Een beetje meer info is wel handig, bijvoorbeeld op welke centrale je zit aangesloten.
(Er zijn er 20 in Amsterdam, zie hier voor een lijst)
Waarom noem je Cistron als vergelijking?
Elke BBNed gebruiker die op jou centrale zit aangesloten, zou er dan in princiepe ook last van moeten hebben. Welke ISP dan ook.
Tenzij het natuurlijk aan je ISP ligt, maar dat merk je dan ook snel genoeg.
(Er zijn er 20 in Amsterdam, zie hier voor een lijst)
Waarom noem je Cistron als vergelijking?
Elke BBNed gebruiker die op jou centrale zit aangesloten, zou er dan in princiepe ook last van moeten hebben. Welke ISP dan ook.
Tenzij het natuurlijk aan je ISP ligt, maar dat merk je dan ook snel genoeg.
Das het hele punt, dat wil ik dus uitvinden.
Asd-Slod Amsterdam-Sloterdijk daar zit ik op
Asd-Slod Amsterdam-Sloterdijk daar zit ik op
Verwijderd
Ik heb zo'n 7800/512 broadband maxx ding van cistron.
Ik zit in de Pijp ,m,n centrale zit in de Pieter de Hooghstraat 11, en het werkt hier allemaall perfect.
Ik zit in de Pijp ,m,n centrale zit in de Pieter de Hooghstraat 11, en het werkt hier allemaall perfect.
hmmmm, das dus een beetje waar ik bang voor ben; dat het dus wel aan Eweka ligt!
JE hoord bijna geen negatieve verhalen van Cistron mensen!!
Maarjah, dan heb je weer een datalimiet
Poeh hey, 100 GbMATANDO schreef op 05 september 2002 @ 08:33:
hmmmm, das dus een beetje waar ik bang voor ben; dat het dus wel aan Eweka ligt!
Mjah kweet niet hoe het bij Eweka zit, maar bij Cistron werken volgens mij echt alleen maar nerds, of je nou overdag, 's nachts, of in het weekend een probleem post in cistron.broadband (nieuwsgroep) er is altijd wel iemand die antwoord geeft...
Exact expert nodig?
Verwijderd
Op cistron.broadband zitten zowel gebruikers als mensen die bij cistron werken. Vooral de service van cistron is werelds. Bij Eweka zijn een hele hoop problemen zie ook het forum op eweka.
En sinds wanneer zijn heavy computer gebruikers nerds
Dan kunnen we het hier wel tot Nerdforum vernoemen
En sinds wanneer zijn heavy computer gebruikers nerds
Ik merk het, idd veel problemen bij eweka, echter vraag ik me af hoe dat in godsnaam komt als BBNed zijn werk dus WEL goed doet??
btw, was het niet eerst 50 gig?
btw, was het niet eerst 50 gig?
Was idd 50Gb maar tis verhoogt (paar maanden geleden alweer). En ik zit me echt wezenloos te dowloaden (en upload regelmatig het gedownloade naar een vriend van me) en vorige maand ben ik eindelijk boven de 80Gb uitgekomen 
Hmm het achterliggende netwerk is van bbned, maar t gaat wel via routers van Eweka. Als die een beetje brak zijn werkt het dus niet goed, ook al is het bbned netwerk perfect op dat moment.
dat is het toch ook
Naja ik bedoelde ook meer gewoon mensen die heel vaak op de meeste rare tijden online zijn. Kijk bv eens naar de tijden waarop Danny reageert, t zal niet voor het eerst zijn als iemand om 2 uur 's nachts een vraag stelt en een uur later reageert hij nog even
Naja tis wel een onderdeel van een goede service, ook al is dat natuurlijk geen officiele support, tis wel een groot pluspunt dat je ook 's avonds en in het weekend antwoord kunt krijgen van de medewerkers en niet van mede-gebruikers die denken het antwoord te weten (niet negatief bedoelt maar als mn verbinding raar doet heb ik liever antwoord van een Cistron medewerker dan van een mede-ADSL'er).
Hmm het achterliggende netwerk is van bbned, maar t gaat wel via routers van Eweka. Als die een beetje brak zijn werkt het dus niet goed, ook al is het bbned netwerk perfect op dat moment.
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 12:11:
En sinds wanneer zijn heavy computer gebruikers nerdsDan kunnen we het hier wel tot Nerdforum vernoemen
Exact expert nodig?
Verwijderd
Ik geef je groot gelijk. Ik twijfelde zelf ook tussen Eweka en Cistron. De service gaf voor mij echter de doorslag. Bij Cistron weet ik tenminste waar ik aan toe ben
Pagina: 1