Toon posts:

Wat vinden jullie van deze Chieftec/Thermaltake kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xxlcases.nl/shop/assets/big/6000ws.jpg

Prijs: EUR 222,00

--------------------------------------------------------------------------------
Specificaties
Materiaal behuizing: Aluminium & Acrylic window
Kleur: Zilver / beige met zwart
Type: Midi Tower
ATX Compatible
Disk Drive Bays: 5.25"x4/0, 3.5"x2/4 (extern/intern)
Afmetingen: 472mm(D)206mm(B)x523mm(H)
Voeding optioneel
AMD en PIV geschikt
Fans: vijf 80mm silent casefans (21 dbA). Front x 2, Rear x2, Sidepanel x 1
Gewicht: 5 kg (zéér licht door ALU uitvoering!)
Sidepanel voorzien van groot acrylic window (plexiglas)

Verder
Thermaltake heeft sinds kort ook zelf pc-cases op de markt gezet. De oplettenden onder ons hebben natuurlijk gelijk gezien dat dit enigszins aangepaste Chieftec cases zijn, maar dat maakt ze niet minder fraai. Afgezien van een afwijkend futuristisch ogend front is er nog een verschil. Bovenin de case zijn namelijk een fanspeed controller, een temperatuurdisplay (kies zelf welke temperatuur je wilt meten), 2 USB poorten en een 1394 Firewire poort geïntegreerd. Chieftec staat bekend als zeer degelijk en fraai, met deze aanpassing met Thermaltake en de relatief kleine meerprijs, is de XaserII 6000A Plus Aluminium van Thermaltake als nieuwkomer absoluut interessant! Doordat de case volledig van Aluminium is, wordt warmte perfect aan de omgeving afgegeven en is de case maar liefst 7 kg lichter dan de Xaser 5000 Plus.

De prijs waard of laten staan?

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

moet je dat niet zelf beslissen? als je graag een case wil met een raam en je hebt geen zin om 'em zelf te maken moet je 'em kopen, als je een echte modder bent koop je 'em natuurlijk niet.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• knifto
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-11 14:00
ik had m al een tijdje geleden gezien op de site van thermaltake, eerst dacht ik KOPEEEE, maar bij nader inzien is het zelf modden van een kast veel leuker. Hijs wel duur, maar daar heb je dan ook (vindt ik) een hele mooie kast voor

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18

Smarron

The bend

Damn, vette case!! Ik was mezelf net aan het interesseren voor een nieuwe kast. Ik kwam uit of een Chieftec, maar deze ziet er zeer mooi uit !! :9~

Ik heb al een gemodde kast, dus af en toe verandering kan geen kwaad.

Toch vind ik de prijs wel wat veel. Misschien als ik teveel geld heb (Hmm, never dus. :( )

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Ik geloof dat hij al een hele tijd geleden langs is geweest op T.net, maar daardoor is hij niet mider kewl. Alleen het is niet erg origineel om een pre-modded kast te kopen, Mod liever zelf.

alloewel als je dit als basis hebt...en dan gaat modden.... :9~

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33
het is opzich wel een mooie kast, maar dat rare kruis vind ik niet zo mooi, wel cool is dat er standaard een fancontroller bijzit, dan valt de prijs nog wel mee.

222 euro is nog eigenlijk wel redelijk veel, je kan ook zelf modden (is nog leuker ook) :)

Verwijderd

gebruik liever search, iedere keer een topic over deze kast...... useless

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 07:08
EHHH, hier hebben we al een topic van geloof ik :? :? :? :?

Verwijderd

hij is zeeeeer cool, ik heb zelf de blauwe hightower van chieftech, en er zelf een raampie in gebouwd met een vriend van me....later zag ik ook een standaard WC chieftec, die vond ik eigenlijk later nog nog wel mooier maja te laat :(

• Smarron

Smarron

The bend

Waar eigenlijk te koop? In de pricewatch staat alleen de versie zonder A. Die case heeft geen plexiglas zijkant.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 19:54:
gebruik liever search, iedere keer een topic over deze kast...... useless
Krijg een time out als ik wil searchen , zal wel aan mij liggen maar dat kon ik dus niet..

Dit is dus gewoon een Chieftec die gemod is door Thermaltake?

tekoop bij xxlcase.nl..backorder dat wel..

• Smarron

Smarron

The bend

Ik zat nog even op de Thermaltake site te kijken en zag dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/productIcons/productMenuWindows.jpg

Een goede voeding heb ik al, evenals stille casefans. Past bovenstaande dan op een Chieftec case ??

Verwijderd

ohh wat ziet die er kwel uit :9~ ik ben al gek op die kasten van chieftec maar deze is helemaal super :P

Verwijderd

Topicstarter
Smarron schreef op 04 september 2002 @ 20:01:
Ik zat nog even op de Thermaltake site te kijken en zag dit:

[afbeelding]

Een goede voeding heb ik al, evenals stille casefans. Past bovenstaande dan op een Chieftec case ??
Denk dat het wel past ja , dit zijn trouwens ook kleinere raampjes als die andere ,

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dank je wel, weet ik gelijk wat ik neem :Y)

deze was ik nog niet tegen gekomen... en zocht iets wat ik kon vragen voor me verjaardag over 2 dagen :Y) YEAH! ;)

Jaja ik vind um mooi :)

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 20:04:
[...]

Denk dat het wel past ja , dit zijn trouwens ook kleinere raampjes als die andere ,
Achter die kleine die je ziet, zitten zijkanten met grotere raampjes. Op de site kan je ze goed bekijken.

Hier dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/cases/WindowsG0016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/cases/WindowsG0014.jpg

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57

Memendo

V4-power/Team BSD

Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 19:48:
De oplettenden onder ons hebben natuurlijk gelijk gezien dat dit enigszins aangepaste Chieftec cases zijn, maar dat maakt ze niet minder fraai.
Maak daar maar Chenming van. want die maakt die dingen en verkoopt ze dan aan cheftec/TT/antec of wie dan ook

• Smarron

Smarron

The bend

Hee Shaggy .... Je hebt me weer verkeerde dingen laten zien. Ik ga over een weekje deze kast kopen. Ik vind hem echt mooi! Dan haal ik er meteen een Alpha Pal bij en zo'n CCFL, want die ik nu heb zijn kapot ...

Verwijderd

Topicstarter
Smarron schreef op 05 september 2002 @ 10:57:
Hee Shaggy .... Je hebt me weer verkeerde dingen laten zien. Ik ga over een weekje deze kast kopen. Ik vind hem echt mooi! Dan haal ik er meteen een Alpha Pal bij en zo'n CCFL, want die ik nu heb zijn kapot ...
Ja hijs helaas backorder , maar ik hem nog wel even geduld dus...

222,- vind ik wel eel voor een kast maar persoonlijk vind ik dat bij deze kast nog wel redlijk , 5 low noise koelers , temp meter en toerental regelaar , raampje (ben te lui :P) en ik vond die chieftec kasten zowiezo altijd al mooi..en nu dus nog mooier O+

Verwijderd

Hele mooie kaste, maar....

Kijk uit voor de window kit's (Voornamelijk die grote met een fan die met schroeven aan het "glas" is vast gemaakt.

Ik heb een review hierover geschreven op:

http://Nekita.no-ip.com

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 12:12:
Hele mooie kaste, maar....

Kijk uit voor de window kit's (Voornamelijk die grote met een fan die met schroeven aan het "glas" is vast gemaakt.

Ik heb een review hierover geschreven op:

http://Nekita.no-ip.com
Damn, dat is niet erg leuk ...

Ligt het nu aan Alternate of aan die windows van Chieftec zelf? Wat ik nu denk te gaan doen is er 1 te halen (Thermaltake) zonder doorschijnend window en dan lekker zelf modden. De Thermaltake Xaser II 6000 Plus:

Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/cases/6000/Case6000.gif

De specs zijn volgens mij verder precies hetzelfde. Deze is al te koop vanaf € 162,-.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:06
ik vind hem gewoon lelijk dat deurtje zonder dat kruis en gewoon glad maken zoals de originele eruit ziet alleen dat lcd dingetje daarboven zo laten dan heb ej een mooie kast

• Smarron

Smarron

The bend

martijnf schreef op 05 september 2002 @ 15:43:
ik vind hem gewoon lelijk dat deurtje zonder dat kruis en gewoon glad maken zoals de originele eruit ziet alleen dat lcd dingetje daarboven zo laten dan heb ej een mooie kast
Smaken verschillen :Y)

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb zojuist de Xaser II 6000 Plus besteld. Die van het plaatje hierboven. Zonder doorschijnend window. Ik ga hem lekker zelf modden. Hij was als het goed is op voorraad bij XXLcases, dus ik ben benieuwd!

Nog even wat reviews gelezen en overal zijn ze vol lof over de 6000 serie! :9~

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 09:25
Zijn toch Chenming kasten??? Niet Chieftec ???
Pagina: 1