Toon posts:

Driver updates / Pinnacle PCTV / Rave

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik weer, TV kapot dus ik denk nou effe een drivertje downloaden voor mijn Pinnacle PCTV Rave kaartje. Maar nee hoor site niet te benaderen. Dit is al enkele dagen en ik ben niet de enige blijkt.

Iemand enig idee waar ik de : PCTV Basic 5.01 Webinstaller ergens anders kan downloaden ? (driver is 30 mb)

Link waar over het gaat :
http://www.pinnaclesys.co...duct_name=PCTV&page_id=64

/edit
ps. Komt van de site : http://www.pinnaclesys.com
o ja en de driver op de CD (een 4 versie) doet het niet, is voor Windows 2000. (Ik gebruik Windows XP)

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:46

Investig8or

What goes up, could come down

Euh , ik weet niet of je het al gelukt is , maar ik heb ook xp en bij mij deed de software het allemaal wel.of bedoel je dat het op 2000 niet werkt , en bij jou op xp wel????
Daarbij , de site doet het gewoon , ik ben zelf nu die nieuwe versie aan het downloaden......

Idiocracy: it is real!

Verwijderd

Ik weet niet waar je gekeken hebt maar ik kan hem gewoon downloaden van hun site. Dit is de directe link:

http://www.pinnaclesys.co...me=PCTV%20RAVE&page_id=66

Verwijderd

Topicstarter
"The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings. "

Thx for de reactie maar bovenstaande melding heb ik al dagen

Verwijderd

Topicstarter
Investig8or schreef op 04 september 2002 @ 21:08:
Euh , ik weet niet of je het al gelukt is , maar ik heb ook xp en bij mij deed de software het allemaal wel.of bedoel je dat het op 2000 niet werkt , en bij jou op xp wel????
Daarbij , de site doet het gewoon , ik ben zelf nu die nieuwe versie aan het downloaden......
Sorry een beetje krom geschrijft denk ik. Wat ik bedoelde was dat mijn Windows 2000 driver (die ik heb op bijgeleverde CD) natuurlijk niet werkt op Windows XP

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:46

Investig8or

What goes up, could come down

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 21:31:
[...]

Sorry een beetje krom geschrijft denk ik. Wat ik bedoelde was dat mijn Windows 2000 driver (die ik heb op bijgeleverde CD) natuurlijk niet werkt op Windows XP
Welke versie heb je dan?Bij mij staat er op de cd v.4.02 , En die doet t gewoon.
Trouwens , ik heb nu die niewe zooi erop , maar kanalen toevoegen geeft problemen.Voeg je een kanaal toe bv op kanaal 63 , en geef je t een naam , dan op ok , en dan staat er bij die naam geen kanaal 63 maar 99.En sneeuw dus :(
Als t niet bevalt ga ik ook terug naar de oude , maar kijk eerst ff welke versie je hebt.(vertel evt welke omgeving je woont);)

Idiocracy: it is real!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:19

Mentalist

[avdD]

edit:

Laat maar |:( niet goed opgelet

Maar wat is je probleem, die download link doet het toch gewoon...

[edit2]
Move je topic naar NT ofzo, ik gok dat je een proxy hebt en je FTP niet goed aan het routen bent oid
[/edit2]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
W3ird_N3rd schreef op 05 september 2002 @ 00:54:
edit:

Laat maar |:( niet goed opgelet

Maar wat is je probleem, die download link doet het toch gewoon...

[edit2]
Move je topic naar NT ofzo, ik gok dat je een proxy hebt en je FTP niet goed aan het routen bent oid
[/edit2]
Download link doet het niet dus (was dat maar zo !)
Geen proxy geen FTP routen ect.
Gewoon rechtstreeks met dit pc'tje op het internet.
Kale installatie Windows XP incl. alle updates

Verwijderd

Topicstarter
Nou met een Windows XP machine rechtstreeks aan het internet downloaden lukt niet.
Ook niet pc erachter (d.m.v. Internet sharing) en Windows 2000/XP
Wel met pc erachter (d.m.v. Internet sharing) en Windows 98

Nah ja, zal wel iets verkeerd hebben gedaan met FTP, maar wat ?!
In ieder geval alvast bedankt voor de reacties.
Investig8or schreef op 04 september 2002 @ 22:02:
[...]

Welke versie heb je dan?Bij mij staat er op de cd v.4.02 , En die doet t gewoon.
Hehe ik heb die versie die als je hem installeert en Windows 2000 weer opstart je een BSOD krijgt. (Versie 4.0 of zo) Later was daar een patch voor maar die grappen wil ik natuurlijk niet op mijn XP machine.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 04:25:
Nou met een Windows XP machine rechtstreeks aan het internet downloaden lukt niet.
Ook niet pc erachter (d.m.v. Internet sharing) en Windows 2000/XP
Wel met pc erachter (d.m.v. Internet sharing) en Windows 98

Nah ja, zal wel iets verkeerd hebben gedaan met FTP, maar wat ?!
In ieder geval alvast bedankt voor de reacties.
Ah, zie je wel, dat was het dus... En Win98 ownt ;)

Van FTP downen met IE is vaak wel een beetje crap, ik neem aan dat je ook wel op die pinnacle server kunt met een echte FTP client :). Dan zou het wel gewoon moeten werken.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Link doet het gewoon. Je moet in je browser ff Mapweergave voor FTP uitzetten en/of Passieve FTP gebruiken aan (of juist uitzetten) :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Tachyon schreef op 05 september 2002 @ 15:57:
Link doet het gewoon. Je moet in je browser ff Mapweergave voor FTP uitzetten en/of Passieve FTP gebruiken aan (of juist uitzetten) :)
Of een échte FTP client® gebruiken.

Verwijderd

Lijkt me duidelijk. ff downloaden, probleem opgelost.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.