Hallo mensen,
Ik zit hier met een NT4 Server en een aantal pcs.
Op sommige pcs staat Windows 98 en op sommige Windows XP.
Al die computers kunnen inloggen op het domein alleen 1 XP server niet,andere XP computers kunnen wel inloggen op het domein.
Ik heb precies dezelfde instellingen als op de andere XP machines alleen heb ik dit probleem :
Als ik naar de wizard voor netwerk indificatie ga dan volg ik daar de instructies op en voer ik het goeie domein in met juiste login en password( waarmee ik op andere computers wel kan inloggen op het domein).
Hij geeft bij mij dan de volgende foutmelding :
Deze computer kan geen lid worden van het domein omdat de volgende
fout is opgetreden: Meerdere verbindingen met een server of een gedeelde bron van een gebruiker die meerdere gebruikersnamen
gebruikt , zijn niet toegestaan. Verbreek alle eerdere verbindingen met de server of de gedeelde bron en probeer opnieuw.
Wie kan mij helpen met dit probleem ?
Het ligt niet aan mijn username en password want die zijn gewoon goed!
alvast bedankt.
Ik zit hier met een NT4 Server en een aantal pcs.
Op sommige pcs staat Windows 98 en op sommige Windows XP.
Al die computers kunnen inloggen op het domein alleen 1 XP server niet,andere XP computers kunnen wel inloggen op het domein.
Ik heb precies dezelfde instellingen als op de andere XP machines alleen heb ik dit probleem :
Als ik naar de wizard voor netwerk indificatie ga dan volg ik daar de instructies op en voer ik het goeie domein in met juiste login en password( waarmee ik op andere computers wel kan inloggen op het domein).
Hij geeft bij mij dan de volgende foutmelding :
Deze computer kan geen lid worden van het domein omdat de volgende
fout is opgetreden: Meerdere verbindingen met een server of een gedeelde bron van een gebruiker die meerdere gebruikersnamen
gebruikt , zijn niet toegestaan. Verbreek alle eerdere verbindingen met de server of de gedeelde bron en probeer opnieuw.
Wie kan mij helpen met dit probleem ?
Het ligt niet aan mijn username en password want die zijn gewoon goed!
alvast bedankt.