Toon posts:

onzin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk dat 1 van de adjes weer ff de regels aan de nieuwen in het onzin uitleggen. :?:?:?:?

dit is namelijk zo om te :'(:'(

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ach, het is toch het onzin-forum maar. Laat ze mekaar daar maar afmaken, komen ze iig niet in de normale fora.

Virussen? Scan ze hier!

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 16:49 schreef wildhagen het volgende:
Ach, het is toch het onzin-forum maar. Laat ze mekaar daar maar afmaken, komen ze iig niet in de normale fora.[/quote]Sorry ik zit ook vaak in 't onzinforum en loop ook vaak rond in de andere fora. Ben ik nou een lul ofzo? Mag dat niet?

"I sit in my room and imagine the future."

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

ik ga wel ff orde op zaken stellen...

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 16:49 schreef wildhagen het volgende:
Ach, het is toch het onzin-forum maar. Laat ze mekaar daar maar afmaken, komen ze iig niet in de normale fora.[/quote]WTF, wat doe jij nou raar met dat grote bekkie van je! laat ZE elkaar maar afmaken etc. wat doe je dom jongen, ik kom ook op de andere fora, met nog meer lui die ook op onzin komen, duzz denk ff na over wat je zegt he!

typo

• RvdH
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 17:57 schreef saviour het volgende:
WTF, wat doe jij nou raar met dat grote bekkie van je! laat ZE elkaar maar afmaken etc. wat doe je dom jongen, ik kom ook op de andere fora, met nog meer lui die ook op onzin komen, duzz denk ff na over wat je zegt he![/quote]Dit soort replies krijg je er dus van, als de onzinposters de rest van de fora gaan verkennen...
(Muv een paar onzinforummers, die zich wel weten te gedragen)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Saviour (en in mindere mate Theeboon) : zegt de uitdrukking 'Jezelf laten kennen' jullie iets ? of 'Zijn gelijk bewijzen' ?

Virussen? Scan ze hier!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Tslaat nou eenmaal nergenz op! als ik op Soft, lg. of wattan ook rondloop, dan gedraag ik mij netjes en dan beantwoord ik de vragen die ik kan beantwoorden, dan verw8 ik niet dat er hier op L/A wordt gesproken over ze en dat ze dan tenminste niet op de andere fora komen, als je nar al mijn posts kijkt dan zul je net zo weinig grof taalgebruik tegenkomen...

Nu wordt ie wel helemaal lekker zeg! :(
Pagina: 1