Toon posts:

Thermaltake GF 4 TI cooler + heatsinks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb bij freezing hardware de bovenstaande cooler en heatsinks besteld voor op me GF 4 ti 4200 LE.
het geheugen van de kaart zit er in de breedte op en de heatsinks zijn 12 x 54 mm, dus net te smal. :(
dus als je ze erop zet, pakt hij wel 2 mem modules, maar hij bestrijkt maar de helft van het geheugen, wat me nu niet zo heel erg goed lijkt qua cooling.
mijn vraag is zijn er GF 4 TI's waar het geheugen in de lengte richting van de kaart zit ?

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
je kan denk ik het beste gewoon stukje koelvin nemen (dus 1 per bloje), past altijd...

One World Concepts

Verwijderd

Ik heb de heatsinks ff doorgezaagd en overdwars geplaatst, de dunne aan de kant van t koelblok/fan (die krijgen luchtstroom) en de grote aan de andere kant. Nu steken ze zelfs iets uit, zat nog te denken om ze vlak te slijpen, zodat ze op t hele oppervlak contact krijgen, uiteindelijk niet gedaan.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

ik heb gewon zelf sinks gemaakt van een oude 486 heatsink en dat werkt perfect

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel