Bij zwart-wit beeld staat je signaal meestal op NTSC in plaats van PAL. Dit is gewoon ergens een instelling in je TV menu.
Senile! Senile Oekaki
Verwijderd
Zo te zien op zijn screenshot staan de instellingen gewoon op PAL B/G_bas_ schreef op 05 september 2002 @ 09:18:
Bij zwart-wit beeld staat je signaal meestal op NTSC in plaats van PAL. Dit is gewoon ergens een instelling in je TV menu.
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Ja, ik heb mijn instellening staan op PAL. Het antwoord van Walter.PPK lijkt mij de boosdoener. Probleem is dat ik een crappy televisie heb atm 
Ik zal es kijken. Tnx
Btw voor mijn achtergrond. http://members1.chello.nl/~d.b.laurentsen/lc49_1024.jpg
Ik heb nog veeeeel meer van dat soort achtergrondjes
Ik zal es kijken. Tnx
Btw voor mijn achtergrond. http://members1.chello.nl/~d.b.laurentsen/lc49_1024.jpg
Ik heb nog veeeeel meer van dat soort achtergrondjes
No guts, no glory!
Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)
Pagina: 1