topic weg en nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 15:02
Ik had net een topic geopend, met de vraag wat ik voor een website kan vragen als beloning, link: Wat mag ik voor een website vragen?
Dit topic is gesloten, omdat ik de linkjes naar de sites waar ik het over had, terug had gezet, nadat deze verwijderd waren (onterecht overigens, was om mijn vraag te verduidelijken). Dat mijn topic gesloten is, kan ik evt inkomen. Maar wat nu? Kan ik em opnieuw openen ofzo, en anders formuleren? Ik heb nl nog geen antwoord op mn vraag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_master
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:13
Wat denk je nu zelf??? Als ze die linkjes verwijderen ga je ze toch niet terug zetten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:09

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Goed de sluitmessage lezen. Vooral de kleine lettertjes, want dat "Voor wie meer duidelijkheid wil..." lijkt erg op jou van toepassing.

Als je dan werkelijk nog geen flauw idee hebt wat te doen mag je me mailen, maar verwacht niet voor morgenavond antwoord, want ik moet nu weg en ben niet meer online voor die tijd.

En ja, ik verwacht dat je dit keer wél netjes overlegt.

edit:
én de uitkomst van dat overleg afwacht alvorens actie te ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Frickin_Evil schreef op 04 september 2002 @ 21:21:
Ik had net een topic geopend, met de vraag wat ik voor een website kan vragen als beloning, link: Wat mag ik voor een website vragen?
Dit topic is gesloten, omdat ik de linkjes naar de sites waar ik het over had, terug had gezet, nadat deze verwijderd waren (onterecht overigens, was om mijn vraag te verduidelijken). Dat mijn topic gesloten is, kan ik evt inkomen. Maar wat nu? Kan ik em opnieuw openen ofzo, en anders formuleren? Ik heb nl nog geen antwoord op mn vraag :/

En dat ga je ook niet krijgen, als die link erin komt te staan.

Die wordt niet voor niks verwijderd door een mod namelijk :/ :X

Het feit dat je het doodleuk terugzet kan je dan ook een Officiele Waarschuwing opleveren, afhankelijk van de content die op de site staat.

Hiervoor hoef je ook niet te mailen met negotiator, aangezien links die niet binnen onze policy nooit zullen worden toegelaten, ook niet als het alleen maar gaat om e.e.a. te verduidelijken.

Verder hoeft deze discussie niet gevoerd te worden, denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
ik opende mn topic weer, en zag ineens dat mn linkjes weggehaald waren. Er stond nog geen reply bij van een moderator, alleen dat een moderator ze aangepast had. Dit was onterecht (en dat had de moderator ook wel kunnen zien, als ie ff goed gekeken en gelezen had), en dus zette ik ze terug. Sja, mag misschien niet nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
Voor de duidelijkheid. Op de links was dus niks te zien wat niet binnen de policy viel. De moderator was bang voor "SPAM!"reacties, en verwijderde ze uit voorzorg. Maar zonder die linkjes kan men geen goeie indruk van de websites krijgen, is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De eerste reply die je krijgt is van cutebritney, en die's weldegelijk moderator hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_Frickin_Evil schreef op 04 september 2002 @ 21:29:
ik opende mn topic weer, en zag ineens dat mn linkjes weggehaald waren. Er stond nog geen reply bij van een moderator, alleen dat een moderator ze aangepast had. Dit was onterecht (en dat had de moderator ook wel kunnen zien, als ie ff goed gekeken en gelezen had), en dus zette ik ze terug. Sja, mag misschien niet nee...

Als jij ziet dat een mod een bericht aanpast, dan kan je het nog zo onterecht vinden als je wil, maar dat geeft jou absoluut niet het recht om het terug te zetten.

Knoop dat goed in je oren in ieder geval voor een eventuele volgende keer. De volgende keer als je zoiets ziet, neem je gewoon even contact op met de betreffende mod, voordat je weer dingen terugwijzigt.

Vergeet niet, dat mods normaliter redelijk goed op de hoogte zijn van de op GoT geldende policies :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
Negotiator schreef op 04 september 2002 @ 21:31:
De eerste reply die je krijgt is van cutebritney, en die's weldegelijk moderator hoor.
maar die stond er nog niet toen ik mn topic opende, en zag dat de linkjes verwijdert waren...
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:31:

[...]

Vergeet niet, dat mods normaliter redelijk goed op de hoogte zijn van de op GoT geldende policies :+ ;)
sja, sorry, maar het uit voorzorg verwijderen van links om reacties daarop te voorkomen, is toch geen policy?

(ja ik weet wel dat ik fout zit)
Pagina: 1