.tmp bestanden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn harde schijf aan het volraken is, wil ik mijn schijf een beetje opruimen. Nu kom ik in mijn Documenten onder Local Settings, Temp een aantal .tmp bestanden tegen. Kunnen deze zomaar worden verwijderd of dienen deze temp bestanden ergens toe (bv. ~PST5683.TMP van 173.376 kb). Ik heb een aantal van deze bestanden, verwijderen levert dus aardig wat ruimte op. Iemand goede opmerkingen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

tmp = temporary = tijdelijk

Lijkt me dat je ze gewoont kunt trashen.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Je kunt Schijfopruiming runnen, die weet welke er wel en niet wegmogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan gerust al die *.tmp bestanden verwijderen.

Je kan ook via de zoekoptie van windows zoeken naar *.tmp Dan vind ie altijd heel veel (tenminste bij mij dan), windows zal dan ook een paar mappen vinden, die zou ik maar niet verwijderen. Trouwens, veel schijfruimte zal het niet schelen, want de meeste bestandjes zijn zo'n 1 kb. dus dat schiet niet echt op.
Je kan ook schijfopruiming van windows doen, kan vaak ook heel veel schelen.
succes met schoonmaken iig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 19:31:
Aangezien mijn harde schijf aan het volraken is, wil ik mijn schijf een beetje opruimen. Nu kom ik in mijn Documenten onder Local Settings, Temp een aantal .tmp bestanden tegen. Kunnen deze zomaar worden verwijderd of dienen deze temp bestanden ergens toe (bv. ~PST5683.TMP van 173.376 kb). Ik heb een aantal van deze bestanden, verwijderen levert dus aardig wat ruimte op. Iemand goede opmerkingen???
Gewoon verwijderen. :) Als het niet wil, doe het dan ff via DOS.

Directory Temp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in 99% van de gevallen kunnen .tmp bestanden zonder problemen weggegooid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan hoop ik dat ik niet die 1% verwijder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Als je op dit moment geen installer aan hebt staan, hoor je niet bij de 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je gerust verwijderen. Move ze anders voor de zekerheid even naar een plek elders op je HD, kijk of hij vreemd doet, zo niet, dan kun je ze dus echt verwijderen :)

Alhoewel ik dat nog nooit heb gedaan, altijd meteen weggeknikkerd :P
Pagina: 1