The devil is in the details.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Waar ben je bang voor dan? Of heb je nog steeds spijt van je nickchange?
-]MaRc0[- heeft inmiddels zijn nickchange gehad (toen heeft hij idd die haakjes laten toevoegen).Traag schreef op 04 september 2002 @ 22:33:
Je kunt idd niet meer doen dan vragen of hij die nick wil afstaan. Je kunt ook een modje laten checken of het een clone is
Ook niemand die je kunt verzinnen. Waarschijnlijk is het iemand die hier al langer rondloopt (je hebt natuurlijk een redelijke tijd met die ondertitel gelopen) of iemand die je kent (uit je klas ofzo).-]MaRc0[- schreef op 04 september 2002 @ 22:29:
Tot nu toe heeft nog niemand het opgebiecht dus dan kan ik het niet uitvechten...
Dat kan ook, maar welk modje moet ik dan vragen?Traag schreef op 04 september 2002 @ 22:33:
Je kunt idd niet meer doen dan vragen of hij die nick wil afstaan. Je kunt ook een modje laten checken of het een clone is
(En afstaan alsin nieuwe nick of als in die aan mij geven?
Wisselen met naam ok, wisselen met account, nee!Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:35:
Ik heb al haakjes aangevraagd dus dan kunnen we wisselen. Lijkt je dat leuk?
Tje, je zou toch moeten inleveren denk ik, zou je dat niet willen, dan zit het er niet in-]MaRc0[- schreef op 04 september 2002 @ 22:36:
[...]
Wisselen met naam ok, wisselen met account, nee!
Verwijderd
[Traag]Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:37:
-]MaRc0[- als je snel inlogt pwd: woej
mag j hem hebben. Veel plezier ermee.
Je pass op GoT posten is niet slim

[/Traag]
ROFL.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:43:
[...]
[Traag]
[/Traag]
[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 04-09-2002 22:45 . Reden: traag is met Caps. ]
Dus maar ff veranderd. ICQ / mail me maar ff.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:43:
[Traag]
[/Traag]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Die word toch ook gemaild?
Of heb je zijn mail ook veranderd?
Zou me idd. niets verbazen als het een clone is.
Vrij flauw btw.
[antwoord op post van Traag]
Traag:
Ik bedoel dat het flauw is om een clone aantemaken
Om zo'n 'grap' uit te halen.
Je bewijst met jouw postgedrag alleen maar dat je een kloon bent van iemand.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:35:
Dat is best wel jammer, het is bekend dat -]MaRc0[- ermee zit dat hij zijn nick heeft laten veranderen en nu zet iemand anders zijn oude nick vast door deze opnieuw te laten registreren.
Kijk, ik weet niet zeker of jij een kloon bent van iemand (dat zoeken de admins wel uit) maar het lijkt er verdacht veel op.
Dit gaat trouwens niet, want dat is nu mijn nick en ze halen die haakjes niet bij mij weg dus het werkt voor geen meter.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 22:35:
Is niet flauw. In het verleden zijn hier erg foute dingen mee gebeurd. Ik dacht dat MREn dat toen had gedaan. Ik wil gewoon problemen voorkomen.Vae Victis schreef op 04 september 2002 @ 22:47:
Zou me idd. niets verbazen als het een clone is.
Vrij flauw btw.
Jeremy Clarkson
hij heb die marco nickname
verders kun je d'r geen drol aan doen als het geen kloon is of als ze er niet achterkomen dat het een kloon is.
Hij doet niks wat niet mag dus staat eigenlijk wel een beetje in z'n recht
verders vind ik dit wel een meesterlijke grap
Het toeval is mij een beetje te groot dat er iemand hier op dit forum komt en exact dezelfe nick kiest als -]MaRc0[- ooit had en nu graag terug wil hebben.Juggernaut schreef op 04 september 2002 @ 23:14:
verders kun je d'r geen drol aan doen als het geen kloon is of als ze er niet achterkomen dat het een kloon is.
Hij doet niks wat niet mag dus staat eigenlijk wel een beetje in z'n recht
verders vind ik dit wel een meesterlijke grap(sorry)
Ook is het erg toevallig dat dit gebeurt op het moment dat er al een aantal topics over zijn, dat is wel heel raar in mijn ogen.
Maarja, dat moet een IP-check maar uitwijzen.
Jeremy Clarkson
Kan ik de nickname FireStarter alvast reserveren ofzo? Alles staat indezelfde draad.
w00t
Waarom zou je dat willen?Robbie007 schreef op 04 september 2002 @ 23:40:
Juist, ik wil wel ff dat iemand die ook echt mod is aan het woord hebben.
Kan ik de nickname FireStarter alvast reserveren ofzo? Alles staat indezelfde draad.
Je hebt jouw nick al 1x laten veranderen, dus heeft het geen nut om die andere nick vast te zetten, of je moet 1 op 1 overgaan zonder behoud van huidige postcount.
Verwijderd
-]MaRc0[- schreef op 04 september 2002 @ 22:27:
Daar ben ik namelijk benieuwd naar. Kijk maar in dit topic waar ik het over heb.
Ten eerste steelt ie me nick en ten tweede zet ie me voor schut en is hij totaal niet grappig
Okee, dit is een antwoord dat je vast niet wilt gaan horen.
Je hebt eenmalig een kans op een nickchange. Eenmalig is dan ook echt eenmalig. Heb je deze kans al gebruikt dan is het gewoon pech hebben. Ik neem aan dat ik er niet aan hoef te herinneren, dat voorheen er helemaal geen nickchanges mogelijk waren.
Als je dus een nieuwe nick aanvraagt, betekent dit dat je afstand doet van je oude nick. Als iemand anders die nick na verloop van tijd (na een maandje of 2 a 3) dus aanvraagt, dan heeft deze persoon ook recht op die nickchange. Er is dan absoluut geen sprake van het stelen van een nick o.i.d.
Daarnaast is het onderscheid tussen Marco en -]MaRc0[- duidelijk genoeg om gewoon toe te staan.
Dit neemt overigens niet weg, dat de user Marco sowieso gebanned wordt bij deze omdat het overduidelijk een clone is, die het eea uit mag leggen.
Verwijderd
bazs2000 schreef op 04 september 2002 @ 23:43:
[...]
Waarom zou je dat willen?
Je hebt jouw nick al 1x laten veranderen, dus heeft het geen nut om die andere nick vast te zetten, of je moet 1 op 1 overgaan zonder behoud van huidige postcount.
1 op 1 overgaan gebeurt niet!!
Ook niet na aanvraag. Als het ongevraagd gedaan wordt is de kans op een OW vrij groot en aangezien dat toch meestal door mensen gedaan wordt met een "historie" is de kans op een ban o.i.d. vrij groot. Het alvast registreren van een nick is dus ook niet zinnig en zorgt er voor dat er een kans op maatregelen is indien we erachter komen. Dat wil niet zeggen dat we er pro-actief op zoeken, maar vroeger of later zullen we er bij een controle echt wel achter komen.
het is wel raar en vreemd, maar wie houdt hem tegen. Als de IP-check geen uitkomst biedt. wat me wel logisch lijkt omdat ie van een proxy gebruikt.bazs2000 schreef op 04 september 2002 @ 23:28:
[...]
Het toeval is mij een beetje te groot dat er iemand hier op dit forum komt en exact dezelfe nick kiest als -]MaRc0[- ooit had en nu graag terug wil hebben.
Ook is het erg toevallig dat dit gebeurt op het moment dat er al een aantal topics over zijn, dat is wel heel raar in mijn ogen.
Maarja, dat moet een IP-check maar uitwijzen.
nu komt ie d'r wel mooi mee weg
Oke ik heb een broertje van 5 jaar oud en die wil graag FireStarter heten nou goed dan?
Damn het is alleen een naam, en het is wel zo leuk om ergens zo te heten waar je iedere dag toch wel min 2/3 uur doorbrengt.
* FireStarter = Kutnaam
1,5 jaar geleden was dat leuk, hoe moest ik weten dat ik hier nog me leven lang door zou brengen.
En dit alleen maar voor die ene Hoofdletter. Damn ik word goed pissed op mezelf. Maargoed ik zal nu moeten boete voor de fout die ik inmiddels al een half jaar geleden gemaakt heb, de komende 4 jaar ofzo?
w00t
Verwijderd
Juggernaut schreef op 04 september 2002 @ 23:59:
[...]
het is wel raar en vreemd, maar wie houdt hem tegen. Als de IP-check geen uitkomst biedt. wat me wel logisch lijkt omdat ie van een proxy gebruikt.
nu komt ie d'r wel mooi mee weg
Neuh, de betreffende persoon (evenals de clone) heeft een permanente ban van mij mogen ontvangen.
Dus of je er dan goed vanaf komt
Als iemand zich zo overduidelijk alleen maar registreert om te klieren, kan-ie wat mij betreft rechtstreeks ophoepelen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
1 Lettertje, toen. 6 maanden geleden. Jullie lezen gewoon over mijn post heen.
Ik vind dat users die langer als een jaar hier rond lopen toch wel eens een foutje kunnen mogen maken?
Of moet je daar dan de komende tijd ermee blijven zitten ?
w00t
Verwijderd
Robbie007 schreef op 05 september 2002 @ 00:18:
En wat vinden jullie van mijn probleem?
1 Lettertje, toen. 6 maanden geleden. Jullie lezen gewoon over mijn post heen.
Ik vind dat users die langer als een jaar hier rond lopen toch wel eens een foutje kunnen mogen maken?
Of moet je daar dan de komende tijd ermee blijven zitten ?
Welk deel van eenmalig begrijp je niet?
Bovenstaande klinkt misschien heel lullig, maar als we voor jou toe zouden staan dat je nog een nickchange krijgt, dan is het hek gewoon van de dam. Dat kan echt niet en je zult er dan dus ook voor de rest van je GoT-cariere aan vast zitten.
Iets waar je over had na moeten denken toen je een half jaar geleden je nickchange liet uitvoeren. Overigens keek je toen schijnbaar heel anders tegen je nick aan dan nu.
Verwijderd
Lekker belangrijk.... als jij zo'n "kutbroertje" hebt regel het dan, en loop hier niet de "zieligerd" uit te hangen.....Robbie007 schreef op 05 september 2002 @ 00:02:
Shit, ah kutgedoe.
Oke ik heb een broertje van 5 jaar oud en die wil graag FireStarter heten nou goed dan?
Damn het is alleen een naam, en het is wel zo leuk om ergens zo te heten waar je iedere dag toch wel min 2/3 uur doorbrengt.
/me = Kutnaam
1,5 jaar geleden was dat leuk, hoe moest ik weten dat ik hier nog me leven lang door zou brengen.
En dit alleen maar voor die ene Hoofdletter. Damn ik word goed pissed op mezelf. Maargoed ik zal nu moeten boete voor de fout die ik inmiddels al een half jaar geleden gemaakt heb, de komende 4 jaar ofzo?
Maar toen [nickchange] zat ik op een andere school, bla bla bla bijna 18 nu bijna auto rijden.
Mensen op mijn leeftijd veranderen.
En dit is damn klote. Zoek maar eens terug. Ik heb al meerdere topics hierover geopend.
Hoofdreden 1, waarom 1 malig?
Omdat het dan verwarrend word voor de andere, mensen weten dan ineens niet meer waar bv Robbie007 is gebleven.
Gold die regel voor mijn nickchange?
Nope, alleen dat het wat netter staat>> foute van het snelle reggen herstelt, en er niet bij nagedacht hoe ik op al die andere dingen: MSN, ICQ, andere forums, zelfs Chelloaccount. Alles alles alles is FireStarter.
w00t
Ja oke, misschien zie jij me voor zieligerd aan, fijn dat te weten, maar ik wil gewoo...Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 00:25:
[...]
Lekker belangrijk.... als jij zo'n "kutbroertje" hebt regel het dan, en loop hier niet de "zieligerd" uit te hangen.....

Ben benieuwd wat jij deed in mijn situatie
w00t
"Jamaar dat is flauw, ik wil maar een letter veranderen :("Een is een, vroeger deden we het *niet*, nu doen we het *eenmalig*... Als je geregd was met een ranzige naam, had je pech. Nu heb je pech als je changet naar een ranzige naam. Je mag *eenmalig* naar een andere naam.
Duidelijk? we trekken hier de grens.Nee helaas, want na die eenmaal toch maar caps/ene lettertje/extra nickchage, komt de volgende *stricte* stap, namelijk dat je alleen daar maar aan doet. En dan ben je weer 'flauw' 'kinderachtig' of 'te strict', als je je eraan vasthoudt en kan je dat weer lopen verdedigen, met als verschil dat er nu voor de tegenstanders een extra 'argument' is, namelijk "jamaar toen is die regel ook aangepast"...
En zo maak je de regel die nu goed en duidelijk is weer lekker vaag...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Hierover is dan ook geen discussie mogelijk. Nogmaals, voorheen was het helemaal niet mogelijk. Daarna is het gekomen om iedereen te plezieren. Het feit dat jij het gebruikt hebt om een hoofdletter te veranderen en dat je daar nu spijt van hebt, is hoe hard het ook klinkt toch echt je eigen probleem.
w00t
zal wel niet, maar goed, nooit gevraagd....
Is dat eigenlijk veranderd? Vroeger mocht het wel.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 23:54:
[...]
1 op 1 overgaan gebeurt niet!!
Ook niet na aanvraag. Als het ongevraagd gedaan wordt is de kans op een OW vrij groot en aangezien dat toch meestal door mensen gedaan wordt met een "historie" is de kans op een ban o.i.d. vrij groot. Het alvast registreren van een nick is dus ook niet zinnig en zorgt er voor dat er een kans op maatregelen is indien we erachter komen. Dat wil niet zeggen dat we er pro-actief op zoeken, maar vroeger of later zullen we er bij een controle echt wel achter komen.
Nieuwe username
dus je hebt de kloon gevonden?Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 00:05:
[...]
Neuh, de betreffende persoon (evenals de clone) heeft een permanente ban van mij mogen ontvangen.
Dus of je er dan goed vanaf komt
en als je dat niet had?
Verwijderd
erkens schreef op 05 september 2002 @ 18:16:
BTW heb ik ook al een nickchange? volgens mij wel doordat ik me twee keer had gereged geloof ik (/me was noob) maar zoniet, dan wil ik graag een hoofdletter
zal wel niet, maar goed, nooit gevraagd....
Jij hebt al een nickchange achter de rug.
Verwijderd
[/nohtml]-]MaRc0[- schreef op 05 september 2002 @ 18:59:
Wie is de cloonmaker als ik dat vragen mag? Want misschien ken ik hem en gun ik hem de ban niet?
Volgens mij hoef jij dat niet te weten
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2002 19:02 . Reden: misgeklikt :P ]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:00
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Is voor crew only. Zij regelen dat af, waarom zou jij het wel moeten weten (geef eens een rede-]MaRc0[- schreef op 05 september 2002 @ 19:02:
Waarom hoef ik dat niet te weten? Het maakt mij niet uit, maar je geeft geen reden.
mochten jullie een keer een uitzondering maken, houd ik me aanbevolen