Toon posts:

512 MB in Packard Bell

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen of een 512 MD sdram 133 Mhz in een ixtreme 7860i van packard bell zal werken. Ik heb er nu 2 maal 128 MB in. 8)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk in de boekjes die erbij zitten, probeer uit te zoeken wat het merk en model van je moederbord is en kijk op de site van de fabrikant of bet de PB helpdesk. Denk niet dat hier veel mensen rondlopen die zelf een PB hebben en het weten ;)

• NeverSeen
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07-2024

NeverSeen

Press any key to continue.....

pb sux ;x maar is idd een search vraagje maar ok als je die wil stellen zet er dan iig wat meer info bij...

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
kijk ff naar de chipset als er 1 van intel is dan is 512mb de max

Tweakers Discord

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:56

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Pollewob schreef op 04 september 2002 @ 22:48:
Kijk in de boekjes die erbij zitten, probeer uit te zoeken wat het merk en model van je moederbord is en kijk op de site van de fabrikant of bet de PB helpdesk. Denk niet dat hier veel mensen rondlopen die zelf een PB hebben en het weten ;)
Boekjes bij PB :+

Daar staan je garantievoorwaarden in en hoe de geweldige PB software te gebruiken, niets over wat zich onder de motorkap afspeelt :z

Maar je kunt eens beginnen bij de PB site- voer die 7860i in op de PB website en kijk wat voor mobo erin zit. Post die naam hier en ik kan je een stuk meer info geven, voorzover die info niet al op de PB site staat :)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Moet kunnen, Packard Hell maakt in deze vuilnisbak gebruik van een VIA Apollo Pro 133a(VIA 694), deze chipset ondersteunt modules van 512MB(zelfs modules van 1GB).
Ik raad je wel aan een merkmodule te pakken, en geen Z-merk rotzooi

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

max 512 mbeetjes op die PB-tje :P

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:18
dou je der 256 bij :D heb je ook 512 :+
wijneus7(8)7

Verwijderd

Kijk op inet wat je mobo maximaal aan kan. Je hebt drie dimm banken, dus je mobo moet dan 3x 512mb aankunnen. Dat is dus 1,536 gb, alstie minder aan kan dan kun je er geen 512 bij in proppen.

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

Vast wel
Maar als je zoekt kom je het wel te weten

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Stappenplan:

a) zoek uit wat voor chipset er in zit, gebruik google en dit is o.a. wat je vindt:

b) zoek uit wat die chipset (ViA Apollo PRO133a) allemaal aankan op de ViA site hier en je ziet dat 'ie 2GB kan hebben, dus dat betekent 512MB DIMM's (want anders kom je nooit aan dat aantal)

Sim-pel :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.