Toon posts:

Dank je mod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het beleid van GOT is om berichten naar de huiskamer te plaatsen en heb hier twee opmerkingen over:

1. Kan er geen e-mail verstuurd worden als je topic wordt verplaatst? Je "schrikt" keer als je topic wordt verplaatst
2. Is het niet mogelijk om je eigen topics in de huiskamer te lezen? Je hebt een vraag en krijgt er pas antwoord op als je een x aantal topics hebt geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:34

Predator

Suffers from split brain

2) Dat is erg jammer dat je nog geen HK acces hebt.
Maar dan moet je gewoon wachten tot je dat wel hebt.
Zo werkt het nu eenmaal en er worden geen uitzonderingen gemaakt.
Dit staat hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/4#4e

SM -> LA

Automatisch is een email versturen bij een move is in principe mogelijk.
Dank je mod
Euhm graag gedaan :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik vind dat je gewoon pech hebt als je topic naar de HK verplaatst is. Dan moet je maar geen HK achtige topics in een tech-forum plaatsen.
Een mailtje sturen als een topic gemoved is naar een forum, waar de topicstarter geen leesrechten heeft, lijkt me wel een aardig plan. Maar om nu iets met alleen leesrechten voor je eigen topics te maken, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) als je op je eigen nick klikt zie je al de topics waarin je gepost hebt, dus ook je eigen topics. Zo kan je nooit je eigen topics "verliezen". Moest per topic dat hier op GoT verplaatst wordt een mail gestuurd worden dan zal het aantal mails/dag niet gering zijn.

2) HK is een toemaatje voor de "echte" tweakers je moet die gewoon verdienen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:15:
1) als je op je eigen nick klikt zie je al de topics waarin je gepost hebt, dus ook je eigen topics. Zo kan je nooit je eigen topics "verliezen". Moest per topic dat hier op GoT verplaatst wordt een mail gestuurd worden dan zal het aantal mails/dag niet gering zijn.

2) HK is een toemaatje voor de "echte" tweakers je moet die gewoon verdienen :)
1) Ik denk dat het alleen handig is als het topic verplaatst wordt naar een forum waar je geen leesrechten hebt(je kunt het topic dan ook niet terugvinden door op je naam te klikken). Het aantal mailtjes dat dan verstuurd moet worden valt volgens mij erg mee.

2) :) je hoeft geen echte Die-hard tweaker te zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:48:
Ik weet het beleid van GOT is om berichten naar de huiskamer te plaatsen en heb hier twee opmerkingen over:

1. Kan er geen e-mail verstuurd worden als je topic wordt verplaatst? Je "schrikt" keer als je topic wordt verplaatst
Ik neem aan dat je het woordje "iedere" voor "keer" bedoelt?

Zo ja, dan mag je die mij eens heel goed duidelijk maken. De persoon die het topic verkeerd geplaatst heeft, heeft dit dus gedaan in een forum waar het niet thuishoort. Heb je nog geen toegang tot dat betreffende forum, dan is het pech hebben en zul je dus niet op GoT terecht kunnen met je vraag. Doe je dat wel, dan wordt een topic onherroepelijk verplaatst naar de plaats waar het wel thuishoort.
Kortom gewoon een stukje inschattingsvermogen wordt er gevraagd. Dat lijkt me niet zo veel gevraagd eerlijk gezegd.
2. Is het niet mogelijk om je eigen topics in de huiskamer te lezen? Je hebt een vraag en krijgt er pas antwoord op als je een x aantal topics hebt geplaatst.

Zie bovenstaande antwoord. Je mag er nog niet in, dus dan heb je ook geen HK-achtige topics te openen. Blijf je dat wel structureel doen, dan zal er zelfs een pre-access HK-ban gezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Had je hem niet gelijk kunnen sluiten in SM? Volgens mij is deze discussie zeer nutteloos, aangezien hij vaak genoeg gevoerd is.

Punt is natuurlijk wat Predator al aangeeft: Als je je topic opent in een fora waar het niet hoort heb je gewoon "pech". Dit staat duidelijk in de FAQ beschreven: FAQ
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd.
Je hoeft nog maar een stuk of 60 posts, dus dat moet wel te doen zijn ;).

[ Voor 0% gewijzigd door Compubiter op 04-09-2002 21:23 . Reden: [faq=]-tag werkt nog niet :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compubiter schreef op 04 september 2002 @ 21:22:
[...]
Had je hem niet gelijk kunnen sluiten in SM? Volgens mij is deze discussie zeer nutteloos, aangezien hij vaak genoeg gevoerd is.
Dat is aan de betreffende mod om die inschatting te maken ;)
Als ik vond dat hij in LA meteen dicht kon, dan had ik dat wel gedaan. Ik wil eerst wat antwoorden op mijn vragen hebben ;)
Je hoeft nog maar een stuk of 60 kwalitatieve tech-posts, dus dat moet wel te doen zijn ;).

Een duidelijk verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH007 schreef op 04 september 2002 @ 21:17:
[...]

1) Ik denk dat het alleen handig is als het topic verplaatst wordt naar een forum waar je geen leesrechten hebt(je kunt het topic dan ook niet terugvinden door op je naam te klikken). Het aantal mailtjes dat dan verstuurd moet worden valt volgens mij erg mee.
:X point taken
Bedoelde natuurlijk in normal omstandigheden he O-)
En als een topic in tc komt moet dat dan ook gemaild worden ? :o
(retorisch vraag)
2) :) je hoeft geen echte Die-hard tweaker te zijn hoor ;)
[/quote]
mind the " " >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:25:
Dat is aan de betreffende mod om die inschatting te maken ;)
Als ik vond dat hij in LA meteen dicht kon, dan had ik dat wel gedaan. Ik wil eerst wat antwoorden op mijn vragen hebben ;)
Anders hadden wij hier in LA er geen gezeur mee gehad. Nu ga jij weer een beetje die arme user gek lopen maken en loopt hij hier straks gillend weg :+. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden :D.
Een duidelijk verschil ;)
:* ;)

Disclaimer: Niet te serieus nemen deze post :+
Pagina: 1