Aangezien mijn harde schijf aan het volraken is, wil ik mijn schijf een beetje opruimen. Nu kom ik in mijn Documenten onder Local Settings, Temp een aantal .tmp bestanden tegen. Kunnen deze zomaar worden verwijderd of dienen deze temp bestanden ergens toe (bv. ~PST5683.TMP van 173.376 kb). Ik heb een aantal van deze bestanden, verwijderen levert dus aardig wat ruimte op. Iemand goede opmerkingen???
tmp = temporary = tijdelijk
Lijkt me dat je ze gewoont kunt trashen.
Lijkt me dat je ze gewoont kunt trashen.
Je kunt Schijfopruiming runnen, die weet welke er wel en niet wegmogen
Verwijderd
Je kan gerust al die *.tmp bestanden verwijderen.
Je kan ook via de zoekoptie van windows zoeken naar *.tmp Dan vind ie altijd heel veel (tenminste bij mij dan), windows zal dan ook een paar mappen vinden, die zou ik maar niet verwijderen. Trouwens, veel schijfruimte zal het niet schelen, want de meeste bestandjes zijn zo'n 1 kb. dus dat schiet niet echt op.
Je kan ook schijfopruiming van windows doen, kan vaak ook heel veel schelen.
succes met schoonmaken iig
Je kan ook via de zoekoptie van windows zoeken naar *.tmp Dan vind ie altijd heel veel (tenminste bij mij dan), windows zal dan ook een paar mappen vinden, die zou ik maar niet verwijderen. Trouwens, veel schijfruimte zal het niet schelen, want de meeste bestandjes zijn zo'n 1 kb. dus dat schiet niet echt op.
Je kan ook schijfopruiming van windows doen, kan vaak ook heel veel schelen.
succes met schoonmaken iig
Gewoon verwijderen.Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 19:31:
Aangezien mijn harde schijf aan het volraken is, wil ik mijn schijf een beetje opruimen. Nu kom ik in mijn Documenten onder Local Settings, Temp een aantal .tmp bestanden tegen. Kunnen deze zomaar worden verwijderd of dienen deze temp bestanden ergens toe (bv. ~PST5683.TMP van 173.376 kb). Ik heb een aantal van deze bestanden, verwijderen levert dus aardig wat ruimte op. Iemand goede opmerkingen???
Directory Temp
Verwijderd
Kun je gerust verwijderen. Move ze anders voor de zekerheid even naar een plek elders op je HD, kijk of hij vreemd doet, zo niet, dan kun je ze dus echt verwijderen 
Alhoewel ik dat nog nooit heb gedaan, altijd meteen weggeknikkerd
Alhoewel ik dat nog nooit heb gedaan, altijd meteen weggeknikkerd
Pagina: 1