van upc telefonie terug naar kpn

Pagina: 1
Acties:

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-08 20:28
Ik heb op dit moment upc telefonie, nu wil ik dit weer terugzetten naar kpn, omdat ik van chello afwil (al 7 weken geen fatsonlijke connectie) en naar adsl wil gaan.
Nu zecht mijn vader echter dat dit me 150! euro gaat kosten om upc weer terug te zetten naar kpn. weet iemand of dit klopt of dat dit bedrag minder is. ik kon het niet vinden op de kpn site, en in de search van got.

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:03
Ik weet het zelf ook niet. Maar als het echt zo is dat het 150 pleuro gaat kosten...
Ik kan het me haast niet voorstellen, maar goed ik kijk nergens meer van op. Misschien zegt je pa het wel, om je ervan te weerhouden om het te doen.

Verwijderd

Vaag.... ik dacht dat het iets van € 45,- koste :?

• Oculus
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:53:
Vaag.... ik dacht dat het iets van € 45,- koste :?
Dat is eigenlijks ook veel aan nemelijker. Dat is redeliijk normaal. (maar dat is nog veel! :'( )

• Teckna
45 etjes lijkt mij ook meer na de waarheid.

• Oculus
O.K. check dit: http://www.upc.nl/filelibrary/txt/eenmalige_tarieven06.txt

Ik neem als je weer terug wil naar KPN, dat het dan ook zoiets is.

• Teckna
tnx ik denk het ook. ik ga toch morgen even bellen als de heldesk open is. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:13

JvS

Ik heb hem zelf ook

je moet het gewoon opzeggen en dan bij de kpn weer een telefoonaansluiting aanvragen toch?

Ze kunnen toch geen geld vragen voor het opzeggen? :?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Als je UPC priority (telefonie) binnen de contractstermijn opzegt, kost het je een boete zo ver ik weet. Maar geen 150e mag ik hopen, anders toch maar ff wachten totdat je contract verloopt.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Neo_2000
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06-2024
Bij KPN moet je dan wel weer aansluitkosten betalen, volgens mij.

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:42

MaDLiVe

.-Observer-.

Neo_2000 schreef op 05 september 2002 @ 11:58:
Bij KPN moet je dan wel weer aansluitkosten betalen, volgens mij.
Die kosten komen neer op ~45 euro.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Je betaalt geen afsluitkosten.

Je moet het zo zien: De aansluitkosten zijn € 68,07 (fl 150,-) maar die betaal je niet bij de aansluiting. Als je Priority langer dan een jaar houdt worden de aansluitkosten kwijtgescholden. Maw: als je binnen een jaar Priority opzegt moet je die aansluitkosten alsnog betalen.

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 00:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

waarom priority telecom opzeggen als je van chello afwilt? die 2 producten staan los van elkaar (ook al vallen ze beide onder moederbedrijf UPC)

Audi: Vorsprung durch Technik

Verwijderd

Ik heb op dit moment upc telefonie, nu wil ik dit weer terugzetten naar kpn, omdat ik van chello afwil (al 7 weken geen fatsonlijke connectie) en naar adsl wil gaan.
Persoon in kwestie wilt weer ADSL, deze zal dus ook weer een KPN aansluiting moeten. Dus waarom dan niet gewoon helemaal terug naar KPN??
Pagina: 1