ik probeer nu dhcp in te stellen op mijn gehackte alcatel modem van mxstream maar het lukt maar half naar mijn idee...als ik ip zelf laat kiezen evenals subnetmask en def gateway gaat het goed maar ik moet nog steeds zeggen wat de prim en sec dns van mijn ISP is anders geen inet... iemand een idee wat ik ben vergeten?
je moet bij je ppp instellingen even je dns servers invullen en bij dhcp server instellingen je dns server invullen
Wie de geschiedenis niet kent, is gedoemd ze te herhalen.
wat is me dns server dat andere staat goed nml.....
[edit]
wat moet ik dus bij dns server invullen?
[edit]
wat moet ik dus bij dns server invullen?
bij wie heb je een adsl abbo xs4all, ofzo ?
ja xs4all ik weet me primaire dns en sec die staan ingevuld bij ppp nu... 194.109.6.66 en 194.109.9.99
het is btw een getweakt modem en lees nog eens stap voor stap het verhaal over het tweaken van je modem,waarschijn lijk zie je iets over het hoofd.
Anders zet je hem op Auto DHCP
Anders zet je hem op Auto DHCP
Windows11 Enterprise 64 bit@SSDKingston 300, AMD Ryzen 7 5700G, Sapphire RX460 4gb, Corsair DDR4 16 gb.
Bij de dhcp configuratie moet je ook je primaire dns invullen, vakje rechts onder in eerste deel.savale schreef op 05 september 2002 @ 00:09:
ja xs4all ik weet me primaire dns en sec die staan ingevuld bij ppp nu... 194.109.6.66 en 194.109.9.99
ok werkt ik moest als dns-server in dhcp advanced gewoon me prim dns van xs4all opgeven
Goh .. je meent het 
Staat volgens mij zo'n beetje in elke tweak manual, en anders had je dat uiteraard zelf ook wel kunnen bedenken.
Staat volgens mij zo'n beetje in elke tweak manual, en anders had je dat uiteraard zelf ook wel kunnen bedenken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()