Ik ben van plan een tweede hd in mijn computer te zetten.ik heb nu een 20gb udma66.en ik wil 80gb7200rpm udma100 erbij zetten kan dat.
ja
als je nog plaats heb op je ide in iedergeval wel
als je nog plaats heb op je ide in iedergeval wel
Dan zul je toch echt wat meer info moeten geven, zoals type mainboard en leeftijd, BIOS versie en te gebruiken OS (windows '98/ME/XP bijv.)
De meeste mainboards van voor '99 willen vaak namelijk niet eens >32 GB herkennen zonder een nieuw BIOS en windows '98 kan problemen geven bij het formatteren en in ieder geval partitioneren van >64 GB.
Verder is het handig om alle aanwezige IDE apparaten even op te noemen, zoals hdd, cdrom, DVD, cdrw, zipdrive etc.
De meeste mainboards van voor '99 willen vaak namelijk niet eens >32 GB herkennen zonder een nieuw BIOS en windows '98 kan problemen geven bij het formatteren en in ieder geval partitioneren van >64 GB.
Verder is het handig om alle aanwezige IDE apparaten even op te noemen, zoals hdd, cdrom, DVD, cdrw, zipdrive etc.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Het gaat moeilijker als :Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 19:47:
Ik ben van plan een tweede hd in mijn computer te zetten.ik heb nu een 20gb udma66.en ik wil 80gb7200rpm udma100 erbij zetten kan dat.
Je al 4 apparaten hebt die gebruik maken van je IDE kabels.
De huidige bios versie te oud is.
Ja dat kan. Daar zou je zeker ook zijn achtergekomen als je de search, de OM FAQ en de handleiding van je moederbord had doorgenomen 
Deze gaat dicht, omdat het erg basic is.
Deze gaat dicht, omdat het erg basic is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()