[PC]M'n pc rookt gezellig mee..

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views sinds 30-01-2008

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:03

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Ik heb een probleempje, ik rook :o en blow. Nou is dat opzich niet echt een probleem. Maar wat wel een probleem is, dat mn pc alle rook op staat te zuigen. ik kan me zo voorstellen dat dit niet echt goed is voor de pc. (aanslag etc.)

Wat zou ik hieraan kunnen doen? (Geef me ajb niet het voor de hand liggende antwoord: stoppen met roken..)

@MrBee_RC

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:17

Meneer aard

Porsche rulez!

vaak voedings fan en andere fannen schoon blazen. Voorkomt door branden. Door rook heb je wel meer aanslag.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• Mad_Demon
  • Laatst online: 21:42

Mad_Demon

de dokter

Filters voor je fans, misschien die uit een afzuigkap (aangepast tot de afmetingen van een gewone fan :) )

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Verwijderd

Ik heb een ander voor de hand liggend antwoord....

filter plaatsen ,... zoals in een afzuigkap. O-)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Nou, stop iig met blowen, dat scheelt ook al wat :P >:)

Verwijderd

idd , gewoon een filtertje
is volgens mij de beste oplossing

Verwijderd

stoppen met roken, hoe vind je die

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

gewoon niet blowen achte de pc ??
gewoon niet blowen is imo nog beter maar goed.

http://www.NUiPhone.nl/

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:52:
Neeeej, DIE mocht niet ;)
Meelobee schreef op 04 september 2002 @ 20:46:
(Geef me ajb niet het voor de hand liggende antwoord: stoppen met roken..)
Stoppen met blowen is wel een idee >:) :D

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
(Geef me ajb niet het voor de hand liggende antwoord: stoppen met roken..)
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:52:
lezen hoe vindt je die? ;)

@MrBee_RC

Verwijderd

airco, heb ik ook :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als je zorgen maakt over het feit dat je pc vies wordt :'( zou ik toch even serieus gaan nadenken over je longen en hoe vies die worden :X

als die stuk gaan koop je geen nieuwe

Spoken like a treu non smoker 8)

.

Iperf

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nieuwe longen kopen is een stuk lastiger dan een nieuwe PC kopen.

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Jajajajaja! ik weet het :7 :X Maar daar gaat het ff niet om..

Filters uit bv een afzuigkap blokkeren die niet onwijs de airflow?

@MrBee_RC

Verwijderd

Wie zegt ook dat je et moet uitblazen in je comp... blaas je et toch de andere kant op.... B) simpel (de smiley slaat nergens op, maarjah vond em wel leuk)

Verwijderd

Is dus niks aan te doen: filters zorgen alleen maar voor veel minder airflow: misschien paar megagrote fans opzetten, die de lucht er keihard doorheen blazen :?...

Nog beter, lucht van buiten je huis halen:
reviews: Extreme cooling

:)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:00:
Wie zegt ook dat je et moet uitblazen in je comp... blaas je et toch de andere kant op.... B) simpel (de smiley slaat nergens op, maarjah vond em wel leuk)
LOL!!!!

Ik hoop dat dit een grap is :D...

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:00:
Das dus het probleem. M'n asbak staat links van m'n monitor, m'n pc rechts. Als er een sigaret in de asbak ligt, dan zuigt me pc de rook alsnog allemaal op (+- 1 meter afstand)

@MrBee_RC

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:17

Meneer aard

Porsche rulez!

Meelobee zei toch niet van die stom zinnigen antwoorden
Osiris schreef op 04 september 2002 @ 20:50:
Nou, stop iig met blowen, dat scheelt ook al wat :P >:)

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Als je PC geen "blow" hole heeft zal het probleem niet zo groot zijn verwacht ik...

Edit
Mijn PC is van binnen en van buiten "Van Nelle kleurig". "Zware Van Nelle Kleurig".
Kan je niks tegen doen. De buitenkant even schoonmaken met een sopje geeft een frisse kijk op je PC. 't lijkt net of je een nieuwe PC hebt.

Verwijderd

Maybe kan je nu afentoe et stof van bv. je moederbord af snuiven... maybe een nieuwe rage... Hoop voor je dat et werkt... ;)

Verwijderd

AlterEgo schreef op 04 september 2002 @ 20:58:
Nieuwe longen kopen is een stuk lastiger dan een nieuwe PC kopen.
filters voor 8)7 je longen plaatsen?

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Active koolfiltering?
Dat voorkomt alle aanslag...

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Blowen via een vaporizer, geen geen rook, alleen THC damp

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:49
Meelobee schreef op 04 september 2002 @ 21:04:
[...]

Das dus het probleem. M'n asbak staat links van m'n monitor, m'n pc rechts. Als er een sigaret in de asbak ligt, dan zuigt me pc de rook alsnog allemaal op (+- 1 meter afstand)
Misschien een idee zet je asbak aan de andere kant :)

Maar wat kun je er verder aan doen je hebt speciale filters voor voor je fan. Je kunt natuurlijk ook met een soort masker maken waar je je sigaret in stopt zodat je kan roken en het masker zorgt dat de rook door een afvorkanaal gaat :)

En je sigaret in een pot water doven kan ook :)

Verwijderd

Meelobee schreef op 04 september 2002 @ 21:04:
[...]

Asbak verder weg zetten... B) SIM-PEL

Ojah, maybe nog een optie: Rook uitblazen in een fles, kan je "active-recycling" toepassen... :9

Verwijderd

Bart_Banaan schreef op 04 september 2002 @ 21:11:
Blowen via een vaporizer, geen geen rook, alleen THC damp
dan kun je ook een bong nemen of een vuurpijpje (8>

• LordHuberti
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46

LordHuberti

Help?

grappig iemand die zich meer zorgen maakt over de gezondheid van zijn pc dan over zijn eigen gezondheid...................

.........

Verwijderd

ik kom ook nie verder dan een filtertje ervoor.. alhoewel ik me er nie zoveel zorgen om zou maken hoor.

• NoTo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06-2024
:) misschien een raar idee... maar is het mogelijk je pc buitenlucht te laten aanzuigen? dan blaast ie "schone" warme lucht je kamer in :)

edit:
Ik rook zelf ook gewoon lekker achter m'n pc :)

dude... wait... what...

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gewoon niet roken achter je PC. Doe ik ook niet.
Vermijd RSI, want iedere kwartier neem ik pauze.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Maak aan de voorkant een outtakefan in plaats van een intake.

Ontstof je pc niet teveel, een laagje stof zorgt ervoor dat de rookaanslag zich niet direct op je hardware komt. :)

Verder boeit het denk ik weinig voor je pc.

Ik heb wel eens een pc opengemaakt die een paar in een hal had gestaan waar planten worden verpakt. Deze 486 werkte nog prima.

Er zat overal een zwarte hele dikke (0,5 tot 1 cm), vieze en plakkerige laag stof! Ik kon niets herkennen :) Na even een luchtdrukpistool erover gehaald te hebben was ie weer sprankeld schoon.

Sinds ik dit heb gezien maak ik me echt geen zorgen meer voor die 'paar stofjes' in me pc :)

Verwijderd

Ik heb een probleempje, ik rook :o en blow. Nou is dat opzich niet echt een probleem. Maar wat wel een probleem is, dat mn pc alle rook op staat te zuigen. ik kan me zo voorstellen dat dit niet echt goed is voor de pc. (aanslag etc.)

Wat zou ik hieraan kunnen doen? (Geef me ajb niet het voor de hand liggende antwoord: stoppen met roken..)
Gebruik jij ook entheogene middelen? >:)

Verwijderd

Ik zou de asbak ergens anders in de kamer neerzetten. Dat helpt iets. Maaruh, ik denk eig dat het wel meevalt met die aanslag in je pc... Ik zou me druk maken over aanslag op een andere plek.

Het is al vaker gezegd, maar jij vind kennelijk je pc belangerijker dan jezelf. Denk daar maar es over na. :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:20:
[...]

dan kun je ook een bong nemen of een vuurpijpje (8>
Is wel iets anders hoor :)... vaporizer verbrand het op een manier zodat alleen de thc verbandt.... zo ongeveer geen rook dus... bij een bong verband alles :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2002 21:52 . Reden: Dom >:) ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het is al vaker gezegd, maar jij vind kennelijk je pc belangerijker dan jezelf. Denk daar maar es over na. :/
NFI: Wat een onzin zeg ... dat weet ie zelf ook wel en het is z'n eigen keuze ... ik rook ook als een ketter. En trouwens dit is allemaal offtopic want dit vraagt ie niet.

IMO niks aan de hand, kan je pc wel hebben. Als je er nou echt mee zit ff kijken of je de boel kan verplaatsen.

Verwijderd

The Dolf schreef op 04 september 2002 @ 21:44:
Gewoon niet roken achter je PC. Doe ik ook niet.
Vermijd RSI, want iedere kwartier neem ik pauze.
Veel sigaretten :)
Werkt zo ongeveer van 9 tot 5... zijn 8 uren.. 480 minuten.. gedeeld door 15 = 32 peuken :)

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Leg een slang van je intake naar de buitenlucht, heb je ook een mooie verkoeling in je kamer, of juist verwarming.

En een linkje for the record, HK only; [rml][ Weed] Ik heb de planten maar eens flink uitgedund[/rml].

Expanding the inexpandable

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
Een familielid ligt op dit moment te sterven aan longkanker, en heeft nu niet veel plezier meer aan de pc....

Verwijderd

Rocketman schreef op 04 september 2002 @ 22:00:
Een familielid ligt op dit moment te sterven aan longkanker, en heeft nu niet veel plezier meer aan de pc....
True true... en zulke dingen zijn kut... maar dan kan je op alles wel zo'n antwoord geven....

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2002 22:06 . Reden: Foutje..... ]

Verwijderd

Er is maar één weg naar de longen en die moet je goed asfalteren, dus zie het maar als een beschermlaag voor je hardware. B)

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Topicstarter
Das klote, maarre wat heeft het met mijn vraag te maken? :?
Ik vraag naar iets over mn over rook en mn pc. Niet naar iemand die me komt overtuigen om te stoppen met roken... |:(

@MrBee_RC

Verwijderd

Meelobee schreef op 04 september 2002 @ 22:06:
[...]

Das klote, maarre wat heeft het met mijn vraag te maken? :?
Ik vraag naar iets over mn over rook en mn pc. Niet naar iemand die me komt overtuigen om te stoppen met roken... |:(
Hé een btje respect mag wel lamer! Als jij hier met dit soort vragen aan komt zetten moet je niet verwachten dat iedereen daar serieus op in gaat. Dit slaat echt nergens op, je maakt je zorgen om een pc van een paar ruggen, terwijl je je longen naar de ****** rookt... |:(

Verwijderd

Gebruik een waterpijp met icetea das eg rlx :9 ik heb hier 7 planten :Y) staan :7.

Verwijderd

Je kan ook een gewone afzuigkap boven je bureau hangen, dat is tegenwoordig in van die rookruimtes ook.

Verwijderd

goed als kankerdeskundige mag ik me er ff mee bemoeien?Roken alleen veroorzaakt geen kanker.Iedereeen heeft kanker alleen bij de een zet het door en bij de ander wordt het keurig uit je systeem verwijderd.Als je rookt weet je dat je een verhoogt risico loopt maar vergeet 1 ding niet.Je kunt het echt OVERAL oplopen.spinazie is echt niet zo gezond hoor.afin kan eruren over door pratenheb 3 mensen er aan verloren en rook zelf ook.Het leven is net een voorstelling waar niemand een programa van heeft

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

zo'n oud duikers pak kopen met zo'n glaze kap :9 , ken je daar lekker in rooken :)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Dat zag ik al aan je icon :P
Osiris schreef op 04 september 2002 @ 20:53:
Stoppen met blowen is wel een idee >:) :D
Ik weet niet hoe jij blowt, maar ik doe het door mijn mond...

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

misschien helpt het als je de fan's aan de voorkant omdraait dus blazen inplaats zuigen en die van achter omgekeerd krijg je de rook weer terug

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

je PC ondervindt minder schadelijke effecten van de rook dan je eigen gezondheid dat doet.
Maar een verbetering kan zijn door je kamer goed te ventileren, in ieder geval als je rookt.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:00
Beetje HK-achtige replies hier.
Voor de topicstarter: Gooi er een stoffilter voor, en dan wel zo een:

Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/51-45G.JPG

Topic is dus dicht vanwege het oeverloze kinderachtige geneuzel hier..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.