Runs on tequila, much cheaper than petrol.....
Kijk, als je zo'n grote fan van NVidia bent, schrijf het dan ook goed, anders kom je zo ongeloofwaardig over als echte FAN ;-)
Nvidea badges lijkt me niet heh! 't zullen toch wel Nvidia plakken zijn...
Sommige mensen leren het ook nooit heh, zucht...
nivea = babyzalf
nvidia = videokaarten
Sommige mensen leren het ook nooit heh, zucht...
nivea = babyzalf
nvidia = videokaarten
Hey het trekt wel de aandacht :);)
Verwijderd
Lachuh,
Maar wie heeft ze en weet waar ik ze kan bestellen?
Geen afgezaagde antwoorden zoals ga naar de officiele site toe of zoiets dergelijks?
Ray
Maar wie heeft ze en weet waar ik ze kan bestellen?
Geen afgezaagde antwoorden zoals ga naar de officiele site toe of zoiets dergelijks?
Ray
ik was diegene die een mail kreeg van een medewerker van nvidia...daar heb ik ook VEEL moeite voor gedaan, heb me adres moeten geven.
En nog niets ontvangen...ik krijg er als het goed is 6..wanneer ik ze heb kan ik er wel 3 ter beschikking stellen voor mensen...
dan post ik wel een topic
En nog niets ontvangen...ik krijg er als het goed is 6..wanneer ik ze heb kan ik er wel 3 ter beschikking stellen voor mensen...
dan post ik wel een topic
Dan hou ik me warm aanbevolen....ruilen tegen een Athlon badge 
Heb N'Vidia gemaild, niks teruggekregen, zelfs na het slijmen met 2 videokaarten van hun niet
adres er wel meteen onder gezet, net als bij AMD, en meteen om poster gevraagd
Heb N'Vidia gemaild, niks teruggekregen, zelfs na het slijmen met 2 videokaarten van hun niet
adres er wel meteen onder gezet, net als bij AMD, en meteen om poster gevraagd
Verwijderd
OOOOneee Nou moet ik ook een IBM DeskStar-inside Logo hebben, o en ik vergeet mijn SB Live Platinum, misschien mijn bekabeling ook maar vermelden op de verpakking, eeehh ja waar ging het ook al weer om?? o ja mijn PC tweaken...:)
ikwil een casebadge van sony want ik heb een sony FDD
WEBN & chill (@IBKR)
Ik heb lekker een casebadges van Creative Labs op mijn kast zitten.
Zat bij de AWE64...
Allemaal leuk om te weten maarre de vraag was heeft er iemand een afbeelding van :?
Zo ja show hem dan even. Wil graag even iets zien voordat ik tijd ga steken in de quest naar.....
Zo ja show hem dan even. Wil graag even iets zien voordat ik tijd ga steken in de quest naar.....
Pagina: 1