is het raar als mijn proc toch liever, zonder een cd te branden makkelijker is over te klokken.
en is het pc-prive project hier ook mee in context te verwerpen???
Verwijderd
ik ook niet echtVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:50:
Sorry, maar hier kan ik geen chocola van maken
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
pogingVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:49:
is het raar als mijn proc toch liever, zonder een cd te branden makkelijker is over te klokken.
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Default blanke hetero
Shit, ik kwam op wat anders ...MisteryMan schreef op 04 september 2002 @ 20:53:
Ja en als je dat keer het kwadraat van 196291693469 doet heb je een MilkyWay![]()
daar ben ik dan (edit) <- Check dat dan !!!
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
misschien.... hoeft nietVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:54:
hmmm, mischien moet ik in makkelijkere termen praten
Verwijderd
hmmmm.... misschien moet je wat MEER termen gebruiken...Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:54:
hmmm, mischien moet ik in makkelijkere termen praten
Met overclocken vervalt de garantie al ... Die CD is bijzaak.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:55:
Ik bedoelde als ik een cdr in mijn overgeklokte pc doe, is de garantie van mijn pc prive plan afgelopen?
is dit serieus ? want we hebben een HK hoor...Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:55:
Ik bedoelde als ik een cdr in mijn overgeklokte pc doe, is de garantie van mijn pc prive plan afgelopen?
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:55:
Default blanke hetero
Vind je gek met zulke topics ..Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:58:
Daar kom ik nog niet in
Voel ik een slotje + OW aankomen?? Of moet ik gewoon naar de WC?Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:59:
het is een cd van 800 mb (z-styling) dus technisch gezien is daar geen knoop aan vast te maken
Default blanke hetero
Met een beetje lijm moet dat wel lukken hoorhet is een cd van 800 mb (z-styling) dus technisch gezien is daar geen knoop aan vast te maken
Verwijderd
Nee, maar wacht dan tot je wel access hebt. Maja ik vraag me af hoe jij aan 150 tech posts moet komen...
geen touw aan vast te knopen ....Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:59:
het is een cd van 800 mb (z-styling) dus technisch gezien is daar geen knoop aan vast te maken
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
doe niet zo raar,MisteryMan schreef op 04 september 2002 @ 21:00:
[...]
Voel ik een slotje + OW aankomen?? Of moet ik gewoon naar de WC?
die opmerking was meer om aan te geven dat iedereen ooit beginner is geweest, maar dat er wel een beetje gezocht mag worden, en gezond verstand gebruiken is ook op z;n minst prettig.
ik voel waar je heen wilAtgast schreef op 04 september 2002 @ 21:01:
[...]
die opmerking was meer om aan te geven dat iedereen ooit beginner is geweest, maar dat er wel een beetje gezocht mag worden, en gezond verstand gebruiken is ook op z;n minst prettig.
cdr is gewoon een cd waar iemand zelf data op kan zetten, waarom zou dan je garantie vervallen ????
pc-prive is gewoon een manier om een normale pc goedkoper te kunnen aanschaffen, wederom, waarom zou dat er mee te maken hebben ??
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Uncomfortable silence can be so loud...
Wat heeft een cd met overclocken te maken of heb je het over overburnen???Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:59:
Verwijderd
Technisch gezien is zowel je processor als je cd naar de knoppen met een knoop er in (maakt niet uit of je m er zelf aan vast maakt) >>> wel of niet pc prive doet dan nix af aan je garantieVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:59:
Verwijderd
neerobbertkrebbers schreef op 04 september 2002 @ 21:06:
[...]
Wat heeft een cd met overclocken te maken of heb je het over overburnen???
lolVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:07:
[...]
Technisch gezien is zowel je processor als je cd naar de knoppen met een knoop er in (maakt niet uit of je m er zelf aan vast maakt) >>> wel of niet pc prive doet dan nix af aan je garantie![]()
Probleem moet zo opgelost zijn denk ik
ik denk dat je geenwoon dan kan doen ja wel.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:06:
maar jullie denken dus niet dat de garantie vervalt??
die nano's zijn voor mij onontbeerlijk
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
wat hebben overclocken, een cdr, pc prive dan met elkaar te maken???
je proc burnen door een cd, toch enigzins binnen garantie te laten vallenrobbertkrebbers schreef op 04 september 2002 @ 21:06:
[...]
Wat heeft een cd met overclocken te maken of heb je het over overburnen???
huiskamer here I comeVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:10:
Als dit topic nog lang open blijft komt dubbelnul wel aan z'n 150 tech posts
Default blanke hetero
Ben je nou echt een idioot of wat is het probleem, dit is toch echt geen nederlands wat ergens op slaatVerwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:10:
[...]
je proc burnen door een cd, toch enigzins binnen garantie te laten vallen
Verwijderd
dit topicrobbertkrebbers schreef op 04 september 2002 @ 21:09:
[...]
wat hebben overclocken, een cdr, pc prive dan met elkaar te maken???![]()
En jij denkt dat deze posts tellen? Jouw tellertje gaat gewoon weer op Dubbel 0 !!! (Als je al geen ban krijgt)
Default blanke hetero
hahahahahhaMisteryMan schreef op 04 september 2002 @ 21:14:
[...]
En jij denkt dat deze posts tellen? Jouw tellertje gaat gewoon weer op Dubbel 0 !!! (Als je al geen ban krijgt)
kijk, jij begrijt hemMUSTIS schreef op 04 september 2002 @ 21:15:
je kan je processor overklokken om proc burnen door een cd, toch binnen garantie te laten reclameren
dubbel0 niets noppes nadarobbertkrebbers schreef op 04 september 2002 @ 21:09:
[...]
wat hebben overclocken, een cdr, pc prive dan met elkaar te maken???![]()
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()