[HK] Pics! Specs!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Weer eens een serieus topic van mij waarvoor veel HK-users me gaan haten ( :* )

Sinds enige tijd heeft LuNaTiC een anti breezah-bullreplies-policy, waarvoor _/-\o_
Bobby the Kitten, Oud :Z, "Remember kids..." en nog een boel andere kreten behoren tot het verleden :)
Maar nog steeds wordt er bij het noemen van het woord 'vrouw', 'meisje' of 'zus' gereageerd met "PICS! SPECS!" en vergelijkbare oneliners. Tevens wordt de topicstarter er door minstens 5 mensen op gewezen dat het de regel is in de HK dat als je over een 'female' begint je direct pics moet posten. OK, ik kon er best om lachen, maar inmiddels zie je het wel erg vaak en het is vaak ook verschrikkelijk offtopic. Als iemands zus een nieuwe auto heeft die erg mooi is en topicstarter showt er wat fotos van, moet er direct weer over die zus gepraat worden....
Je ziet het tegenwoordig (helaas) ook terug in de techfora :{

Kunnen we niet eens zeggen dat de grap er af is? Ik vind het namelijk behoorlijk "OUD :Z " :P

[ Voor 0% gewijzigd door m-m op 04-09-2002 20:19 . Reden: smileys-foutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik kan niks anders zeggen dan dat ik m-m's mening hierin deel. De huiskamer begint de laatste tijd een plaats te worden waar men alleen nog maar standaard-replys kan roepen/posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
* m-m komt weer een voorbeeld tegen:Is dit toch ff wat
LeonM schreef op 04 september 2002 @ 20:08:
zucht... PICS!

edit: waneer leren jullie het nou eens :?

HK regel #1:
Als je ook maar 1 woord over vrouw, meisje, zusje of wat dan ook laat vallen, altijd pics posten! >:)

tot zover deze edit :P
schizofreen schreef op 04 september 2002 @ 20:11:
[...]

kan me niet schelen!
pics! >:)
-]MaRc0[- schreef op 04 september 2002 @ 20:34:
Waar blijven de pics van dat zusje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Okay, dan wordt dit verboden en kunnen we wachten op het volgende :z

Op dit gebied is de HK IMO gewoon een hopeloze zooi met mensen die iets van schapengedrag vertonen. :o
Maarja, er zijn ergere dingen.

o ja; sommige mensen verstaan het ook onder humor, die jij blijkbaar niet grappig vind :P

๐ŸŒž๐Ÿƒ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
DataBeest schreef op 04 september 2002 @ 20:38:
o ja; sommige mensen verstaan het ook onder humor, die jij blijkbaar niet grappig vind :P
dan heb jij mijn openingspost niet goed gelezen :{
m-m schreef op 04 september 2002 @ 20:16:
OK, ik kon er best om lachen, maar inmiddels zie je het wel erg vaak en het is vaak ook verschrikkelijk offtopic.

[ Voor 0% gewijzigd door m-m op 04-09-2002 20:43 . Reden: nu mรจt quote! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
m-m schreef op 04 september 2002 @ 20:40:
[...]

dan heb jij mijn openingspost niet goed gelezen :{
Dan begrijp je me niet goed :P

Die regel is er, dat rages verboden zijn. Maar dan wordt er wel weer wat anders bedacht. *PICS* roepen is niet direct een rage, lijkt me..
En als het nou eenmal een rage is is't lastig te verbieden omdat rages verboden zijn, "want de andere users doen het ook" :z

๐ŸŒž๐Ÿƒ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

DataBeest schreef op 04 september 2002 @ 20:38:
Het is ook humor. :)
Het punt is alleen dat alles wat leuk is wordt uitgemolken totdat iedereen het niet meer kan zien of horen en toch gaat het dan door.

Er is niets mis mee maar als je een topic plaatst dan doe je dat met de intentie dat het een beetje on-topic blijft.

Standaard voorbeeld:

Ik heb een naar [insert scenario] meegemaakt waardoor ik niet meer kan slapen.
Het meisje die dezelfde ervaring heeft zit er ook erg mee, bla bla bla.[/quote]
Dit is al genoeg om vele "pic's", "spec's" reply's te krijgen.

Kommop, GoT zit op het internet, hoe moeilijk kan het zijn om daar een paar foto's te vinden? :)

En uiteraard heb je gelijk:
Je verbiedt het รฉne en het andere wordt alweer bedacht.
Het is en blijft een never ending story.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
DataBeest schreef op 04 september 2002 @ 20:43:
[...]

Die regel is er, dat rages verboden zijn. Maar dan wordt er wel weer wat anders bedacht. *PICS* roepen is niet direct een rage, lijkt me..
En als het nou eenmal een rage is is't lastig te verbieden omdat rages verboden zijn, "want de andere users doen het ook" :z
volgens mij is PICS! SPECS! de fase 'rage' allang voorbij hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de andere kant lijkt het me niet de bedoeling dat de moderators gaan bepalen wat leuk is en wat niet.
Sommige mensen schijnen het leuk te vinden om alles te blijven herhalen. In de HK kan dat.

Dat is trouwens niet iets van de laatste tijd, dat is al meer dan een jaar zo. Misschien is het wel zo dat je het zelf een beetje zat wordt.

Lees er dan overheen, of lees die topics niet. Ik kan het me voorstellen dat de HK mods het lastig vinden om te bepalen wanneer iets niet meer leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

m-m schreef op 04 september 2002 @ 20:38:
* m-m komt weer een voorbeeld tegen: Is dit toch ff wat
Ik dacht eigenlijk dat dit LA-topic naar aanleiding van dat topic was, want het viel me daar ook wel weer op. :X

Om eerlijk te zijn erger ik me er absoluut niet aan. Ik denk dat deze reacties vooral worden geplaatst om
• Er bij te horen (iedereen zegt het immers)
• De tweakers een beetje gefrustreerd zijn >:)

Ik vond de "Oud :Z"-replies een stuk irritanter dan de "PICS"-vragen. Pics hoort gewoon een beetje bij de HK-cultuur, terwijl Oud-replies echt een topic (kunnen) verpesten en vooral toekomstige topics bemoeilijken omdat mensen zoiets hebben van: "Deze kennen ze vast al, dus laat ik er maar geen topic over openen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DataBeest schreef op 04 september 2002 @ 20:43:
[...]

de uitspraak *PICS* is ook geen probleem. Wel de manier waarop ie nu te pas en te onpas (en naar mijn mening veel te vaak te onpas) wordt toegepast, ook al is het totaaaaaaaaaaal offtopic. Als je een topic opent over je nieuwe geit, en dat je buurmeisje er ook wel eens naar komt kijken, gaat het binnen 3 posts over dat buurmeisje. En dat kan threads behoorlijk verneuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08 15:02
Ik denk dat het vanzelf overwaait, en dat de HK dan een stuk leger is wanneer oud e.d. en pics/specs gewoont getypt mogen worden. Dat doet iedereen en een week later is er een HK filter in de AT en dan is iedereen het zat. Het probleem lost zich vanzelf op dan.

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:45:
Aan de andere kant lijkt het me niet de bedoeling dat de moderators gaan bepalen wat leuk is en wat niet.
Sommige mensen schijnen het leuk te vinden om alles te blijven herhalen. In de HK kan dat.
true true
maar topics worden gewoon verpest, dat is gewoon niet de bedoeling, ookal wordt de HK door de meeste mensen als een 'onzinforum' (ben ik het niet mee eens) gezien.
Dat is trouwens niet iets van de laatste tijd, dat is al meer dan een jaar zo. Misschien is het wel zo dat je het zelf een beetje zat wordt.
klopt, en dat zeg ik ook. het komt mij idd behoorlijk de strot uit, het verpest threads en het getuigt ook van weinig respect en veel frustratie
Lees er dan overheen, of lees die topics niet. Ik kan het me voorstellen dat de HK mods het lastig vinden om te bepalen wanneer iets niet meer leuk is.
dat gaat dus niet... om een voorbeeld van |HunterPro| te jatten, als ik een topic aanklik over iemands nieuwe geit en men gaat zeiken over pics van t buurmeisje, hoe kan ik dat bij voorbaat weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mjah, sorry maar daar ben ik het niet mee eens. De HK mag imo best wat losser zijn als de techfora, die eigelijk de laatste tijd ook een en al offtopic zijn....en dan kan je wel zeggen, melden in SM ofzow....maar om nu alle active topics in SM te gaan zetten :+
Mja ik overdrijf een beetje, maar dat maakt het wel duidelijk :P
Verder vind ik die BrEeZaHfaq al wat ver gaan, 20000 topics erover zijn niet meer leuk; maar af-en-toe eentje moet toch kunnen...het feit dat ze geopend worden geeft eigelijk al aan dat er toch behoefte aan is :P

en dat OUD :Z enzo...mjah...bij ieder topic is het :r maar af en toe..mja...boeiend

just my โ‚ฌ0,02...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 22:11
Soms is het inderdaad irritant als iedereen gaat zitten roepen om pics en specs, maar ja daar wen je aan, omdat het zo vaak gebeurt.
Ik snap niet waar je problemen van maakt. Alsof jij nooit mee doet met dit soort dingen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
ok we gaan dit ff opsplitsen
Soms is het inderdaad irritant als iedereen gaat zitten roepen om pics en specs, maar ja daar wen je aan, omdat het zo vaak gebeurt.
dit vind ik niet echt een argument, het feit dat het de spuigaten uitloopt betekent dat ik het maar moet negeren :?
Ik snap niet waar je problemen van maakt. Alsof jij nooit mee doet met dit soort dingen.
Ik zal het ongetwijfeld wel eens geroepen hebben, maar volgens mij heb ik niet echt threads verziekt zoals wel zeer regelmatig gebeurd... Die bronvergiftiging is dus niet van toepassing....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben het met m-m eens.
Vaak worden draadjes die nog enigzins serieus zijn, maar niet goed genoeg zijn voor SG gewoon direct verziekt met pics/specs achtig geroep. De sfeer wordt er imho ook zeker niet beter op. In het begin was het nog grappig, maar onderhand is het gewoon echt vervelend geworden.
In een huiskamer hoort het gewoon gezellig te zijn, maar het flauwe gedrag van een aantal mensen draagt hier zeker niet aan bij.

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Check de profiles van de mensen die deze uitspraken het meest bezigen. 99% zijn mannen/jongen <21 jaar.
Mijn mening (ongevraagd :P)
Vooral in de HK stikt het gewoon van de mega-zielige pubers die nog nooit een echte vrouw hebben gevoeld of geproeft. Op deze manier proberen ze er toch een beetje van te genieten. Daar moet je gewoon boven staan.
* Mobster houdt ook van mooie vrouwen, maar heeft ook ADSL en gaat niet zijn medetweakers lastig vallen met vragen om foto's (tenminste niet altijd)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

HK = onzin. Waarom mag je dan geen onzin posten? :? Laat ze toch lekker aanklooien daar, is de gein er vanzelf wel een keer van af.

Verwijderd

Als je je eraan stoort, kom er dan niet. Het is nou eenmaal wat losser daar, en je kan moeilijk alles in regeltjes stoppen. Misschien is het tijd voor je om de HK achter je te laten ? :P

• m-m
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 16:40:
Als je je eraan stoort, kom er dan niet. Het is nou eenmaal wat losser daar, en je kan moeilijk alles in regeltjes stoppen. Misschien is het tijd voor je om de HK achter je te laten ? :P
zie mijn reply op Cheatah

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-09 15:11

Kirpeknots

Wazzup!

/lol mode
PICS!
SPECS!
/lol

Het lijkt mij dat je voor serieuze antwoorden niet opzoek moet gaan in de huiskamer. Niet iedereen houdt van dezelfde humor. Enige tolerantie lijkt me wel van toepassing.

Define humor.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 16:40:
HK = onzin. Waarom mag je dan geen onzin posten? :? Laat ze toch lekker aanklooien daar, is de gein er vanzelf wel een keer van af.
HK is GEEN onzin!!! :(
HK is wel ontspanning en offtopic, maar dat hoeft niet meteen onzin te zijn.

* Sassie wordt een beetje vervelend van mensen die met de 'smoes' HK=onzin maar allerlei bullshit uithalen daar :(

/ontopic:
Ik begin het nu ook vervelend te vinden dat PICS en specs geroep. :|
PICS is wel iets van de huiskamer, maar je moet weten wanneer het wel en wanneer het niet kan (als het dus offtopic is).

Verwijderd

m-m schreef op 05 september 2002 @ 16:41:
[...]

zie mijn reply op Cheatah

Ja die had ik al gelezen. Ik blijf erbij, kom er dan gewoon NIET.

• m-m
  • Niet online
Sassie schreef op 05 september 2002 @ 16:47:
[...]

HK is GEEN onzin!!! :(
HK is wel ontspanning en offtopic, maar dat hoeft niet meteen onzin te zijn.

* Sassie wordt een beetje vervelend van mensne die met de 'smoes' HK=onzin maar allerlei bullshit uithalen daar :(

/ontopic:
Ik begin het nu ook vervelend te vinden dat PICS en specs geroep. :|
PICS is wel iest van de huiskamer, maar je moet wete wanneer het wel en wanneer het niet kan (als het dus offtopic is).
_/-\o_
precies! dat bedoel ik!
ik vind het prima... als het binnen de perken blijft en dat blijft het ATM niet...

en @Courage

Dus ik moet de hele HK niet meer in omdat ik het vervelend vind dat anderen zich niet weten in te houden met replytjes posten? pfffffffffffffffffffffffffffft.

Kijk, als iemand een topic opent over dattie een nieuwe vriendin heeft en men roept 'PICS!' heb ik daar totaal geen problemen mee ofzo... Sterker nog, ik zou zelfs degene kunnen zijn die het roept... Maar als iemand zn huis is ondergelopen en hij vertelt dat zn buurvrouw heeft geholpen met het leegpompen en d eerste 20 replies zijn PICS! VAN DE BUURVROUW!!!!! vind ik dat erg zonde van een thread... maar blijkbaar zijn de mensen die er zo over denken op 1 hand te tellen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:48

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik kan me er ook niet zo aan storen. Vind het zelfs wel grappig, lekker gefrustreerd midden in een discussie roepen 'Yeah, yeah. Pics?'.
De zaken die op dit moment verboden zijn in HK (oud etc.) vond ik veel storender.

In HK zitten nu eenmaal een hele stapel contactgestoorden die nog nooit een vrouw hebben gezien zonder nietje door haar navel. ;)

nb: dit is mijn mening, ik weet niet of het ook de mening is van de Generaal Sjet Crew. Het zal dus best kunnen dat Grrrrrr of iemand anders het alsnog verbied.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• JvS
  • Laatst online: 29-09 19:29

JvS

Ik heb hem zelf ook

even ter verduidelijking, dat pics en specs geroep kan je zo overheen lezen. Het is altijd een beetje positief bedoelt, itt die plaatjes rages, en "oud :Z" enzo.. Het geeft geen negatieve draai aan een topic en verpest het zo dus niet.

Dat het offtopic is, moet je gewoon negeren. Het is gewoon een soort traditietje waar vaak even over gelachen wordt...

Wist je dat ik het uiterst vervelend vond dat iedereen het woord l33t gebruikt, te pas en te onpas? (net zo iets).

het is lang niet zo erg als de negatieve rages, zegmaar... of de dingen die helemaal nergens op slaan (postsen om het posten met alleen "hoi :)" erin)....

IMO allemaal. Dit gaat dus echt niet aangepakt worden, want het is niet aan te pakken denk ik. En het is ook lang niet zo erg als je het nu voorstelt. Als je een serieuze discussie wilt houden, doe je die in SG ofzo. geinen moet een beetje kunnen in de HK.

Pics en specs geroep in SG en NST vind ik trouwens wel minder fijn

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10ยฐ ; 4x460Wp OZO/WNW 10ยฐ; Totaal 3820Wp

Verwijderd

m-m schreef op 05 september 2002 @ 16:49:
Maar als iemand zn huis is ondergelopen en hij vertelt dat zn buurvrouw heeft geholpen met het leegpompen en d eerste 20 replies zijn PICS! VAN DE BUURVROUW!!!!! vind ik dat erg zonde van een thread... maar blijkbaar zijn de mensen die er zo over denken op 1 hand te tellen

Tja... een vraagje : denk je nou echt dat IEMAND de regels nog gaat lezen als je dat allemaal gaat oplepelen ? ;) :)

• m-m
  • Niet online
Oscar the Grouch schreef op 05 september 2002 @ 16:53:
Ik kan me er ook niet zo aan storen. Vind het zelfs wel grappig, lekker gefrustreerd midden in een discussie roepen 'Yeah, yeah. Pics?'.
De zaken die op dit moment verboden zijn in HK (oud etc.) vond ik veel storender.
true true maar soms zijn er gewoon 10 van die replies, en das vervelender en verneukt een thread wรจl
In HK zitten nu eenmaal een hele stapel contactgestoorden die nog nooit een vrouw hebben gezien zonder nietje door haar navel. ;)

nb: dit is mijn mening, ik weet niet of het ook de mening is van de Generaal Sjet Crew. Het zal dus best kunnen dat Grrrrrr of iemand anders het alsnog verbied.
Denk niet dat de GCcrewtjes er iets aan gaan doen, de meningen in deze thread bekijkende..
JvS schreef op 05 september 2002 @ 16:56:
even ter verduidelijking, dat pics en specs geroep kan je zo overheen lezen. Het is altijd een beetje positief bedoelt, itt die plaatjes rages, en "oud :Z" enzo.. Het geeft geen negatieve draai aan een topic en verpest het zo dus niet.
zie quote elders in deze post op oscar uit de vuilnisbak
Dat het offtopic is, moet je gewoon negeren. Het is gewoon een soort traditietje waar vaak even over gelachen wordt...

Wist je dat ik het uiterst vervelend vond dat iedereen het woord l33t gebruikt, te pas en te onpas? (net zo iets).

het is lang niet zo erg als de negatieve rages, zegmaar... of de dingen die helemaal nergens op slaan (postsen om het posten met alleen "hoi :)" erin)....
mwoa.. ik vind het gewoon hinderlijke vormen aan nemen, jij niet, niks aan te doen :P
IMO allemaal. Dit gaat dus echt niet aangepakt worden, want het is niet aan te pakken denk ik. En het is ook lang niet zo erg als je het nu voorstelt. Als je een serieuze discussie wilt houden, doe je die in SG ofzo. geinen moet een beetje kunnen in de HK.
geinen moet kunnen in de HK... Dan zou bobby the kitten ook moeten kunnen.... vind dat geinen moet kunnen maar dat er grenzen zijn waar dit dus buiten valt
Pics en specs geroep in SG en NST vind ik trouwens wel minder fijn
daar ben ik het dus helemaal mee eens, daar zouden imho wel mailtjes voor mogen komen als users het vaak doen..

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:32
Het probleem is ook dat te veel niet goed is.

Als een of twee personen het roepen, dan is het niet echt irritan, maar als er 10 van zulke posts achter elkaar volgen, dan is het al vervelender en dan hakt he took ff in het erloop van het topic.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ach, die puberale reacties moet je overheen lezen IMO, pics! specs! vind ik eigenlijk wel geinig, wordt ook vaak geroepen bij nieuwe auto's, PC's e.d.... Je moet inderdaad niet alles gaan verbieden, anders hebben we straks weer een faq van 20 A4'tjes.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
euhm... blijkbaar vinden mods het niet erg, maar de USERS wel... ik kan me er ook heel erg aan storen... :(
dan heb ik zoiets van: het is dan wel de HK, maar HK != onzin, HK = SOMS onzin, vaak ontspanning... die relpies zijn net zulke "bullshit-replies" als OUD!! :Z en Domme BrEezAh slet....
Dat zuigt gewoon en is in 1 keer je hele topic verpest... :/

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als er een is die zo reageert kan het toch wel goed komen met het topic? Als er 10-tallen zo reageren moet een mod ff ingrijpen, 't is ook niet de bedoeling, maar 't word zo dus al het zoveelste verbod wat we in HK moeten instellen, da's het vervelende: trends worden altijd zo uitgemolken :(

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Pics specs heb ik imho vrede mee, het niveau is toch al drastisch laag...

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

een groot gedeelte van het HK beleid zuigt imo..

ik open een topic, paar dagen geleden, een verschrikkelijk kansloos topic.
maar hij was wel grappig, binnen 5 min was de draad op slot gegooid.

maar O wee als Tom een debiel onzin topic opent, dan staat hij gerust 100 of 300 reply's open.

dit kan wel eens op de schop imo

[ Voor 0% gewijzigd door Diaboluzzz op 05-09-2002 17:45 . Reden: ff relativeren ]

http://www.NUiPhone.nl/

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:01

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Diaboluzzz schreef op 05 september 2002 @ 17:40:
een groot gedeelte van het HK beleid zuigt imo..

ik open een topic, paar dagen geleden, een verschrikkelijk kansloos topic.
maar hij was wel grappig, binnen 5 min was de draad op slot gegooid.

maar O wee als Tom een debiel onzin topic opent, dan staat hij gerust 100 of 300 reply's open.

dit kan wel eens op de schop imo
Ja, maar dat is toch logisch. Tom is mod en mag alles en jij bent een user en daarom gooien de moderators alles van jou graag op slot om je te pesten

Denk even na plz :/ ;)

Ik ben het er niet mee eens. Dat is nu HK niveau en lees er gewoon overheen. Ik stoor me er nooit aan en vind het vaak grappig. En zoals al gezegd was, HK is wat losser en om nu alles te gaan verbieden.....

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:54
Verdrietig meisje

hier een lein voorbeeld waarin ik het dus wel irritant vind.. ik vind het normaal ook niet irritant maar in dit topic wordt er direct gedacht dat ik wat met 'r wil :? direct wordt er pics stats en pics geschreuuwd met bijbehorende plaatjes... is niet leuk...

https://wren.co/join/Devian

• We Are Borg

We Are Borg

Devian schreef op 05 september 2002 @ 18:19:
Verdrietig meisje

hier een lein voorbeeld waarin ik het dus wel irritant vind.. ik vind het normaal ook niet irritant maar in dit topic wordt er direct gedacht dat ik wat met 'r wil :? direct wordt er pics stats en pics geschreuuwd met bijbehorende plaatjes... is niet leuk...
Je post het in de HK dus kan je het verwachten dat ze hier mee komen

• m-m
  • Niet online
We Are Borg schreef op 05 september 2002 @ 18:27:
[...]

Je post het in de HK dus kan je het verwachten dat ze hier mee komen
idd, maar ik vind dat dus erg slecht, dat je dat kan verwachten

had hij het in SG gepost was het naar de HK gemoved...

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

m-m schreef op 05 september 2002 @ 18:28:

Als je in de HK gewoon in de eerste post zet: "Geen PICS vragen svp" en een beetje serieuze reacties vraag, wordt daar volgens mij best wel naar geluisterd.

• PromWarMachine
  • Laatst online: 28-09 19:46

PromWarMachine

Forsaken Archer

Niet zo zeuren, straks met de nieuwe react versie kan je de HK uitzetten :Z

Straks gaan we alle oneliners verbieden, daarna vindt iemand dat zijn dochtertje van 12 te jong is om meisjes in doorschijnende bikini's te zien, daarna komt er een medelander die denkt gediscrimineerd te zijn omdat je het beestje bij z'n naampje noemt, daarna komt er iemand die ruzie gaat maken met iemand anders die iets af wil schaffen, vervolgens zijn we zo ver dat de HK het forum zal zijn waar de meeste OW's worden uitgedeeld. Crew denkt, dit gaat zo niet langer: volgend jaar geen HK meer.

Wat ik wil zeggen is van het een komt het ander, als ze dit gaan afschaffen gaat 't balletje rollen.

Als we nou eens iets minder zeurden en iets minder aanpassen of de HK een maandje niet lezen als je je er aan ergert, wordt 't weer leuk in de HK _/-\o_ , ook voor m-m ;)

Voorbeelden zijn volstrekt willekeurig genomen wat er in me op kwam, had geen zin om 10 minuten over zo'n post te gaan nadenken voor geschikte voorbeelden :Y)

Dividend for Starters

• We Are Borg

We Are Borg

m-m schreef op 05 september 2002 @ 18:28:
[...]

Maar het is toch ook niet echt een serieus SG onderwerp. Dan had het wel wat uitgebreider moeten zijn. Ik vind het niet slecht dat je dan kan verwachten; HK is gewoon wat losser en om nu alles te gaan verbieden

• We Are Borg

We Are Borg

PromWarMachine schreef op 05 september 2002 @ 18:35:
Niet zo zeuren, straks met de nieuwe react versie kan je de HK uitzetten :Z
Uitzetten :D Als ik de HK zou kunnen uitzetten in de nieuwe versie, dan graag :D (mening van mij die helaas weinig gedeelt wordt ;) )

Je kan er ook gewoon niet komen

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

We Are Borg schreef op 05 september 2002 @ 18:13:
[...]

Ja, maar dat is toch logisch. Tom is mod en mag alles en jij bent een user en daarom gooien de moderators alles van jou graag op slot om je te pesten

Denk even na plz :/ ;)

Ik ben het er niet mee eens. Dat is nu HK niveau en lees er gewoon overheen. Ik stoor me er nooit aan en vind het vaak grappig. En zoals al gezegd was, HK is wat losser en om nu alles te gaan verbieden.....
dat is ook niet wat ik vraag, maar ook mods hebben zich aan de regels te houden.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millennyum
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-05-2023
Als een groot deel van de mannen zich er al aan stoort... hoe denken jullie dat het voor de vrouwen op GoT is?
Als in een thread op de een of andere manier naar voren komt dat ik vrouw ben, is het een standaard-reactie. Nou vind ik het niet het einde van de wereld of een reden om niet meer in de HK te komen, maar op een gegeven moment word ik het wel een beetje zat ja :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Millennyum schreef op 06 september 2002 @ 13:47:
Als een groot deel van de mannen zich er al aan stoort... hoe denken jullie dat het voor de vrouwen op GoT is?
Als in een thread op de een of andere manier naar voren komt dat ik vrouw ben, is het een standaard-reactie. Nou vind ik het niet het einde van de wereld of een reden om niet meer in de HK te komen, maar op een gegeven moment word ik het wel een beetje zat ja :{

ach het is nou eenmaal een forum waar 99,9% mannen zijn...

heb tijdje gewerkt met bijna alleen maar vrouwen, opleiding gedaan waar 90 % vrouwen is (psychologie) en die meiden onder elkaar zijn nog veel erger. Die sparen je echt niet, ook niet als je er bij zit ;)

Check maar eens Sex and the City... nouja je bent zelf ook vrouw dus je weet zelf ook wel hoe dat in zn werk gaat met vriendinnen onder elkaar ;)

Wat ik dus wil zeggen dat je er niet teveel van moet aantrekken en allemaal maar een beetje relativeren. Verder ben ik het eens met de uitleg van JvS, tsjah het is een soort rage die een beetje uitgemolken wordt, maar nog steeds niet op zo'n manier zoals replies als 'Oud :Z'

en hoe meer je gaat verbieden, hoe meer variaties je erop krijgt en randjes worden opgezocht... op een gegeven moment kun je wel aan de gang _blijven_ gaan, maar ik word het ook weleens zat om als politieagentje op te treden. Je kunt nou eenmaal niet iedereen tevreden stellen op zo'n groot forum, en zo werkt het ook in het echte leven...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:47

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

[zeur-en-afzeikmode]
Stel je niet aan vent! :O
[/zeur-en-afzeikmode]

Ik vindt het roepen om "PICS en SPECS" ook niet altijd even geplaatst.
Zelf heb ik een keertje een topic geopend in de HK en al direct geroepen dat er geen PICS waren.
Niemand vroeg er meer om, zelfs niet nadat ik Floris vroeg of een bepaalde foto wel mocht.
De HK heeft schijnbaar een ongeschreven wet, een die zegt dat bij het betrekken van vrouwelijke personages in je topic je minstens SPECS en vooral niet te laat met PICS moet komen.
Als dit je ergerd, lees er dan gewoon om heen, in sommige gevallen moet ik wel lachen als de vraag "PICS en SPECS" wordt gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 16:48

MAZZA

Barbie is er weer!

Alles verbieden werkt averechts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online
hmm ja, vergeet het maar....
conclusie:
het kan inderdaad behoorlijk hinderlijk zijn, maar meestal is het wel geschikt en er gaat verder niks aan gebeuren

mmkay.. iig wat duidelijkheid voor mij ;)
Pagina: 1