Aopen H700 Serie kast. Meningen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.com/products/housing/images/h700a.jpg

Deze nieuwe kast van aopen is sinds een weekje nu te koop in Nederland.

Wat vinden jullie nu van deze kast? Ik sta op het punt hem te gaan kopen dus wil wel even wat meningen horen.

Kwa performance zal hij naar mijn vermoedens goed presteren. Lekker veel koeler mogelijkheden. maar liefst 6x !!

Maar about casemodden.. die gril aan de zijkant kan dan een probleem gaan worden. Wat vinden jullie daar van?

Grts, Spit

Link: http://www.aopen.com/products/housing/h700-series.htm

- Mijn PC -

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Is al een topic over :>

Aopen Kast

sl0tteuh >:)

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 20:29

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

sorry ik vind het helemaal niets. Ik vind aopen kasten altijd een beetje overgewaardeerd. Wil je van deze kast nog iets moois maken moet je er wel gruwlijk veel aan modden. Niet dat daar iets mis mee is, ik zou haast zeggen je kunt niet genoeg modden :D :D maar daarvoor vind ik zo'n kast wel nogal aan de duure kant

• Tweak-Freak
  • Laatst online: 20:29

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Wanneer houd het nou eens op al die irri SLOTJUHH roepers! Meld dit soort dingen gewoon bij de moderators of meld iets zinnigs maar gaat niet domweg slotje zitten roepen.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik vind hem wel mooi schoon, juist voor case-modden dus.

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ik neem aan dat het een grotere versie is van de H600A. Ik was van plan om die kast namelijk te kopen een tijdje terug. Er zitten best leuke dingetjes aan namelijk. Zoals uitschuifbare cdrom lades als ik het goed heb.
Echter ik heb een tijdje terug mee mogen helpen bij een in elkaar zetten van een nieuwe pc. Deze had een Lian-Li Pc60 kast als ik het goed heb. Dat zijn toch wel hele erg mooie kasten en ik zou zeggen als je het geld over hebt ga daar voor! Die kasten zijn echt heel erg goed doordacht. Ze zijn wel erg duur, maar het is het denk ik wel waard. De afwerking is perfect en het lijkt wel alsof er overal over is nagedacht. Zo hoort het ook!

Aopen heeft voor de rest altijd goede kasten gemaakt voor zover ik weet. Ik heb zelf een oude (Hx-45) en ik ken de grotere broer van mijn kast ook. Qua modden zijn ze niet perfect als je het mij vraagt, maar ik heb dan ook niet echt veel ervaring wat dat betreft.

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Sorry voor dat slotjes gedoe, het was mijn eerste kans om dat te roepen })

Verder, die kast is superB , _/-\o_ Aopen!

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Verwijderd

Superb??? Jij bent gek! Ik heb hem één maand gehad (kreeg 'm binnen 1 maand pas verkocht) maar het plaatstaal, of ja wat er op lijkt is zóóóóóóóóó dun dat je met een duw een deuk |:( erin krijgt!
Toen heb ik een Chieftec zonder deurtje besteld, dat is pas echt 1mm dik plaatstaal!!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:41:
Superb??? Jij bent gek! Ik heb hem één maand gehad (kreeg 'm binnen 1 maand pas verkocht) maar het plaatstaal, of ja wat er op lijkt is zóóóóóóóóó dun dat je met een duw een deuk |:( erin krijgt!
Toen heb ik een Chieftec zonder deurtje besteld, dat is pas echt 1mm dik plaatstaal!!
goh wat een duidelijke en veelzeggende post is dit.

Verwijderd

Neem een HQ08

gegarandeerd nooit deuken ;)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-02 14:53

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.